Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

heijdenv

Hoi Vlinder,

Mischien heb ik het verleden (bijna) verwerkt en een plaatsje gegeven en ben ik onzeker naar de toekomst.

Bedankt voor je duiding :).

Vicky

Vlinder

Ja dat gaat soms wel zo, het loslaten kan soms beklemmend zijn,
je weet immers wat je hebt/ had en niet wat je krijgt...

Vertouwen  ;)

heijdenv

#632
Goedemorgen,

Vandaag bekers zeven, zwaarden acht ondersteboven en bekers vier ondersteboven.
Keuzes maken uit de latente mogelijkjeden die er zijn. De blinddoek is eindelijk af en ik ga die beker die me aangeboden wordt aannemen :-).

Voor een goede vriend van me trok ik ook drie kaartjes, de keizerin de dwaas en bekers twee.
Ik interpreteerde het als groei in de relatie door wat makkelijker in het leven te gaan staan, klopt dat?

Bedankt voor jullie duidingen!

Fijne dag allemaal :)

Sweetie

Hallo Vicky
bekers zeven, zwaarden acht ondersteboven en bekers vier ondersteboven

je leeft in een fantasie , in ee droom , je bouwt luchtkasteeltjes, maak jezelf los en kijk wat er werkelijk aan de hand is , je bent een beetje op de dool zegt de bekers 4

Suzy

dameblanche

je bent je er van bewust dat je in een droomwereld leeft en wil je daar ook graag van kunnen verlossen, maar je weet niet hoe....

heijdenv

Bekers ridder, staven tien en de kracht. Beetje teveel hooi op mijn schouders genomen, me afzonderen en rust nemen en kracht op doen.

Fijne dag allemaal.

heleen

je krachten bundelen. Kijk eens waar je talenten liggen in het leven Vicky. De staven is een groeikaart, staven 10 zien we vaak negatief. Maar in dit geval niet, kijk een welke mooie kaarten er naast liggen. kracht en ridder bekers.  van de ridder kaarten vind ik ridder bekers de allermooiste kaart. Elegant rustig en daardoor krachtdadig. en ook van de bekers hofkaarten vind ik deze het allermooist. De koning dobbert op het water, de koningin hangt in haar troon, en de schildknaap staat sowieso al een rang lager. Soms moet je wat positiever worden over jezelf Vicky, anders blijven je hangen in het negatieve. en dat zegt die kaarten 10 kaart mij op dit ogenblik, bundelen jouw positieve eigenschappen, en ga ermee aan de slag gaan.

Heleen.

heijdenv

Hoi Heleen, dat is iets wat steeds terug blijft komen. Ik weet niet waar mijn talenten liggen of ik zie ze gewoon niet. Ik wist vroeger nooit wat ik wilde worden, ik ging een opleiding doen voor secretaresse omdat die veel gevraagd werden, maar na een jaar zei ik al dat ik nooit secretaresse wilde worden. En wat ben ik nu? Secretaresse. Haal ik 100% voldoening uit mijn werk? Nee. Maar ik heb niet de middelen om te kunnen zeggen van ik stop ermee en kijk eens rustig om me heen of er iets anders is wat me leuk lijkt. Op vandaag moet je blij en dankbaar zijn als je werk hebt, en ik ben oprecht blij en dankbaar dat ik werk heb, dat ik mijn eigen plekje heb en dat ik voor mezelf kan zorgen. Ben ik gelukkig? Heel af en toe. Ik heb op het werk in de afgelopen 15 jaar meerdere keren gevraagd of ik een test mocht doen om er achter te komen waar mijn talenten en sterke punten liggen, maar dat werd nooit gehonoreerd. Er zijn zeker dingen die ik leuk vind, maar een opleiding daarin kan ik niet betalen. En misschien heb je ook wel gelijk en hang ik in het negatieve.

Gisteren zeiden Suzy en Marianne dat ik in een droomwereld leef en me daar ook van bewust was, ik zou niet weten welke droomwereld. Ik ben al blij dat ik af en toe weer eens durf te dromen, al word ik meteen afgekaart door de kaarten.

