Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

heijdenv

Vandaag schildknaap van zwaarden, de dood en pentakels vijf. Waakzaamheid/verdedigend, een afsluiting en ontbering. Hmm, wat staat me te wachten vandaag?

Fijne dag allemaal.

Sweetie

Hallo Vicky
innerlijke conflicten te lijf gaan en verandering in brengen om zo opnieuw geboren te zijn , je ff binnenste buiten keren
Suzy

Vlinder

Hoi hoi,
De dood ligt in het midden, dus er van uitgaande dat die belangrijk is, denk ik dat je iets af ga sluiten, en gaat dan wel een andere kans ontstaan, waar je uiteindelijk blij mee bent,
moet nog een beetje vorm krijgen Vicky

Liefs Vlinder

dameblanche

ridder van zwaarden, een voorbode van minder goed nieuws....
er is vanalles in beweging bij je vicky, je zult moeten gaan afsluiten bepaalde dingen...
maar je weet het ondertussen wel hoor, maar goed soms een goede dag, soms een minder goede dag...

heijdenv

Vandaag de dood (alweer), pentakels 2 en zwaarden 9. Iets loslaten en afsluiten vandaag, balans vinden en hopelijk is de zwaarden 9 omgekeerd van toepassing, staat hij voor verbetering van de situatie en vind ik idd eindelijk mijn balans en vertrouwen.

Symbolon dagkaart: de wraakgodinnen.

Fijne dag allemaal.

heleen

mijn gevoel zegt verandering Vickey. De dood en zwaarden 9. Er zijn zaken die je onder ogen moet zien. je handen moeten voor je ogen weg, en de keuze is aan jou, geeft pentakels 2 mij aan. Jij bent degene die de pentakels balanceert.

Heleen

Sweetie

Hallo Vicky

Een verandering die evenwicht zal brengen en de wonden zal helen

Suzy

heijdenv

Vandaag online als thema de geliefden, als taken staven acht, bekers zeven (ik raakte het.scherm per ongeluk aan twrwijl ik nog niet had gevraagd naar mijn kansen) en staven schildknaap als kansen. Een keus maken die tot verandering en een nieuw begin leidt of slaat het op een nieuwe kans in de liefde? Waarbij de bekers zeven bij beide mogelijkheden waarschuwt om met beide beentjes op de grond te blijven?

Fijne dag allemaal.

dameblanche

de keuze kaart, de keuze op meerder vlakken vicky,keuzes maken niet je allersterkste kant, maar er is wel al een en ander in beweging.....
je maakt een keuze en aan de hand van die keuze weer een volgende keuze, door een keuze daarwerkelijk te kunnen maken, bepaal je je levenspad, maar je denkt te veel terug aan; als ik toen die keuze zou hebben gemaakt dan zou ik nu op rozen zitten, of ook weer niet...snap je daarmee leef je te veel in fantasie, verbeelding en kun je niet dat levenspad echt betreden...

heijdenv

#324
Vandaag de geliefden, de schildknaap van kelken en de toren. Weer het onderwerp een keus maken? Ik doe niets anders dan keuzes maken, blijkbaar toch nog ergens niet  :-\

Voel me toch al niet geweldig de laatste dagen (weken, maanden, jaren...). De migraine en de buikgriep houden me wel plat deze week. Gisteren bij de fysio zelfs niet goed geworden, wat is het leven toch geweldig :(.

En dan ook nog zo'n kaarten? Pfff...

Symbolondagkaart: die heb ik onlangs ook gehad, ik blijf in herhaling vallen.
De spirituele tuin: je bent beland in een spannende situatie en je doet er vandaag goed aan je bewust te zijn, dat als je dit goed aanpakt je droom werkelijkheid wordt. Je staat op het punt iets te ondernemen uit je veilig opgebouwde omgeving. Besef vandaag dat je voldoende basis hebt opgebouwd een stap verder te gaan.


Nou, ik ben benieuwd wat de dag me brengen zal...

kristina1975

Lieve Vicky, beterschap ::)
Ze zeggen dat iedere fysieke kwal een uiting is van emoties. Buik is zeker waar de emoties zijn en misschien krijg je de kaarten omdat jij niet bewust bent van je eigen ik en wat je hebt bereikt misschien?
Wanneer je jezelf accepteerd wordt de pijn minder :-[

heel veel beterschap, sterkte en liefs

heijdenv

#326
Goedemorgen allemaal.

@   Marianne: wil je svp ook nog even naar mijn kaartjes van gisteren kijken?

Voor vandaag rechtvaardigheid, zwaarden zeven en zwaarden acht. Mezelf vergeven en daarmee de schuldgevoelens en de zware gedachten verdrijven?

Fijne dag allemaal.

dameblanche

ook hier weer de kaart de geliefden, volgens mijn is hij vandaag in de aanbieding...
de schildknaap van kelken en de toren liggen erbij...
ik zie hier een stukje besluiteloosheid bij je liggen, ook gezien de andere kaarten van de vorige dagen nemen we mee,
de dood, de zwaarden 9

allemaal iets negatiever kaarten die een hierbij de keuzekaart beinvloeden...
je bent aldoor bang de verkeerde keuze te maken, maar je maakt eigenlijk noit een verkeerde keuze, je slaat een pad in en je moet maar zien waar het pad je brengen zal...
het leerproces gaat op deze manier voor.....
gaat het pad over rozen, of is het een vereffend pad, is het pad met goud geplaveid...
je leert er van...dat is de opzet......
aldus de padvinder..... ;)

heijdenv

Weet je, ik weet niet op welk vlak ik een keus moet maken en daar raak ik van in de war  :-\

dameblanche

vandaag  gerechtigdheid-zwaarden 7 en zwaarden 9

prr hier liggen de zwaarden....
gerechtigheid...krijg ikeen eerlijke kans, wordt ik eerlijk behandelt....
hier komen de zware zwaarden om de hoek kijken......
de zwaarden 7 is als een zware kaart, hier geldt maar een motto....
voorwaarts l willen lopen terwijl je aldoor achterom kijkt....
het leven wordt voorwaarts geleeft en achterwaarts begrepen...
en hier ligt het duidelijk voor je vicky...
door keuzes te maken, kom je verder....
leer je gaanderwijs waarom je toen en toen die keuze hebt gemaakt...
je zit vast doordat je niet durft.....