Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

heijdenv

Staven aas, bekers negen en bekers ridder. Toen ik de kaarten zag keeg ik het gevoel dat ik een wens mocht doen en dat de ridder mijn wens komt brengen, grappig hè :).

Een periode van vernieuwing, een nieuwe kans breekt aan volgens staven aas.
Bekers negen, de wenskaart :)... En ook genieten van het leven, oprecht genieten, plezier maken, lachen, vreugde ervaren, je gelukkig voelen daardoor.
Bekers ridder: blijven geloven in de liefde, blijven geloven in wonderen.

Wie weet, misschien wel een nieuw begin in de liefde.

heijdenv

Goedemorgen, vandaag pentakels vijf, de zegewagen en bekers drie.

De periode van ontbering loopt ten einde, is ovetwonnen en geeft reden tot feestvieren  :).

@ marianne: zou je ook nog naar mijn kaartjes van gisteren willen kijken? Dank je wel!

Fijne dag allemaal!

dameblanche

we nemen de kaarten van gisteren gewoon mee naar vandaag, een positeive wending heeft het een en ander genomen er komt de komende tijd nieuwe energie vrij en die nieuwe energie hga je goed ontvangen moeten ook, je hebt een en ander ook geheel opgesoupeerd en bent al lang vanuit een leeg vaatje aan het tappen...

er moet weer voorraad komen zodat je weer kunt incasseren...

niet meer in de verbeelding leven, maar in de realteit durven staan en daarin ook tegen elk stootje kunnen///er kandus duidelijk iets gaan verbeteren vicky...,.,

heijdenv

#558
Hoi Marianne, dank voor je duiding van de kaartjes van zaterdag en zondag. Mooie kaarten.
Terwijl de maandkaart in eerste instantie verdriet bracht met zwaarden drie, maar toen ik er twee kaarten bij had getrokken (de ster en de aas van pentakels) zag het er heel anders uit.

Het conflict wat eind vorige week voorspeld werd heb ik ook gehad, ik was er niet meer op bedacht gisteravond, voor ik het wist was het er. Maar het is vandaag weer opgelost, gelukkig!

Kaartjes voor vandaag maandag 3 september 2012: gerechtigheid, bekers tien en de zon, hele mooie kaarten.

Ricca schrijft dat alles begrijpen alles vergeven is. Ik zie de gerechtigheid vandaag als het geven van vergiffenis zowel aan mezelf als aan anderen. Hierdoor gaat eindelijk de zon schijnen en komen er weer momentjes van geluk in mijn leven. Vergeven en loslaten dus :).

Fijne avond nog allemaal!

dameblanche

je kunt de kaart op verschillende manieren bekijken ,wil je het als een dagkaartje zien, dan let er vooral op dat je eerlijk naar jezelf gaat kijiken, kan kijken en ook durft te kijken,
waarbij de bekers 10 de vervulling laten zien , vervulling van je emoties, dit kan heel goed op een relatie slaan,
hierbij wordt je gewezen op het feit dat je in een relatie steeds moet zorgen dat geven en nemen in evenwicht is..

zijn er eventueel moeilijkheden ontstaan, bekijk dan eerlijk hoe jou aandeel daarin is geweest.....

de zon mag aangeven dat je dan iets positiefs tegemoet kunt zien...

heijdenv

Dank je wel Marianne :). Eerlijkheid staat hoog in mijn vaandel :).

heijdenv

Goedemiddag,

Vandaag pentakels 3, pentakels 5 en pentakels 2. Het slaat helemaal op mijn werk. Ontbering en afzien, meegaan met de stroom en maar vooral de kat uit de boom kijken en niets forceren  :).

Gisteren mijn eerste werkdag gehad in Maastricht, heel hectisch, nogal wat chaos want verhuizen met 100 mensen doe je niet zomaar even, pfff. Gelukkig waren mijn spullen naar het juiste kantoor gebracht en heb ik alles in kunnen ruimen. Ik voel me wel een beetje een indringer en merk dat hier alles heel anders geregeld is, veel rommeliger. Dus daar zal ik aan moeten wennen. En voorheen zat ik alleen op een kamer, nu zitten we met 4 secretaresses en een planner en dat betekent 5 rammelende telefoons. Gelukkig heb ik vanaf morgen eerst een paar weken zomervakantie, ik ben vast één van de laatsten  ;). Dat betekent als ik terugkom, dat het enorm druk zal zijn, de herindeling van de werkprocessen een feit is en er ook duidelijkheid komt over welke leidinggevende en afdeling ik mag gaan ondersteunen. Maar goed, we zullen zien hoe het de komende tijd gaat lopen.

Fijne dag allemaal.


Lief

Hoi Vicky,

Klinkt hectisch. Gewoon eerst even genieten van je vakantie ☀en hopen at er wat structuur is als je terugkomt :)

Fijne vakantie! Geniet ervan.

Groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

dameblanche

pentakels ook voor uiterlijkheden en welslagen in de maatschappij...
je omgeving....en de ratio kant, naast je gevoelskant...

groei willen verkrijgen, een en ander is in beweging gezet[ 5]..maar twijfel [2] steekt nog de kop op

Vlinder

lekker genieten, en even de blik op oneindig Vicky

liefs Vlinder

heijdenv

Dank Lief, Marianne en Vlinder  :-*

heleen

mooi die kaarten.
in het midden pentakels 5, het moeizaam vooruitsloffen.
toch wordt de oplossing in de kaarten gegeven
pentakels 3 en pentakels 2 is samen 5
pentakels 3 wat schrijft Ricca
de pentakels zijn ze hier kleurloos (grijs) afgebeeld. Dit geeft aan dat er iets in wording is. Het getal drie wijst op groei, ontwikkeling en creativiteit.
pentakels 2
weer het antwoord van Ricca
losjes en onbekommerd door het leven gaan, luchtig en zorgeloos over de dingen heenstappen, leven van moment tot moment, niet te zwaar aan de dingen tillen, op een plezierige, speelse manier je afwegingen maken.

je komt er wel Vicky, maar maak je eigen weg niet te zwaar.

liefs
Heleen.

heijdenv

Vandaag staven twee, zwaarden zeven en bekers zeven. 'Waarde-loos' succes, heimelijkheid en luchtkastelen.  ???

Je kunt geen oprecht succes verkrijgen door plannen te maken met ideeen van anderen of jezelf maar voor de gek te houden met luchtkastelen? Deze combinatie kaarten snap ik niet zo goed...

Fijne dag allemaal!

Sweetie

Hallo Vicky
staven twee, zwaarden zeven en bekers zeven
balanseren, concentreren jongleren, geen geweld gebruiken vandaag enkel koppie erbij houden daarbij kan je een belangrijk keuze moet bij maken

Suzy

heijdenv