Dagkaartjes Kristalletje

Gestart door Kristalletje, april 30, 2014, 20:22:58 PM

Kristalletje

Jij bedankt, vind jouw feedback ook heel fijn :)

Beer - Slang - Ster

Nou heb ik vanochtend dus besloten om aan te kaarten op werkstage om een middag te werken ipv donderdagochtend.
Dat ging niet door omdat de werkzaamheden 's middag zodanig zijn dat ik het fysiek niet kan
Maar als ik dan de Beer zie, die kan betekenen "Assert yourself" en dat het dus niet doorging, kan ik in dat laatste stuk de Slang weer zien. En dan toch een posi afloop, voorlopig, omdat ik nu even thuis ga werken met vertalen van documenten in Engels ipv donderdagochtend daar te werken.

Samengevat:
Initiatief nemen voor een plan (Beer) wat vervolgens niet door kan gaan, maar toch met een andere draai (Slang) een positieve afloop heeft (Ster).

Sas-8314

waar je zelf (ster) voor hebt gezorgd :)

heldere en mooie eigen duiding Kristalletje, wederom complimenten.

fijne avond  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Kristalletje

Thx :)
Ooit gaat het goed komen met lezen, haha.
En dank je voor de toevoeging mbt de Ster :)

Jij ook een fijne avond!
:-*

Kristalletje

Klaveren 2 â€" Vogels 12 â€" Boom 5

Krijg een vriendin op visite, waar ik naar uitkijk, en waarbij we ook praten over gezondheid. Het bezoek geeft me ook een fijn gevoel.

De vriendin is overigens een alternatieve therapeute: Vogels kan alle vormen van therapie & counselling zijn en de Boom heeft bij mij een regenboog er doorheen die volgens het boekje wijzen kan op holistische manieren van genezen.
In die zin kan Vogels & Boom samen dus mijn vriendin duiden.g

Zou je dit ook zo uit kunnen leggen: Fijn telefoongesprek met familie, waarbij ik dan Boom zie als mijn roots?
Ik moet nl. nog mijn paps gaan bellen ivm mijn verjaardag.

Sas-8314

weer Kristal helder ;)

zelf ga ik er vanuit dat alles wat bij je omhoog komt ook hetgeen is dat er is,
jij maakt het zeg maar waar door de (h)erkenning ervan.
Dat kun dus alledaags zijn en daarnaast ook op dieper (on)bewustzijn.

zo zou je ook zo'n beetje hetzelfde kunnen duiden als je de boom ziet staan voor energie - wijsheid - kracht
door een wijs besluit (mogelijk ook de afspraak) wordt je een stuk wijzer en ontwikkeld je energie zich krachtig waardoor je er weer als een fluitend boompje (goed geaard) in contact komt met hetgeen je wenst te bereiken, zogezegd de wens die je nog hebt.

Wil jij je zelf ook ergens in gaan of met iets gaan ontwikkelen ?
wanneer dit zo is dan verwacht ik (jij zelf ook) dat dit mogelijk lastiger lijkt als dat het daadwerkelijk ook is.

in ieder geval een fijne dag gewenst en gefeliciteerd met je vader  :-*

what defines us is how well we rise after falling

Kristalletje

Thx weer voor de feedback :)

Mijn kaartjes van vandaag (vrijdag) had ik nog niet gepost, omdat ik er even over moest denken, haha.

Wolken - Schip - Tuin
Op heel letterlijk niveau: ondanks de stormwind toch in actie gekomen en wat met nieuwe plantjes voor de tuin gaan doen.

Later bedacht ik me dat het ook kon duiden op de onduidelijkheid over wanneer mijn vriendinnen langs gaan komen voor mijn verjaardag.
Vanavond een andere datum voorgesteld hiertoe, en dus duidelijkheid gecreeerd.
Dus na onduidelijkheid (wolken) actie ondernomen (Schip) om de visite (tuin) te plannen én ook te verzetten naar een andere datum (vond dit laatste ook als uitleg van Schip en Tuin, eigenlijk dan wel mbt een andere locatie, maar verzetten naar een andere datum kan volgens mij ook??).

