Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 4

Gestart door hatsjepsoet, maart 01, 2012, 06:45:14 AM

dameblanche

#420
aan ricca,
sorrie ricca, ik was me er totaal niet van bewust hoor, ik dacht op die manier meer duidelijkheid te willen geven en ook inhakende op de kaartlegging en de uitleg van hen zelf...
ik hoop wel dat ik nog puntjes mag blijven zetten :-\ anders ben ik helemaal van de wap 8)

maar goed, dames wat gaan we in april doen.......
doorgaan op dezelfde manier zonder citaten of ieder een eigen topic?

dameblanche

#421
goede middag, bijna goede avond vicky, en hoe staat het er nu voor met je, er hangen nog al wat pollen in de lucht, dus daar kun je ook last van hebben....

de gehangene geeft aan dat je het lot laat regeren, je geeft je als het ware over, zonder er iets van terug te verwachten.....en dat betekend niet dat je weer terug naar je torentje moet....
bij de gehangene richt je op hetgeen er gebeurt, de toren geeft hierbij aan dat je je terugtrekt...een heel verschil!

heijdenv

Hoi Marianne,

Je zou wel eens gelijk kunnen hebben met die pollen, heb ik niet bij stil gestaan dat het alweer pollentijd is.

Zou je het iets meer kunnen verduidelijken? Ik snap niet goed wat je bedoelt. Trek ik me terug en geef ik me over aan het lot? Of reageer ik juist op wat er gebeurt door me terug te trekken  ???...

Liefs, Vicky

dameblanche

oeps wilde ik weer de citaatknop gebruiken, om bij iets in te kunnen haken :o
zoooo gewent....

nee, wacht ik moet je iets duidelijk maken vicky.....
bij problemen had je eerst de neiging om je terug te trekken, maar zoiets werkt niet, daar ben je ook al achter...
de gehangene geeft een levensfase aan dat je het hebt opgegeven, je richt je nu op hetgeen er gebeurt, je laat het op je af komen....

gr. marianne ;)

rianna

@Marianne
dat klopt hoor  zodra het even kan dan ben ik aan het fröbelen hihih ik kan mijn ei er in kwijt het verzet je gedachte
dus goed gezien
liefs Rianna

dameblanche

#425
ik heb vandaag een wijze stelregel gelezen op de missie-kalender van mijn moeder;
beoordeel nooit de toekomst aan de hand van inzichten in het heden.....

hatsjepsoet

@Marianne:

Heel mooi. Zeer wijs.

Liefs, H (ik moet beter opletten als ik hier type, Ricca  :P)


hatsjepsoet

Overigens ga ik mijn best doen om niet meer te citeren. Ik zou het prettig vinden als het topic zo blijft en niet een topic op eigen naam.

heijdenv

@ Marianne: dat herken ik niet dat ik me bij problemen terugtrok, ik ben een echte ram, die zoekt meestal problemen op of lost ze graag op (weer gelijk mijn valkuil, teveel problemen voor andere mensen willen oplossen  :) )of je moet het specifiek over mijn laatste relatie hebben? En voor een 'controlfreakje' zoals ik is het best moeilijk om dingen zomaar op me af te laten komen. Toch heb je daar wel gelijk in. Ik probeer steeds meer te leven naar 'vandaag is vandaag en morgen is morgen', ik zie wel wat er op me afkomt. Dat heb ik geleerd in de periode dat mijn vader ernstig ziek was en mijn ex er tussenuit ging met een ander. Dan leer je wel relativeren :-\. Nu is het een soortgelijke stressperiode.

@ iedereen: ik vind het net als Hatsjepsoet prettig als het gezamenlijk topic zou blijven. We zouden bij een reactie ook kunnen zetten @ Marianne mail van 17:37 of zo? Is misschien vergezocht maar dan is wel duidelijk op welk bericht van welk tijdstip je reageert.

Liefs, Vicky

rianna

ik heb al vaker op ene forum gezeten met aparte topics op naam en het werkt beter geordend omdat je ziet o die moet nog geduid en die moet nog geduid   je hoeft nooit meer te zoeken  je ga gewoon het rijtje af echt veel handiger maar wie ben ik he ;)
en de reacties blijven het zelfde 
liefs Rianna

assie63

#430
@marianne

dat evenwicht ehb ik aardig gevonden, ja heel behoedzaam, dan zorg ik dat ze meer water krijgen  ;D, Dank voor duidng, assie xx

Carla

@alle dagkaarters

Wauw! Ik moet zeggen dat deze laatste pagina ook voor iemand die er zo even in komt vallen al heel prima te lezen valt. Dat was vaak niet meer het geval, dus deed ik in de dagkaartentopics ook nauwelijks tot geen pogingen meer. Leuk hoor, wat mij betreft een gouden idee van Ricca  :D

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag  gelukkig weer vrijdag en het beloofd prachtig weer te worden

ik trok vandaag  de pentakels 9 en 20 = de tuin

ik voel me tevreden en relaxt vandaag ik geniet van de harmony
liefs Rianna

dameblanche

aan carla,
we waren er zelf zo,n beetje aan gewent geraakt, we hebben er idd niet bij dstilgestaan dat het vor anderen een acacadrabra moet zijn geweest :-\
maar goed, we zullen het in acht gaan nemen, na verloop van tijd went dat ook wel weer hoor, want immers alles went, behalve een........ :P

dameblanche

aan vicky,

woehh..... een rammetje ala Scarlett 0'hara?
nergens is Scarlett overtuigender dan wanneer zij zonder vrienden, verhongerd, vereenzaamd, zonder hoofd haar vuist naar de hemel schudt en uitroept; dit zal ik overleven...en als ik overleef zal ik nooit meer honger lijden, al moet ik liegen begriegen, roven of moorden; GOD  is mijn getuige.......

maar wordt je gekwetst in je trots en je enthousiasme, dan breekt je hart en trek je je voor een moment terug in je torentje....