Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

heijdenv

Dank je wel Heleen en Klaproos.
Lfs Vicky

heijdenv

Goedemorgen,

Hele mooie kaarten vandaag, aas van kelken, kelken tien en staven 6. Gevoelens die stromen, liefde, harmonie en succes/overwinning.

Ik ben wel in voor een liefdevolle dag, misschien gebeurt er wel een wonder vandaag :-).

Fijne dag allemaal.

Sweetie

hallo Vicky

ontvangen van liefde, liefde voor degenen die nauw aan het hart liggen , vertrouwen krijgen en open bloeien

Suzy

heijdenv

Goedemorgen,

vandaag pentakels 6, de ster en aas van pentakels. Geven en ontvangen, hoop/een nieuwe toekomst/stilte na de storm, kans/geluk/beloning.

Er komt een kans voorbij die mij gelukkig stemt, hierin sta ik niet alleen maar krijg ik hulp.

Fijne dag allemaal.

kristina1975

Wauwwww Vicky mooi kaarten  :D geniet en neem de kansen en hulp liefs

heijdenv

Dank je wel believe. De mooie momenten van geluk zijn maar schaars op het moment, dus als er eentje voorbijkomt ga ik zeker genieten :).
Dank je wel!
Liefs, Vicky

heleen

Inderdaad Vickey, er liggen mooie kaarten, maar uit je bewoordingen luister ik dat je jezelf niet gelukkig voelt.
van 6 pentakels naar 1, kaart van de 5 pentakels heeft er dus invloed op. Het moeizaam vooruit komen, jezelf vooruit slepen. maar kijk naar boven vickey, daar is niet alleen het mooie glas in loodraam, maar ook de ster.
En de ster staat voor hoop. Je bent nu in een armoedige fase van het leven, maar dit gaat voorbij.

Heleen.

Sweetie

je krijgt erkenning en wordt beloont waar je super tevree mee bent .. alles wordt gunstig meid

heijdenv

Dank jullie wel dames :-)
Liefs, Vicky

heijdenv

#204
Vandaag pentakels 6, bekers 7 en pentakels 5, hmmm. Thema is geven en ontvangen, de taken liggen in illusies/fantasie en de kansen in ontbering. Hier kan ik niet veel van maken. Misschien wordt me vandaag wel geadviseerd wat luchtiger in het leven te staan en me te realiseren dat er mensen voor me klaar staan no matter what.

Fijne dag allemaal.


Sweetie

Hoi Vicky

Er is iets gegroeid en nu staat het op punt om te bloeien, breek het knopje niet af Vicky of het bloempje ga je nooit te zien krijgen
Suzy

dameblanche

vick, daar komt ie weer ;)

pent 6 is de situatie... de bekers 7 moeten worden ingezet om een iets in gang te gaan zetten..
maar kan er iets in gang gezet worden vicky,
de pentakels 6 laten zien  dat je wel op de proef gestelt wordt, is het op je werk,
hier dienen zich wel mogelijkheden aan die je nu net hard nodig hebt, maar scheidt even het kaf van het koren....

heleen

wat kaarten bekers 7 mijn inziens zegt, is laat jezelf weer eens zien. Schud het armoedig gesukkel weer van je af. Begin weer in jezelf te geloven Vickey. Alles is goed zoals het nu is.

Heleen.

heijdenv

#208
Vanmiddag met pijn in mijn hart afscheid genomen van Tumtum en hem bij de dierenarts laten inslapen. Nu is hij veilig en beschermd op weg naar de poezenhemel.

Mijn kaartjes voor morgen zijn zwaarden drie (hoe kan het ook anders), pentakels koningin en de toren. Pentakels koningin zegt dat ik me ondanks de pijn en het verdriet en de impact van de gebeurtenis iet uit het veld moet laten slaan, maar mijn tranen moet laten stromen. Ik heb gedaan wat ik dacht dat het beste is voor Tumtum al had ik hem nog jaren bij me willen hebben.

Lenormand: de vos.
Symbolon: de val.
Pfff zware dag dus morgen...

Liefs, vicky

dameblanche

je hebt ook het beste voor je lieve poes gedaan, en dat is hem uit het lijden te hebben verlost, hij wilde graag nog bij je blijven, maar dit was ook een strijd voor hem...
een strijd die toch niet te winnen was....

zwaarden 3 ook een zware kaart ...omgaan met teleurstelllngen maar ook omgaan met het verlies...
de koningin vertelt je je te richten op praktische zaken voorals nu omdaarbij de bliksum die bij de toren naar binnen is geslagen enigzins te verzachten...

de vos helpt je ook nu te moederen over je andere poesjes.....

tumtum is bij je en kijkt mee over je schouder...
sterkte vicky