Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

heijdenv

#525
Ik denk de reactie van de mensen dicht om me heen. Die weten wel dat ik geinteresseerd ben in de spirituele wereld maar ze weten niet dat ik er de gaven voor heb, zelfs mijn moeder niet.
Ik denk dat ik bang ben voor hun reactie,  maar ook dat ik bang ben voor mijn eigen gaven (ik weet zelf niet eens precies wat mijn gaven zijn), dat ik er niets van bak  :-[, of te ongeduldig ben voordat ik resultaat zie....ik heb zoveel aan mijn hoofd gehad de afgelopen jaren, ben ik er wel klaar voor, waar moet ik beginnen, waarmee, pfff, vanalles wat me tegen houdt.

heleen

gewoon jezelf zijn. dingen gebeuren zoals dingen moeten gebeuren. En ervan uit gaan dat dit goed is. Daar ga ik altijd van uit. Als ik iets moet schrijven, schrijf ik het. Ook al denk ik dit slaat nergens op. (soms lees ik stukken van mezelf terug, en dan denk ik, waar slaat dit op, heb ik dit geschreven?)Ook al krijg ik een reactie van andere dat het nergens op slaat. Fouten bestaan niet. Ik heb heel vaak dingen tegen mensen gezegd, of geschreven, die zeiden dat niet te kunnen plaatsen, of boos op me werden. Die later naar me toe kwamen en zeiden, toen was ik boos op je, of verdrietig, of what ever ook. Maar ik had je woorden heel hard nodig. Mensen vinden je dan heel vaak vreemd, daar haal ik mijn schouders bij op. Ik zeg wat ik denk, en wat ik voel. Maar ik zeg nooit tegen mensen, ik heb een gave of wat dan ook. Iedereen heeft gave's, iedereen kan zich openstellen voor het spirituele. Ik zie het ook niet als een gave, het is iets wat bij mij hoort.

Heleen.

Sweetie

Hallo Vicky

Aas van pentakels, koningin van kelken en staven twee.

een nieuw begin en voor jezelf zorgen, aandacht hebben en jezelf niet wegcijferen, geef vorm aan hetgeen je wil bereiken

Suzy

heijdenv

Goedemorgen.

Zwaarden vier, bekers negen en zwaarden zeven, is ie weer, deze keer als kans.

Zwaarden vier: stilte, rust, afzondering, gedwongen of vrijwillig, om kracht te herwinnen bijvoorbeeld uit bidden, alles op een rijtje te zetten en tot rust komen.
Bekers negen: een advies om te gaan genieten van het leven, het jezelf zo aangenaam mogelijk maken, leuke dingen doen, minder ernstig zijn.
Zwaarden zeven: misschien moet ik hem deze keer zien als het behalen van een overwinning door eieren voor mijn geld te kiezen?

Symbolonkaartje: MNEMOSYNE

Er wordt vandaag van je gevraagd om in beweging te komen. Stem je af op je innerlijk! Je blijft hangen in de schaduwkanten van ongeloof, gebrek aan zelfvertrouwen. Stagnatie en emotionele frustratie zijn de gevolgen. Je doet er goed aan een vertrouwenspersoon in te schakelen en durf vandaag je eigen innerlijke therapeut te zijn.

Fijne dag allemaal.

Sweetie

Hallo Vicky

Zwaarden vier, bekers negen en zwaarden zeven,
rust vinden , je gedachten ordenen je krijgt het voor elkaar, je neemt mee wat je nodig hebt

Suus

Vlinder

Hoi ,
De Bekers negen nemen we als uitgangspunt, dat ziet er goed en solide uit,
de zwaarden 4 geeft aan dat je je nog in en stilstaande fase bevind, en de zwaarden 7 dat je toch wilt nemen wat je verdient,
Vicky jij mag ook hoor, voel je niet schuldig , iedereen mag een deel geluk en rijkdom ervaren.

dameblanche

je hebt tijd nodig om na te denken...je vraagt je af of het geluk wel is weggelegd voor je

heijdenv

#532
Klopt dames, ik vraag me inderdaad af of het gwluk nog wel voor me is weggelegd, wetende dat iedereen er recht op heeft dus ook ik  :-\

