Mijn dagkaarten

Gestart door Eveningstar, mei 16, 2012, 23:27:49 PM

dameblanche

de kelken ridder al met de zegewagen vooruit gestuurd eve.....
de kelken ridder die vooruit wilt, die nog in overgangsfase zit,  zijn innelrijk nog onder de loup zal moeten nemen, en daar evenwicht in moeten gaan krijgen en wel in de positieve en negatieve krachten....

Vlinder

Het werkt nog na maar houd het in gedachten hoor met al die mentale krachten,
af en toe lekker aarden en praten voor de vrede...

Lieve groetjes Vlinder

Eveningstar

Doen we, Vlinder  :D

Merci!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Hoi Marianne,

vandaag nog niemand gestuurd  :D.

ik zal eens gauw doen sè.

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Et bien voilà... daar zijn we ermee!

Goede morgen!

Mijn kaartjes voor 27-6-2012:

Bekers Page + De Kluizenaar + Zwaard Heer = Munten Tien / MC = Bekers Zes

Heel mooi is dat ... ik heb vanmorgen heel vroeg al voor me zelf besloten me vandaag even terug te trekken, om enkele zaken in te voelen en een beslissing in te nemen...  De Heremiet komt als geroepen  :D !

En die Bekers Page met zijn modder... dat is eveneens heel toepasselijk, want om de modder te filteren, treedt de Heremiet op ;) . De Page zijn emotionele objectiviteit komt eveneens van pas.

En mijn Zwaarden Koning handelt , zoals het hoort te zijn. Hij is heel vast besloten te handelen naar zijn keuze.

En zo voelt het vandaag voor mij ook echt aan.

Liefs,
Eveningstar



Sweetie

Hallo Eveningske,

je hartje volgen en luisteren naar je innerlijke stem, nieuwe overtuigingen zoeken en even u denkbeeld veranderen daar bereik je succes mee en verlaat je de angsten en nieuwe emotionele verbindingen aangaan
Suus  :-*

dameblanche

jawel wel gestuurd eve...de nieuwe kaartjes inmddels....

de hermiet gaan spelen vandaag....
maar daarbij moet je als een bekers page gaan handelen..
openstaan voor je eigen emoties waarbij je contact zult moeten maken met je buikgevoelens ..
je blijft de laatste tijd nogal in je hoofd zitten, maar dit is een kenmerk van deze tijd....

Eveningstar

#157
Hahaha, Marianne... idd.

waar concludeer je uit, dat ik veel in mijn hoofd zit? Ik ben benieuwd  ;) , want ik zit niet in mijn hoofd!

Met dat buikgevoel... helemaal mee eens!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Hoi Zielsmaatje,

vandaag mijn hart vervuld met dingen, die ik graag doe en mijn innerlijke stem... die volg ik - en ik mag toch wel zeggen - praktisch altijd  :D .
Ik heb hierin een mooie ervaring opgedaan en volg sindsdien die stem, no matter what it says... . ik weet vaak wel niet waarom ik dan iets bepaalds doe, pas nadien wordt dat dan duidelijk.

Mijn denkbeeld veranderen... dat voel ok aan... ik laat dit bezinken en kijk wat het wordt.  ;)

Angsten... God-zij-dank... dat is iets, wat ik zelden heb, echt wel zelden.

Merci, Zielenvriend  ;)

Slaap lekker. Tot morgen.

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Goede morgen,

Mijn kaartjes voor 28-6-2012 --> 2-1-3:
Staven Vijf + De Gehangene + Staven Zeven = Zwaard Acht / MC = Zwaard Drie

Vechten... brrr... niks voor mij! Heb daar ook helemaal geen zin in! En even stilstaan bij alles, doet me deugd.  ;) Handelen... ja, dat kan ik plaatsen., maar dit dan wel nadat ik dingen op een rijtje heb gezet... .

Eigenlijk sluit de Gehangene wel aan bij de Heremiet van gisteren.

Liefs,
Eveningstar

dameblanche

Citaat van: Eveningstar op juni 28, 2012, 09:38:24 AM


Mijn kaartjes voor 28-6-2012 --> 2-1-3:
Staven Vijf + De Gehangene + Staven Zeven = Zwaard Acht / MC = Zwaard Drie


de gehangene ligt hier in ene negatieve setting...

las een adempauze in eve....before it is became dark, nee grapje...
maar las een time - out in, vakantie tijd, blije tijd, de staven wijzen op een innerlijk conflikt waarbij je moet kijken naar hetgeen je bereikt hebt....
het zit 'm n de omgang met teleurstellingen

Eveningstar

#161
Hoi Marianne,

I'm lookin at it! Ik voel geen innerlijk conflict, integendeel... het is voor mij heel duidelijk wat ik wil... . mmm.... toch even naar kijken dan  ;) .

Merci.


Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Eveningske ,
Een discusietje aangaan en je verdedigen tegen iets ?
ff anders tegen de wereld aankijken kijken naar je innerlijke kracht krijg je meer ruimte en kan je je loskoppelen van zwaarden 3

Suzy
  :-*

Eveningstar

Ja mateke,

een discussie is er geweest. Raar maar waar. Kwam ineens uit de piepekast. Mij verdedigen... ik geef mijn visie, maar ga niet in dicussie, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik maak mijn visie en of gevoel duidelijk, zonder meer. Als je dat als verdedigen ziet... .

Je laatste zinnetje... die klopt ook  :D.

Merci! Een verwittigde vrouw... is er 2 waard  ;) :D .

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Hallo iedereen,

ik leg vandaag geen kaarten. Ben de hele dag onderweg. In het weekend rust en maandag opnieuw present.

Iedereen een prettig weekend en tot maandag!

Liefs,
Eveningstar