Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

heijdenv

Goedemorgen!

Een eigen dagkaarten-topic, toch wel een eer om die te hebben hoor :).

Mijn dagkaarten: staven twee, aas van pentakels en pentakels twee. Meer genieten van wat ik heb en heb bereikt, kijken naar wat mij gelukkig maakt en wat mijn droom is en daarvoor gaan om meer balans in te krijgen in mijn leven.

Fijne dag allemaal! Lfs, Vicky

dameblanche

ja is ook vicky, ik had dat ook gedacht, toen ricca het idee opperde, vond ik de eer te groot zelfs..
zomaar een eigen plekkie op het grote internet...
maar ja toegeven een en ander werkt overzichtelijk, enne.....we hebben allemaal recht op een eigen plekkie...
en dan ook nog eens hee lmooie startkaarten voor je;
de uitdaging aangaan....
probeer hierbij JE EIGEN PLANNEN te onthullen....dat gaat voor verandering zorgen, verandering in evenwicht...

rianna

hoi Vicky

je bent wat besluiteloos je zou willen dat er meer fin. balans komt 
maar je gaat meer moed tonen wat dat betreft
liefs Rianna

heijdenv

Goedemorgen,

Pentakels 2, staven 3, staven 2. Bijna dezelfde kaarten als gisteren, alleen in een andere volgorde. Meer jongleren in het leven, meer variatie aanbrengen, dat schenkt mij ook innerlijk meer voldoening. Leukde dingen gaan doen dus.
Liefs, Vicky

dameblanche

met zo een rapport durfde ik vroeger niet thuis te komen, waat zijn dat voor marspunten riep mijn vader dan kwaad.... >:(

verandering is al op komst vicky...versterk je vertrouwen in eigen kunnen wat meer en ga die uitdaging ook aan....


heijdenv

Ben ik blij dat het geen rapport is... ;D
Ben benieuwd op welk gebied de verandering zich gaat aankondigen...

klaproos1945

voor de verandering ik ben
het raport van mijn eigen leven ;)

klaproosje :D

rianna

hoi Vicky
meer en meer jongleren om in balans te komen 
je wacht op het juiste ogenblik om in actie te komen op zoek naar een nieuwe uitdaging
je kan nog al eens besluiteloos zijn daarom wacht je
liefs Rianna

heijdenv

Goedemorgen,

Vandaag de maan, de gehangene en de ridder van zwaarden.
Het onderbewuste en mijn angsten op een andere manier bekijken en daarbij niet te snel en ondoordacht handelen maar er rustig de tijd voor nemen.

Liefs Vicky

dameblanche

mmmm, beetje treurig vandaag...
verborgen dieptes van de maan, de heldere en de duistere kant....
riht je op hetgeen er gebeurd.....en ga niet roekeloos te werk....

rianna

hoi Vicky
je ontdekt vandaag dat je je te gauw uit het veld laat slaan 
je bent te veel in je  koppie  alles aan het uitdenken
om in de aanval te gaan als het nodig mocht zijn
liefs Rianna

heijdenv

Goedemorgen,

Vandaag pentakels 7, het rad van fortuin en de hogepriester. Na het zaaien, komt het oogsten. Die peiode is nu aangebroken. De hierofant zegt mij hierbij te vertrouwen op mijn geloof.

Liefs, Vicky

dameblanche

pentakels 7 toont het resultaat van wat je in gang gezet hebt..je tollerantie en het accepteren van dingen die toch niet te veranderen zijn.....

rianna

hoi Vicky
  je krijg vandaag de moed om dingen te veranderen
het ligt nog niet echt vast hoe het  uit zal pakken
maar er komt meer orde in je leven
leifs Rianna

Vlinder

Dag Vicky,

de hogepriester laat je ook leren van jezelf en hoe je naar de dingen kijkt, vertrouw op jezelf.

:)Vlinder