Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, juli 10, 2012, 13:14:22 PM

Lief

Hmm dank Suzy. Ben met zoiets bezig.

Groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

Lief

Dank Vlinder. Ik zit inderdaad middenin de creatieve modus.

Groetjes Lief
Look for the answer inside your question...

dameblanche

je bent niet gelukkig met de siituatie, je kunt niet ongehinderd verder...
er zin steeds weer opstoppingen, heb je het kat en muisspel niet door?

Lief

Natuurlijk zie ik dat wel Marianne. De omwenteling is nu wel ineens heel drastisch. Praat over zijn gevoel en oplossingen en vraagt naar mijn gevoel en mijn mening. Als dit niet oprecht zou zijn dan is het echt heel ziek....

Groetjes Lief :).
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen☀☀

Mijn kaartjes voor 25 september.

Kelken 3 metbals 2e/kruisliggingkaart Aas van Staven.

Een tijd van groei en creatieve ideeën.

Symbolonkaartje:

DE SCHANDPAAL

Vandaag komt de schandpaal op je pad. Je doet er goed aan de realiteit onder ogen te zien. Werk hier aan mee, zet eventuele trots aan de kant en neem het initiatief. Als je zelf een gedupeerde bent van een gemene roddel, kan je er op rekenen vandaag dat de aap uit de mouw komt.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Lief,
Staven aas, en kelken 3, dat ziet er positief uit, creatief met warmte in je hart.

Vlinder

Sweetie

Hallo Lief

Kelken 3 met als 2e/kruisliggingkaart Aas van Staven

emotionele ontwikkeling daar komt vernieuwde kansen van , nieuwe energie

Suzy

Lief

Wow, dank!

Dat zou mooi zijn.

groetjes, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

Salsafret

Eenheid en vreugde in je leven. Maar je moet wel je kans benutten. Het zit in jezelf.

Lief

Merci Salsa :-* ik weet het. Teveel twijfel in mijzelf....

Kaartjes voor de 26e:

Kelken 7 met als kruisligging/2e kaart koningin van Kelken.

Twijfels, twijfels. Heen en weer geslingerd door emoties.

Symbolon:

ABORTUS

Vandaag wordt je uitgenodigd de ladder van je eigen emotionele diepte af te dalen. Zo kan je werkelijk doorvoelen, waar het nu aan scheelt en waarom je jouw ziel wilt verkopen aan de duivel. Het helpt je om af te dalen in je onderwereld van gevoelens. De diepte is minder dan je nu ervaart.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief

Kelken 7 met als kruisligging/2e kaart koningin van Kelken
waar gaat het om .. je bent bang dat je ballonetje doorprikt zal worden .. je verruimt of je zal je horizon moeten verruimen

Suus

Lief

Dank Suus,

Ik ga daar eens mee aan de slag...

groetjes, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

kristina1975

Wees de Koningin van de kelken lieve Lief, voel het en durf het te laten zien. Je gevoelens zijn er en als de andere die niet kan waarderen of niet kan beantwoorden dan weet je in ieder geval dat jij je gevoelens hebt laten zien en niets op je hart hebt laten liggen
Liefs

Salsafret

Koester je verwachtingen niet te hoog, dan wordt je teleurgesteld. Je bouwt fatamorgana's. ga terug naar je eigen gevoel.

Lief

Dank Believe en Salsa :-*

Kaartjes voor de 27e

Gerechtigheid met als 2e/kruisliggingkaart munten 4.

Knopen doorhakken om tot beslissingen te komen. Munten 4 houdt dit tegen. Angst voor verlies en onzekerheid.

Symbolon:


DE MEESTER

Vandaag beland je in een situatie, die je helpt om in je eigen volwassenheid en rijpheid te stappen. Durf hier daadwerkelijk ook op te vertrouwen! Angst is een slechte raadgever, evenals doemdenkerij en zwaar op de hand zijn. Ga dus vandaag een probleem niet uit de weg, maar zie deze met open ogen, eerlijk tegemoet.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...