Sas-8314

Citaat van: Kristalletje op mei 10, 2014, 00:12:42 AM

Wolken - Schip - Tuin
maar verzetten naar een andere datum kan volgens mij ook??).

het schip staat voor de wolken, dus de tuin naar de toekomst zeg maar,
het schip zorgt voor verplaatsing van iets en dus ja een andere datum vind ik wederom zoals ook de rest van je duiding weer kristalhelder ;)

Ik vind het leuk en leerzaam om je duidingen te lezen kristalletje  :-*

volgens mij ben je ook wel gelukkig met je tuintje,
de rechterkant van de wolken staat voor geluk
Heeft je dus een goed gevoel gegeven :)
Volgens mij mag je wel wat vaker liever voor jezelf zijn ...
heb je de plantjes zelf gekocht ?

Heb je ook nog iets aan de hand op je werk misschien ?
iets wat positief is geworden of nog wordt ?

:-*
what defines us is how well we rise after falling

Kristalletje

Dank je voor je toelichting :) Inderdaad heeft de tuin me veel gegeven, betekent veel voor me! Ik ben echt een natuur en Moeder Aarde mens, ben een spirituele tuin aan het aanleggen (elfentuin, meditatietuin met Yin Yang symbool, een spiraal van Archimedes die je kunt lopen als reis naar binnen enz.).

De plantjes heb ik inderdaad zelf gekocht. Haal je dat ook er uit??

Gisteren vergeten te posten, was erg druk met schilderen.
Ik had Toren - Muizen - Vosje

Kwam er eerst niet uit, zojuist bedacht ik dat het dit weergeeft:
Zorgen maken (Muizen) mbt het al dan niet vertrouwen van iemand, een man waar ik mee afgesproken had (Vos).
Ik proef iets vreemds bij die man wat me niet bevalt. Ik ga de date dus ook afzeggen.
Daar was ik gisteren best mee bezig, ook met iemand over aan het praten, van 'wat denk jij hiervan?"
Hoe die Toren dan er in past, weet ik eigenlijk niet precies :/

Vandaag deze kaartjes:
Huis 4 - Sterren 16 - Toren 19

Weer die toren, apart. De beweging van het Schip stopt even?
Moet zeggen dat ik me ook wat beperkt begin te voelen in mijn leven ivm mijn werkstage. Al vond ik het leuk, het begint me hoe langer hoe meer tegen te steken, merk dat ik steeds vaker denk "oh, tis al bijna weer woensdag" of "oh, gelukkig is het nog even geen woensdag". Ben daar dagelijks mee bezig, ook als ik fijn thuis ben. Voel me zo vandaag bijv. ook alweer beperkt, omdat het bijna weer woensdag is. Kweet niet wat dat is, maar dat heb ik helaas bijna altijd met werk :/ Heb me onlangs ook gerealiseerd dat dit werk ook niet is wat ik wil doen. Sindsdien is het me tegen gaan steken.

Misschien dat deze kaartjes dat ook weergeven, mezelf thuis helemaal fijn voelen, vol ideeën en expansief, maar dan toch ergens mezelf ook weer beperkt voel, wat die creativiteit en expansie begrenst.

Sas-8314

#38
hallo Kristalletje,

3 kaart leggingen duid ik altijd en check ze dan even inhoudelijk via de dagteller,
daar stond de tuin bij de muizen en een kaart (weet niet meer welke) die verwees naar jou.
Muizen zijn kosten, door jou gemaakt, tuin is ook plantjes, dus ja ik meende in de legging te zien dat jij die voor jezelf had gekocht, na overweging zoals ik het mij meen te herinneren.

de toren ...
je klimt een toren op/in voor overzicht, voor een ruimere blik, voor het uitzicht en men kan zich er in terugtrekken. Torens worden gebouwd om antennes op te plaatsen voor ontvangst
dus zelf zie ik dit terug trekken in de toren ook als middel om verbinding te maken met je (hogere) zelf
een toren is dus ook belangrijk maar je kunt er om heen blijven lopen ... toren met schip zou ook kunnen staan voor vuurtoren, het licht in het donker of tijdens (ge)mis(t) ..

