Dagkaarten bespreken en begrijpen

Gestart door kristina1975, september 19, 2011, 01:08:18 AM

rianna

#990
Citaat van: marianne op december 20, 2011, 09:38:12 AM
Citaat van: rianna op december 20, 2011, 07:40:52 AM
Ach Lieverds allemaal wat een verrassing om al die felicitaties te zien   dank jullie wel  :):)
ik heb vandaag
De pantakels 10 en De Toren getrokken

komt er eindelijk wijsheid in mijnlevensloop hihihi
leifs Rianna

60 dikke kussen voor de jarige van vandaag....en rianne je bent presies op de helft ::)

pentakels 10 be bescherming van het gezin waar je op mag bogen en ook rekenen, de torenwijst vandaag ook even op onverwachte gebeurtenissen, de sleur zal vandaag wel doorbroken worden, je kijkt er ook naar uit...vandaag even voor je zelf buitne het gezin...felicitaties van goede vriendinnen...

Hoi Marianne
dank je wel voor je lieve felicitaties
ik doe het er voor hoor als ik nu pas op de heflt  ben
ik ben inderdaad lekker wezen shoppen
heb van de kidneren een nieuwe E-Reader gehad  een prachtig exemplaar ben er erg blij mee
ja ben vandaag wel verrast op alle forum's en op hyves met alle felicitaties  echt super leuk
dank je wel
leifs Rianna

klaproos1945

of ik er klaar voor was  ???

nou blijkbaar niet het gevoel van een storm over me heen te krijgen ebt langzaam weg :o

een situatie mee gemaakt waar me de haren recht van overeind zijn gaan staan
gelukkig zaten ze vast met een speld vanmorgen naar de cursus sociale vaardigheden geweest ::)

bewust geworden van negatieve aandacht ;)

gelukkig toch redelijk rusig kunnen blijven ;D

wat moeilijk kan dat  zijn die bewustwording

middag kaart tarotkaart de geliefde

klaproosje




dameblanche

de kaart de geliefden:
van oudsher de kaart van de beslissing, later werdt het de kaart van de keuze.
in dit geval duidt deze kaart;
je vraagt je af of je er ook wel klaar voor bent het oude patroon achter je te laten?

ridder van staven, ik heb even de vrijheid genomen iets verder voor je te kijken klaproosje;
ridder van staven duiden op impulsiviteit, daar gaan je gedachten naar toe, ben ik niet iets te impulsief geweest, kan ik het allemaal wel dragen, komt er niet te vee loud zeer boven water drijven, kan ik het allemaal in de juiste banen bolijven leiden?
de 2e kaart is de bekers 5;
je hoopt op een realisitsche blik waarbij je je niet te veel zult laten leiden noor negatieve gevoelens.
de 3e kaart; de hoge priester, trek nu niet terug klaproosje, je bent nu zo ver gekomen, vraag hulp van boven, vraag kracht en moed en handel op een volwassen manier.. :-*

klaproos1945

dank je wel marianne
ik trek me nu niet meer terug
misschien alleen om een beetje adem te halen
want ik wil nog een tijdje mee gaan en door werken
dat moet en mag van mij zelf tot morgen met een nieuwe dagkaart

klaproosje 8)

assie63

Citaat van: marianne op december 20, 2011, 09:23:53 AM
Citaat van: assie63 op december 20, 2011, 07:06:51 AM
gefeliciteerddddddddddddddddddddddddddd lieve Rianna 60 jaar, maak er een mooie dag van

mijn kaartjes voor vandaag


kelken 2 en het kind

nieuw begin door samenwerking

kleken 2 een heel mooie kaart, daarbij nog eens het kind, je zou zeggen je staat open voor een nieuwe relatie..
maar hier meer een goede relatie et jezelf..
open en eerlijk op een nieuwe manier naar jezelf kijken....
o wil ik wel hoor wel relatie hihi, tja denk wel dat je gelijk hebt, inderdaad openheid en eerlijkheid, mooi beschreven, Dank je voor duiding, assie xx

kristina1975

Citaat van: klaproos1945 op december 20, 2011, 07:34:10 AM

believe je hebt een belangrijk gesprek ??? ;D

klaproosje

???
Jaaa voor mij was het belangrijk :-[
nu maar eerst van de kerstdagen en O&N genieten :)

Marianne,
Ik stuur je snel een PM, misschien strax want ik kan zaken niet laten wanneer ze moeten gebeuren. ::)

