Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

heijdenv

Soms klinkt het allemaal zo eenvoudig, maar ik vind het verdraaid moeilijk  :-\

Vlinder

ja dat is zo,  :(

Dat ken ik ook, maar als je naar je kaarten kijkt, heb ik dat gevoel  :D

:-*

Sweetie

Hallo Vicky

hulp en bescherming wordt je aangeboden
keuzes maken tussen liefde en carrière de schidknaap brengt jou de boodschap en brengt je het bericht om niet te hamsteren en niet vast te klamen aan het materieele

heijdenv

Hoi Vlinder,

Af en toe wou ik dat ik een vlinder was of een vogel, vrij in de lucht om te kunnen gaan waar ik zou willen...vrij van zorgen, verdriet en pijn.

Als ik je uitleg zo lees, klopt het wel. Ik heb weinig vrienden, is ook altijd zo geweest. Ik ben denk ik een beetje een einzelgänger. Dat komt ook omdat ik het ook op jonge leeftijd al belangrijk vond om eerlijk te zijn. Ik had een hartsvriendin waar ik alles mee deelde vanaf dat we 3 waren. Op mijn 14e kwam ik erachter dat ze heel vaak opzettelijk loog tegen me om maar populair in haar klas te zijn en "erbij te horen". Haar moeder confronteerde haar met iets waar ik bij was en ik sprak de waarheid, zij niet... dat was best een harde les, erachter te moeten komen dat iemand die zo belangrijk voor je is op die leeftijd haar familie (en ook mij) zo kon bedriegen. De vriendschap was voor mij ook direct voorbij.

Vorig jaar gebeurde het weer, een goede vriendin die door haar overmatige drankgebruik een paar streken uithaalde waar ik heel erg van ben geschrokken. Zij achteraf gezien ook, toen ze zich eenmaal realiseerde wat het voor gevolgen had, maar toen was het al te laat. Ze is voor mij nu inderdaad een kennis en ik heb er geen behoefte aan om de vriendschap te herstellen.

Ik ben door de jaren heen een stuk voorzichtiger geworden, ook in liefdesrelaties. En ik ben er de laatste tijd best wel mee bezig geweest, het kijken naar mijn leven, naar alle contacten / relaties en ik heb de nodige keuzes gemaakt.

De kaarten zullen wel op de liefde slaan. Dat ik teveel met iemand bezig ben en daar een keus in moet maken. Maar die keus heb ik al gemaakt.

Bedankt voor je duiding :-), lief van je.

Liefs, Vicky

heijdenv

#154
Hoi Suzy,

Ik ben heel blij met de hulp en de bescherming die de kosmos me biedt. Ik heb echter een vraag. Hoe moet je kiezen tussen de liefde en je carrière? Of bedoel je keuzes maken zowel in de liefde als in mijn carrière? Het materiële is nooit echt belangrijk voor me geweest. Ik ben blij met mijn werk en ben dankbaar dat ik  een dak boven mijn hoofd heb en genoeg inkomen verdien om te eten en drinken en een klein beetje mag sparen of mag uitgeven.
Hamsteren herken ik eigenlijk ook niet, ik ben juist alles weg aan het gooien nu ik aan het verhuizen ben :-).

Bedankt voor je duiding. Het is goed om van allerlei kanten naar de kaarten te kijken.

Liefs Vicky

heijdenv

Hoi Believe,

ik ben er inmiddels wel achter dat het het beste is om keuzes met je hart te maken en niet met je hoofd. Ik zit blijkbaar midden in het leerproces...

Ik ben ook niet iemand die haar idealen en dromen op zal geven. Ik kan me voorstellen dat ik af en toe mijn idealen bij moet stellen, maar mijn dromen zijn van mij en daar komt nietmand aan :-).

Liefs,
Vicky

Vlinder

Vicky,
dank je wel voor je heerlijke en eerlijke reactie,
Ik ken je natuurlijk nog niet lang en weet niets van je leven.
Dat is zo mooi van tarotkaarten, ze geven je een indicatie van waar je mee bezig bent, en willen je iets laten zien.
fijn dat het goed is over gekomen, dat is natuurlijk altijd de bedoeling, leren en verder komen.
Soms krijg je harde lessen voor de kiezen, en we kunnen ze alleen maar het hoofd bieden,
zoals jij dat doet.