In jouw leggingen denk ik dat het zowel prive als ook werk is ...

Citaat van: Kristalletje op mei 12, 2014, 12:25:08 PM

Heb me onlangs ook gerealiseerd dat dit werk ook niet is wat ik wil doen. Sindsdien is het me tegen gaan steken.

Misschien dat deze kaartjes dat ook weergeven, mezelf thuis helemaal fijn voelen, vol ideeën en expansief, maar dan toch ergens mezelf ook weer beperkt voel, wat die creativiteit en expansie begrenst.


als je om de toren heen blijft lopen kun je in ieder geval wachten tot er vanzelf muisjes gaan komen ..
je weet wat je wil en wat je kunt, van huis uit ben je ambitieus dit kun je niet verloochenen, de sterren liggen naast je huis, de vos heeft dit in de gaten
de vos zegt steeds tegen de toren, handel er naar
ontwikkel je ambities .. waar ben je bang voor zegt de vos (innerlijke intuïtie)

waar zie je tegenop ?
zijn het de bergen of de uitdagingen of het nieuwe avontuur ..?

:-*

what defines us is how well we rise after falling

Kristalletje

Poehee,,, daar ga ik nog eens over nadenken! Als mijn hoofd weer helder en rustig is (drukke dag gehad en ben nu moe).


13 mei, mijn verjaardag dag :)  Lelies 30 - Anker 35 - Slang 7

Een drukke/ijverige dag met een uitstapje waarbij een ketting een rol speelt.

Ben vandaag lekker weg geweest, kleding shoppen, en mezelf even verwend ivm mijn verjaardag. En ik mocht een ketting of armband uitzoeken als verjaardags cadeau. Ik vond een hele leuke ketting, mijn eerste cadeau voor mijn verjaardag, waar ik heel blij mee was!

Omdat er niets naars is gebeurd vandaag, buiten dat ik zojuist mijn cake heb laten verbranden, zie ik de Slang in dit geval als die ketting :) Heb overigens ook een leuke armband daar meegenomen, haha.

Sas-8314

van harte gefeliciteerd Kristalletje  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Kristalletje

Dank je wel Sas!
En als aanvulling natuurlijk nog de Slang voor uiterlijkheden, met al die kleren, sieraden en zo.
Werd daar door iemand op gewezen, had het zelf even over het hoofd gezien :D

Nu zo de koffer in, morgen weer een dag!

Trusten

:-*

Sas-8314

lelie-anker
iets om nooit meer te vergeten :)

:-*
what defines us is how well we rise after falling

Kristalletje

Toren 19 â€" Hond 18 â€" Boom 5

Heb hier toch even over na moeten denken :/
Even in mijn boek spieken gaf aan Toren & Hond een vriendelijke instantie/bedrijf, de Boom kan duiden op een holistische healer of therapeut.
Maar grappig genoeg moest ik dus vandaag naar mijn alt. therapeut voor een BioLaeser behandeling. En hij is wel vriendelijk, maar zo volgeboekt, dat ie geen tijd heeft dat je even iets vraagt of zo. Dus eer ik er erg in had hing ik aan dat apparaat en was hij alweer weg naar een patient. Na afloop ook geen tijd, moest de volgende aan het apparaat en was er in zijn spreekkamer ook een nieuwe patient. Ik voelde me helemaal niet gezien eerlijk gezegd. Ik wilde een paar dingen vragen, het is ook prettig als iemand even vraagt "Hoe gaat het met je inmiddels" of zoiets.
Dus deze man is dan wel vriendelijk op zich, maar finaal geen tijd.

Hoe duidt je dat dan? Als je de Boom uitlegt als zijnde "iets klopt er niet" voor mijn gevoel (Hond) waardoor ik me niet gezien voel (Toren)?

Sas-8314

#44
heej Kristalletje :)

je zou kunnen stellen dat je vanuit je toren iets waarneemt
een hond heeft een neus voor onnatuurlijk gedrag ..
je ontvangt signalen, signaleert iets zeg maar ..

:-*

what defines us is how well we rise after falling