Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 4

Gestart door hatsjepsoet, maart 01, 2012, 06:45:14 AM

dameblanche

maar dan wel van verschillende pluimage assie...
stabiliteit en zekerheid verkrijgen....
je bent op zoek naar een hoge mate van stabiliteit en zekerheid, daarbij heb je het een en ander voor mekaar weten te boxen....
het een en ander is nog niet zo heel zeker....
en daar heb je ook weet van.....je wil het onder het tapijt schuiiven, maar het blijkt toch steeds de kop op te steken....
je vindt dit vervelend en werpt een wolkje voor het zonnetje

hatsjepsoet

Goedemorgen allemaal,

Vandaag net als gisteren een negenkaart maar nu bokalen maar wel de Vos. Oppassen dat ik alles wat ik heb verworven niet kwijtraak door .... listigheid/valsheid? Die van mij of van een ander?
Of eerlijk blijven naar mijzelf, zou het daar voor kunnen staan?

Liefs, H.

Carla

Citaat van: marianne op maart 24, 2012, 07:46:47 AM
de enige stelregel, die ik in het verkeer hanteer is;
dat ik nooit harder rij dan mijn engelbewaarder kan vliegen.....

Ha ha, die is mooi  :D  ;D

dameblanche

inderdaad hatsie, eerlijk naar jezelf kijken meid, jezelf niks op de mouw knopen,
zoals de waard is vertrouwd ie zijn gasten... :-*

rianna

@Marianne
klopt als een bus hoor  lekker onderdompelen in het weekend  hihihi
voel me goed   
dank je wel
liefs Rianna

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik

Ridder van Staven  en 10 = de roede
ik moet proberen mij zelf in toom te houden 
er word iets afgekapt
liefs Rianna

heijdenv

Goedemorgen allemaal.

Koning van zwaarden en het oordeel. Er gaat duidelijkheid komen wat tot beslissingen leidt. Ik ben benieuwd  :-\.

Fijne dag allemaal. Lfs V.

dameblanche

#472
hallo rianne
de ridder toont hier het ideaal beeld, daar de koning de volledige daadkracht beheerst,
komt het bij de koningin tot inzichten in uiting, maar bij de ridder komt het vroeger tot uiting, eigenlijk is zijn totale enthousiasme nog niet op de juiste fundamenten gebaseert, men mist dus nog als het ware de zekerheid en stabiliteit van de koning en koningin...

dameblanche

#473
goede morgen, vicky, hoe is het aan de waterkant?

het oordeel in combi met de zware zwaarden koning mag aangeven;
als je 100% achter je beslissingen staat.............................................................dan heb je de kand om ongehinderd verder te gaan, en kun je die afgelopen periode af gaan sluiten

heijdenv

Hoi Marianne, het is heerlijk bij het water, eendjes, meerkoetjes, veel vogels in de bomen, nog weinig jachten die de rust verstoren, je voelt de lente er aan komen, heerlijk rustig :).

Ik zie dat je megaveel puntjes zet achter beslissingen. Bedoel je beslissingen die ik genomen heb in het verleden, dus langer geleden, of beslissingen in het heden waar ik voorsta nu of misschien al wel onbewust heb genomen?

Ricca

De droom van Believe en de uitleg van Marianne zijn verplaatst naar het Dromenforum.
De dagkaart is ook meeverhuisd (dat kon niet anders).

Ricca
From Ricca with Love


hatsjepsoet

Goedemiddag,

Vandaag ridder van bokalen en de doodskist. Vind ik toch een lastige. Ik vind ridder van bokalen altijd wel een mooie kaart, positief maar dan komt de doodskist. Het zal wel te maken hebben met iets moeten stoppen, afronden om verder te kunnen met hetgeen waar de bokalen voor staan. De ridder staat altijd voor actie.

Liefs, H.

klaproos1945


heijdenv

@ Marianne...
Pfoe...ik krijg het er zo maar warm van en begin helemaal te blozen  ;)