Lieve groet Vlinder

heijdenv

Lieve vlinder,

Dank je wel  :-*

Liefs, Vicky

heijdenv

Zwaarden 4, pentakels 8 en staven 9. Even rust nemen na het harde werken van de afgelopen tijd en te werken aan mijn innerlijke rust.
Liefs, Vicky

heleen

3 mannen op de kaartjes.
eentje werkend,
eentje moe gestreden,
eentje is uit gestreden.
Alleen de volgorde klopt niet. Het werkende mannetje zit in de midden. En lijkt plezier te hebben in de dingen die hij doet. De 3e is daar het tegenovergestelde van. De angst staat in zijn ogen, en zoekt zijn houvast aan zijn stok. de 1e kaart, ligt een man uitgestrekt, soms denk ik dat hij dood is. een soort kist onder hem. Dat zijn de gegevens die we hebben. De middelste ben jij in het dagelijks leven, je gaat je gangetje, timmert er rustig op los. de 3de ben je innerlijk, en de 1e is waar je naar toe moet. Het laten sterven van processen, zodat je verder kunt komen in het geloof.

Heleen.

dameblanche

zwaarden 4 geeft aan je gedachten te zullen gaan ordenen van uit een rust periode,  ook door afstand te nemen  en je te focussne op waar je energie en kracht in stopt en daarook diezelfde energie ne krcht zo niet iets ie mee uit kan halen.......
dus ook dat je niet steeds een stapje terug doet qua energie - level...want dat bewaak je eigenlijk constant

kristina1975

hey Vicky. Wat fijn om je verhaal te lezen hoewel niet fijn on te lezen dat eerlijkheid niet wordt beloond erg herkenbaar trouwens, je verhaal volledig herkenbaar ook de voorzichtigheid wat bij mij overslaat naar eigen bescherming of juist ........... Hoe dan ook blijven geloven in de mensheid en je dromen inderdaad niet opgeven wel af en toe afstemmen rust helpt er enorm bij liefs

Vlinder

Vicky, lekker rust genomen vandaag, minder moedeloos, of is dat nog te snel?

Maakt niet uit, dacht er zomaar even aan.
Fijne avond
Groetjes,  ;)

heijdenv

Hoi Vlinder,

Gisteren de sleutel ingeleverd van de vakantiewoning en de laatste spullen ('puin') weggebracht naar de gemeente. Op de terugweg autopech gehad. Ik kreeg een huilbui onder het riden dus toen ben ik maar gestopt op een parkeerplaats langs de snelweg. Drie kwartier blijven staan en al mijn teleurstelling, boosheid en verdriet geuit in een oprecht bericht naar mijn lief. Toen ik weg wilde rijden startte de auto niet meer. En ja hoor, nu gebeurde het mij ook, verlichting aan laten staan. Uiteindelijk na dik een uur wachten had de accu zich een beetje hersteld en startte de auto zodat ik naar de garage kon rijden. Daar zeiden ze dat ik geluk had gehad.

Morgen heb ik een afspraak bij de dierenarts voor een van mijn katers. Hij is hartpatientje en had onlangs veel last van vocht op zijn longen. De medicatie is verhoogd en het is een tijdje goed gegaan. Maar ik merk dat het steeds slechter gaat, hij is bijna 14 jaar. Afgelopen januari heeft zijn zusje, ook hartpatientje snachts een hersenbloeding gehad en haar heb ik toen om 4u sochtends moeten laten inslapen. Ik hoop dat de dierenarts nog iets voor hem kan doen maar ik ben er bang voor.

Minder moedeloos? Nee, eigenlijk nog meer...

Bedankt voor je berichtje, lief dat je aan me dacht.

Vicky


heijdenv

Vandaag de zegewagen, zwaarden zeven en staven twee. Een nieuwe weg ingeslagen, opletten dat ik niet in 7 sloten tegelijk loop en te impulsief begin, maar me focussen op een doel.

Liefs, Vicky