Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

heijdenv

Hoi Vlinder en Marianne,

We zullen zien wat de toekomst brengt. Een boksbal ophangen zie ik niet zo zitten, daar is mijn appartement te klein voor :P.

Maar ik snap dat ik meer mijn emoties moet gaan uiten, al mijn emoties :-).

Vicky

heijdenv

Goedemorgen,

Koning van pentakels, de matigheid en de koningin van kelken.

Lenormanddagkaart: de vos.

Symbolondagkaart: DE MOEDER

Ga vandaag je gevoelens en emotionele verlangens niet uit de weg. Laat je denken achterwege en zeg heel duidelijk tegen jezelf dat kwetsbaarheid en je open stellen voor je gevoelens er mogen zijn! Trek jezelf vandaag terug van de buitenwereld en eis je rust op! Alleen zo geef je jezelf de mogelijkheid om inzicht te krijgen.

Ik ben heel benieuwd waar de kaarten vandaag voor staan.

Fijne dag allemaal!

dameblanche

houvast en stabiliteit...maar ook autoriteit aan de dag leggen, weten wat je wilt en wat je waard bent..aftasten en uitzoeken hoe je verder wilt gaan. je niet meer laten beinvloeden....
de kat uit de bomen kijken staat hier meer op zijn plaats......................

heijdenv

Hoi Marianne,

dat kan ik heel goed, de kat uit de boom kijken :-). En ik ben aardig bezig op een rijtje te zetten wat ik wil, en wat ik niet meer wil. Al is dat makkelijker gezegd (geschreven) dan gedaan.

Liefs, Vicky

Sweetie

Hallo Vicky
Koning van pentakels, de matigheid en de koningin van kelken.
mooie koning hij geeft de vorm aan de kwaliteiten van het leven
Suzy

heijdenv

Hoi Suzy,

dank je wel, heel mooi zoals je het schrijft.

Gr. Vicky

heijdenv

Goedemorgen,

Dagkaartjes voor 16 augustus 2012: Staven 10, pentakels 7 en de kluizenaar.
Lenormanddagkaart: de Zeis.

Hmmmm (een bedenkelijke hmmm), te veel hooi op mijn schouders genomen, geduld, meer op mezelf richten/zelfbezinning/teruggetrokkenheid. Met andere woorden de tijd nemen om voor mezelf op een rijtje te zetten wat ik echt wil. Dat is wat de zeis ook wil zeggen denk ik.

Symbolondagkaart: HET NOODLOT

Je begeeft jezelf in ondergrondse tunnels op het gebied van partnerschap. Houdt in ogenschouw dat deze zware situatie je de mooiste geslepen diamanten gaat opleveren. Maak vandaag opnieuw contact met de lieftallige krachten van je hart. Dit is ondragelijk voor donkere krachten. Onderzoek vandaag welk plaatje je aan deze relatie verbindt!

Fijne dag allemaal.

dameblanche

de 10 is het getsl van de voltooing
het geeft het einde aan dan de ene cyclus en het  begin van de andere cyclus, terwijl de pentagrammen en de bokalen wijzen op vervulling, wijzen de staven en ook de zwaarden op moeilijkheden die nog overwonnen moeten worden..je kijkt naar de afgelopen periode, maar je hebt de neiging je te veel terug te gaan trekken

Sweetie

hallo Vicky
Staven 10, pentakels 7 en de kluizenaar.
je wilt teveel , je neemt teveel hooi op je vork , leg wat staven neer en rust uit, geduld hebben en eens naar je lichtje kijken om te zien dat dit eigenlijk nog meer is in de wereld

De zeis  zegt dat je knopen moet gaan doorhakken

Suzy

klaproos1945

voor vicky een symbolon!



DE VRAAG VAN DE HEILIGE GRAAL
Je belandt vandaag in een prachtige uitdaging.
Turbulente en nieuwe ontwikkelingen passeren de revue.
Sla vandaag je vleugels uit naar je eigen licht,

om vervolgens een nieuwe innerlijke reis te maken.
Je bent er klaar voor om je grenzen te verleggen.
Stap op de mogelijkheden van vrijheid en bewegingsruimte in!
Je beschikt over moed in overvloed.

klaproosje  ;)

heijdenv

#490
Hoi klaproosje,

Dat is een hele mooie kaart. Dank je wel, superlief van je!
Ik ben benieuwd naar de uitdaging en het verleggen van mijn grenzen.

:-* Vicky

heijdenv

Hoi Marianne en Suzy,

Bedankt voor jullie berichtjes. Ik herken het wel wat jullie schrijven. Over drie weken heb ik vakantie, over twee weken verhuizen we naar de vestiging naar Maastricht. Naast mijn werk ben ik ook de kasten aan het leegruimen, ordners aan het schonen, en hoop ik dat alles op tijd af komt. Nornaal ben ik iemand van het laatste moment, maar aangezien ik zelf twee keer ben verhuisd binnen een jaar leek het me wijs voor het werk toch maar op tijd te beginnen :).

Verder ben ik weer begonnen met sporten, ben weer blessurevrij :). Het stukje van me teveel terugtrekken herken ik niet, of er moet bedoeld worden dat ik naast werken en sporten alleen maar thuis zit...

Nog meer moeilijkheden en knopen doorhakken, pffff....

heijdenv

Goedemorgen op deze zonnige vrijdag.

Dagkaartjes: Kracht, Ridder van pentakels en de Ster, hele mooie kaarten. Ik stelde voorafgaand de vraag wat voor mij het thema, de taken en de kansen waren op het gebied van liefdesrelaties ;D.

Liefdevol richting geven aan datgene wat IK wil, er voor gaan en hoop en vertrouwen houden op een mooie toekomst.

Symbolondagkaart: MATERIE EN GEEST

Je word tot nadenken gezet vandaag en doet er goed aan hier gehoor aan te geven. Je staat namelijk op het punt om belangrijke, nieuwe inzichten te verwerven! Onderzoek voor jezelf of er iets is waaraan je jezelf vasthoudt. Je hebt je namelijk verbonden aan een placebo-effect en zit hier in gevangen.

Fijne dag allemaal!

dameblanche

het thema is jezelf gaan versterken, de opdracht hierbij is langzaam maar zeker zekerheid verkrijgen gaan, waarbij je in jezelf blijft geloven, dit ook volhouden bij mindere dagen...

Sweetie

Hallo Vicky
Kracht, Ridder van pentakels en de Ster
zoek de kracht in je innerlijke , de ridder zoekt mee naar wat zich binnenin afspeelt en daar komt onze ster aangeflits die zegt dat het allemaal ok is , het komt allemaal wel goed
Suzy