Mijn dagkaarten

Gestart door Eveningstar, mei 16, 2012, 23:27:49 PM

dameblanche

goeie middaaaag....
de hoge priester vandaag op je pad, met als hulpkaarten de  munten aas e nde bekers 5
de kaarten verschijnen niet zomaar voor de lol aan je, nee zij willen je duidelijk iets zeggen, ze tonen ook je ontwikkeling of ook hoe je in een zaak staat...
tonen een eventuele lijn die men KAN  volgen...

dus de hoge priester, daar begon de dag mee...
tradities, rituelelen bieden je veilgiheid... ook het spirituele, de kaarten is een vorm van religie
en religie is een willen weten wat men niet kan weten...
maar we hebben er een houvast aan...dergelijke basis biedt dan ook struktuur in je leven vooral bij tegenslagen.........

Eveningstar

@Marianne

Yep... ik heb mijn tradities, rituelen,... en dat geeft een fijn gestructureerd leven.
Ik begrijp je insteek en ben het volledig met je eens.  ;)

Vandaag wel geen tegenslag gekend.  :P

Dank je wel hé!

Liefs,
Eveningstar

dameblanche

nee, ook niet specifiek vandaag, maar hoe je met eventuele tegenslage omgaat, hoe je dit opvangt, struktuur is belangrijk voor je maar mss nog wel belangrijker voor je partner...
die geeft struktuur aan, jij pikt dit op als iets vanzelfsprekends

Eveningstar

Hallo Marianne,

structuur is belangrijk, dat klopt. Mijn partner heeft meer structuur nodig, maar kan het niet altijd brengen. En dan kom ik op de proppen  ;) . Ik geniet van structuur en is voor mij idd iets van zelfsprekends.
En algemeen gezien is structuur belangrijk in a case of emergency  :D ;) .

Thanks!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Goede morgen iedereen!

Mijn kaartjes voor 22-5-2012 --> 2-1-3 getrokken:

Toen ik de "Ster" trok, floepte de "Keizerin" ook mee uit het deck  :) .

Bekers Vrouw + De Ster + Munten Vijf = Staven Tien / MC = Munten Vier

Gaan met die banaan, wanneer het gaat over mijn toekomstdroom! Ik heb alle mogelijkheden ter beschikking! De vruchten kan ik eigenlijk al plukken  :D .
Niettgenstaande ik op dit moment ontvankelijk ben voor de behoeften van mijn medemens, ga ik af op mijn doel, want dit betekent alert zijn voor mij.
Kortom ... me bezig houden met essentiële zaken en vruchtbare zaken en niet met uitzichtloze dingen of situaties.

Liefs,
Eveningstar

rianna

#35
hoi Eve
eens ff kijken  de keizerin verteld je dat je ergens op wacht denk dat het positief uitvalt
je intuiïtie is vandaag  goed aanwezig 
je maak je wel wat zorgen of er problemen zijn  waar je niet aan voorbij kan lopen je bent op je hoede
liefs Rianna

Sweetie

Ik ben hier ook weer Evening, om te duiden zoals je gevraagd heb om te oefenen op jou kaartjes en zie hoe ik luister naar jou  :D

Je bent een liefdevolle echtgenote die er staat en doet wat je van plan bent, nieuwe spirituele ondekkingen en emotionele gebeurtenissen en die problemen uit de wereld helpen om zo de stabiliteit in je leven te behouden/bewaren

Groetjes En hopelijk zie je er wat in  ;)
maar ik denk heel erg van wel  :D
ik ben eigenlijk bijna zeker van wat mijn gevoel beschrijft dat ik juist zit  :D
Voor u een weet ...

dameblanche

de ster eve, jouw kaartje...
wensen en dromen in vervulling brengen, altijd iets willen hebben om naar uit te kunnen kijken, je wil vooruit, stilstand is al achteruit gang, mensen motiveren das je drive....
is er onrust en dat komt wel eens vaker voor op het thuisfront, dan ben je uiterlijk heel kalm, en weet je je emoties te verbergen....moet ook!

Eveningstar

@Rianna

ergens op wachten... ja de Roparun... dat is aftellen nu hé.
Intuïtie aanwezig... ja, ik heb het zelf ook gemerkt  ;) .
Ja en die zorgen, waarover je spreekt, ook dat plaatje kan ik plaatsen  :) .

Dank je wel, meid! Je doet dat de laatste periode echt niet slecht zalle!!!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

@Suzy
Wel Suzy dat is kloek van je, zoals wij dat hier zeggen. Tof!

En dat is nog goed ook. Kan ik helemaal plaatsen, inkomen  :D.

Thanks!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

@Marianne

Alles in de chacoche, behalve die emoties... ik verberg ze niet. Ik aanvaard emoties, maar ga er niet inzitten, weet je. Ik geef ze ook aan.

Thanks! Fijn je hier weer tegengekomen te zijn  ;).

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

hoi Evening
Dat is straf  :D

Bedankt hoor en tot morgen  :-*

Eveningstar

Hallo iedereen,

ik neem een pauze tot en met volgende week dinsdag. Vandaag alles voor de Roparun klaarmaken en morgen in de voormiddag... vertrekken naar Nederland.  :D

Veel succes en plezier hé.

Liefs,
Eveningstar

dameblanche

dus we lopen alle kans dat we je hier tegen zullen komen, waar kunnen we je aan herkennen?
een rode roos in je haren, een krant onder je linkerarm?
veel plezier in nederland eve....tot dinsdag of wellicht...ik kijk al uit naar iemand die een krant onder de arm heeft....
o daar loopt er al een, helaas het is de kranten jongen die wat laat is vandaag

Eveningstar

#44
Hallo iedereen!

Hèhèhè terug van weg geweest! Opnieuw in het land gearriveerd  :D
Wanneer jullie graag een verslagje lezen over mijn Roparunavontuur, dan vind je dit hier: http://www.catharinaweb.nl/cathforum/index.php/topic,4308.0.html

Veel leesplezier!

Morgen opnieuw van de partij, om de kaarten te duiden en te leggen.

Liefs,
Eveningstar