De kaartjes van vandaag zijn wat somber. Bekers vier: ik weiger uit starheid of vanuit het me verdedigen een beker, of ik heb oogkleppen op en ik zie het niet. Staven koningin, slaat denk ik gewoon op mijn persoon. En zwaarden twee, de twijfel, iets nog niet onder ogen willen zien of kunnen zien. Door mijn twijfel mis ik een geschenk. Of er komt een beker op mijn pad als ik stop met twijfelen waardoor ik weer die staven koningin wordt met vuur en zwarte kater :).

Symbolonkaart: De Magiƫr - Je hebt veel in jezelf geinvesteerd en bent veel over jezelf te weten gekomen. Pluk vandaag de vruchten dat je nog duidelijker weet waartoe je in staat bent. Je conceptie op zielsniveau is gereed. Met andere woorden op zielsniveau ben je er vandaag klaar voor jezelf in de spotlights te zetten.

Fijne avond allemaal!

dameblanche

er word je een kans aangeboden vicky, waarbij je je wilskracht kan gaan tonen.....

heijdenv

Goedemorgen, 

Hmmm, die wilskracht kan ik zometeen wel gaan tonen. Mag met mijn nichtje de halve finale gaan tennissen van het grauwerttoernooi. Hoop dat het droog blijft en de wind weg blijft :).

Maar de kaartjes voor vandaag: zwaarden vier, zwaarden twee en zwaarden tien...

Rust nemen om uiteindelijk een dikke streep te zetten door mijn twijfel. Zou ik dan eindelijk gaan loslaten?

Vicky

dameblanche

een zwaar zwaarden dagje vicky...

ordenen in je hoofd, het de blinddoek af en dan loop je de kans het duidelijk in kaart te kunnen gaan brengen...

heijdenv

Dank Marianne. I will survive.

heijdenv

Goedemorgen.

Gisteren een leuke dag gehad. Halve finale gewonnen, finale verloren. Leuke tegenspeelsters waar we nog lang mee hebben zitten praten. Geen last gehad van alle zwaarden die ik gisteren trok, jad genoeg afleiding door het toernooi en de gezellige afsluiting ervan.

de gerechtigheid, de hierofant en zwaarden acht. Liefdevolle vergeving en in jezelf blijven geloven leidt tot bevrijding (de zwaarden acht omgedraaid), dat is loslaten.

Symbolon: repelsteeltje - vandaag wordt je alles gegeven om nieuw daglicht op je te laten schijnen. Je rekent af met je onzichtbare innerlijk persoon of iemand anders die je stagneert. Je persoonlijke ontwikkeling gaat nu in een sneltreinvaart. Dit is nodig om eventuele stagnatie acnterwege te laten. Eventuele uitvluchten krijgen vandaag geen ruimte.

Fijne dag allen.

heleen

Hoi Vicky

Veel overeenkomsten op de kaart gerechtigheid en de hoge priester. Ze zitten allebei hoog op de troon. vrouwelijk en mannelijk. Ze hebben allebei heel wat te vertellen, en staan hoog in rang. Door wie laat jij je leiden Vicky. Misschien daarom de blinddoek maar aangedaan, zodat je aardse zintuigen worden afgesloten, en je kunt overgeven aan hetgeen je hart je heeft te vertellen. Ik denk inderdaad dat dit de beste oplossing is. Luisteren naar je hart,

Heleen.

dameblanche

finale gewonnen-finale verloren, dus mooi kiet gespeelt vicky....

eerlijk verdeelt dus ook....haha
maar nu gerechtigheid voor jezelf, eerlijk kijken naar jezelf....je eigen houvast, je eigen religie....je houdt je zelf vast dan ook vicky, kijk naar de kaart de zwaarden 8, wie houdt je vast, er zijn geen knopen door te hakken, je kunt zo weglopen, wat houdt je vast?
het is jezelf....je eigen denkspinsels......
toch vind ik je korte koppie guitig .....vicky....je oogt veel pittiger....je ogen spreken weer....