Ik heb net de KelkenPage/Schildknaap en de Vos.
gaat dus iets in de liefde/gevoel gebeuren terwijl ik in zaken morgen uit moet kijken???

klaproos1945

goede morgen allemaal

mijn dagkaart is staven 10 & staven 4 en de ruiker :D

klaproosje

assie63

goedemorgen

mijn kaartjes voor vandaag

penakels 7 en huis

innerlijk mijn lessen leren

hatsjepsoet

Goedemorgen, bekers 4 vandaag. Het begon vandaag al niet best, een uur te vroeg wakker en niet meer kunnen slapen door veel spanning in mijn lijf.

Liefs, H.

dameblanche

#999
Citaat van: Believe75 op december 21, 2011, 00:48:53 AM
Citaat van: klaproos1945 op december 20, 2011, 07:34:10 AM

believe je hebt een belangrijk gesprek ??? ;D

klaproosje

???
Jaaa voor mij was het belangrijk :-[
nu maar eerst van de kerstdagen en O&N genieten :)

Marianne,
Ik stuur je snel een PM, misschien strax want ik kan zaken niet laten wanneer ze moeten gebeuren. ::)

Ik heb net de KelkenPage/Schildknaap en de Vos.
gaat dus iets in de liefde/gevoel gebeuren terwijl ik in zaken morgen uit moet kijken???

de ARBO heeft je weer een kijk op de wereld laten doen, brrrrrrrrr.....je bent er geheel nog niet klaar voor en wil je lekker terug trekken in het zorgeloze, in je fantasiewereldje voorlopig, je heerlijk terugwerpen in een warme kerstgloed met familie en vrienden om je heen.....
je moet er niet aan denken weer met beide benen in de maatschappij te staan...

dameblanche

Citaat van: klaproos1945 op december 21, 2011, 06:07:43 AM
goede morgen allemaal

mijn dagkaart is staven 10 & staven 4 en de ruiker :D

klaproosje

staven 10 duiden je erop dat je voor jezelf vindt dat je te veel hooi op je vork hebt genomen.
je kunt dat alles wat er op je af zou gaan komen nu niet geheel in banen leiden....
je bent er te veel ook mee bezig in je hoofd...
de 4 stelt een huiselijke situatie voor die overloopt van optimisme, en dat de zon de wolkenpartij zal verdrijven...
voor jezelf neem je nu pas op de plaats....

dameblanche

Citaat van: assie63 op december 21, 2011, 06:47:46 AM
goedemorgen

mijn kaartjes voor vandaag

penakels 7 en huis

innerlijk mijn lessen leren

je kijkt ook optimistisch naar je gedane arbeid....eigenlijk ben je vandaag best een beetje trots op jezelf...

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op december 21, 2011, 07:19:17 AM
Goedemorgen, bekers 4 vandaag. Het begon vandaag al niet best, een uur te vroeg wakker en niet meer kunnen slapen door veel spanning in mijn lijf.

Liefs, H.
bekers 4.....

je krijgt iets aangeboden, maar je ziet het niet, je kijkt verveelt, niet geintresseert omdat alles saai lijkt en je wordt niet gestimuleert dor he omgeving.
je hebt de afgelopen tijd aan een illussie gewerkt die je geheel heeft doen opbloeien, dat heb je voorkezelf proberen aftesluiten, maar nu is er niets????

rianna

#1003
goeiemorgen allemaal
vandaag de kortste dag dus  zo zachtjes aan gaan de lichten weer wat later aan :)
ik trok vandaag
pentakles 7 en de zon
ik heb met geduid gekeken dat  mijn oogst op kwam  door positieve inslag
maar ik weet dat ik  nog heel veel werk hebt te verzetten
liefs Rianna

Palomino

#1004
Goede Morgen allemaal,

Vandaag: de Keizer

Ik regeer en regiseer mijn eigen leven zonder daarbij het welzijn van anderen uit het oog te verliezen.   Maar me níet uit het veld laten slaan door angstig emotioneel gedrag van anderen, en voet bij stuk houden aangaande mijn beslissingen.                                                                                                                       Mijn hoofd erbij houden, actief blijven sturen en grenzen afbakenen om de duidelijkheid die bereikt is te behouden en nog meer duidelijkheid te creëren. Dit alles op een manier waarbij alle betrokkenen welvaren.

Liefs van Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.