Maar goed, ik zou dus niet weten waar mijn talenten liggen.

Bedankt, Vicky

Sweetie

Hallo Vicky

Bekers ridder, staven tien en de kracht

emotionele zaken maar er komen oplossingen en lasten vallen van je schouders , je krijgt de nodige kracht

Suzy

heijdenv

Hoi Suzy,

Dat zou mooi zijn :)!

Bedankt, Vicky

heijdenv

Goedemorgen,

Pentakels negen, de kracht en staven negen. Twee negens.

(Innerlijke of uiterlijke) verrijking is het thema. Mijn innerlijke kracht gebruiken om voorgoed los te laten en innerlijke rijkdom te verkrijgen.

Fijne dag allemaal.


heijdenv

Kaartjes voor 23-9-12:

Ridder van pentakels, koningin van staven en bekers vier.
Geduld hebben, me aanpassen aan de situatie, mijn moed komt wel weer terug.

heleen

Citaat van: Vicky op september 21, 2012, 11:41:34 AM

Maar goed, ik zou dus niet weten waar mijn talenten liggen.

Bedankt, Vicky

je talenten liggen daar waar jij je prettig voelt. Het is niet de mooie baan, of het perfecte gezinsleven, waar we allemaal naar streven. Als je probeert zoveel mogelijk bij jezelf te blijven, kom je vanzelf achter je talenten.

Citaat van: Vicky op september 21, 2012, 11:41:34 AM
En misschien heb je ook wel gelijk en hang ik in het negatieve.

Bedankt, Vicky

Omdat ik je graag antwoord wilde geven maar niet precies wist wat ik moest schrijven, trok ik een boek uit de kast.
Daarin stond een verhaal van een man met een wrat op zijn neus, hij deed er alles aan om die wrat weg te krijgen. Maar het lukte hem maar niet. Hij schaamde zich diep. Hij vond zichzelf niet lelijk, maar de wrat wel. Elke keer als hij in spiegel keek zag hij enkel alleen de wrat. Zijn vrouw had al tegen hem gezegd "ik hou van jouw met wrat en al". Maar dat kon de pijn voor de man niet verzachten.

citeer

waarop lette ik als ik in de spiegel keek? zag ik mijn gezicht als geheel, of alleen die wrat?
Kon het zijn dat ik me op de negatieve aspecten van het leven was gaan richten? Na een enkele minuten durend, pijnlijk eerlijk zelfonderzoek moest ik toegeven dat dat heel wel mogelijk was. Kon het zijn dat ik , die altijd de waarheid nastreefde, met mijn lichaam de waarheid verbeeldde die ik zocht? Dat klonk volkomen logisch als mezelf als positief beschouwde en de wrat als negatief. Ik had mijn aandacht zo op de wrat gericht dat ik mezelf uit het oog had verloren.


Vicky je moet je aandacht minder op de wrat (negatieve aspecten van je leven) richten, en jezelf zien zoals je bent, een hele mooie vrouw. Kijk naar jezelf, je bent de moeite waard.

Heleen.



heijdenv

Dank je wel Heleen,

Jouw bericht heeft me aan het denken gezet, wat ook je bedoeling was :).

Vanmiodag was er in de buurt een paranormale beurs, ik had er eerst niet naar.toe willen gaan, maar dankzij joiw berichtje ben ik wel gegaan. Ik ben naar twee lezingen geweest, eentje was een bloemlezing waarbij je na,ens een overledene bloemen krijgt en een boodschap. Ik heb een hele mooie boodschap gekregen van mijn vader en mijn oma (zijn moeder) samen, dat was wel heel apart zei de paragnoste. Ik ging er met een goed gevoel vandaan en ben het negatieve even kwijt.

Dit wou ik ff met je delen.

Bedankt voor je antwoord en je opbeurende woorden.

Vicky

heijdenv

Kaartjes voor 24 september 2012: pentakels zeven, pentakels drie en staven zeven.

Geduld, groei in vakmanschap en verdedigen.

Na een periode van hard werken komt nu de periode van het wachten op succes, al zal dat met een beetje strijd gaan.

Fijne dag allemaal.