Dagkaarten bespreken en begrijpen

Gestart door kristina1975, september 19, 2011, 01:08:18 AM

rianna

Citaat van: marianne op december 18, 2011, 12:56:22 PM
Citaat van: rianna op december 18, 2011, 09:42:39 AM
goeiemorgennnnnnn
wat een heerlijke avond gehad super gezellig 
daar knapt een mens van op
ik trok vandaag
het oordeel en de ooievaar
ik voel me herboren en  die verandering houd stand
leifs Rianna
wees zelf de verandering die je in de wereld wilt zien...hihi

nee, bijna 60 we zijn niet meer zo pril, we zien de grotere verbanden ondertussen,
uiteindelijk kunnen we beter relativeren en ook flexibeler naar onzelf proberen te kijken....

hihihih ja dat is zo hoor verbeter de wereld begin bij je zelf he
maar ik voel me lekker vandaag en probeer daar zo lang mogelijk van te genieten
ach ik ben zo flexibel kan haast niet erger hihihihih
ja relativeren thats the clou  ;)
dankt je wel Marianne  mooie duiding
liefs Rianna

assie63

Citaat van: marianne op december 18, 2011, 13:03:08 PM
Citaat van: assie63 op december 18, 2011, 10:24:08 AM
goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

de keizer en de doodkist

opruiming houden in mijn hoofd door zaken af te sluiten
nee assie dan had de toren daar gelegen, disipline, orde en struktuur, zo kom je wel over bij mensen, maar heb je al een duidelijk plan hoe je het allemaal gaat doen?
en hoe je het daarna gaat aanpakken?
ja klopt zo kom ik zeker over, ja heb wel een plan maar ligt er ook aan wat de mensen doen die er mee te maken hebben, en ja ik weet hoe ik het ga aanpakken, Dank voor duiding, assie xx

kristina1975

Citaat van: marianne op december 18, 2011, 08:40:55 AM
je hebt zeer zeker intellectuele wijsheid believe, ook laat je steeds meer naar jezelf toe en ook naar anderen dat je vertrouwen hebt in denkkracht en mogelijkheden, je weet goed met mensen om te gaan, maar op dit moment volg je niet goed je eigen gevoel....denk aan je buik[gevoel]
het kruis geeft tegenwerkingen en vertragingen aan...vandaar dat je buikje niet in orde is..... :-\

Jij hebt volle vertrouwen in mij he mijn vol humer warme zuiderlijke vriendinnetje!  :D

Ik heb juist het gevoel dat ik met het Kruis een ellendige eigenlijk een goed leerzame periode heb afgesloten.

Meisje xxxxxx

kristina1975

Ik heb net de Gehangene en de Klaveren getrokken. UIteraard weer met linke hand online  :D

Ik begin te accepteren dat ik niets moet forceren en gewoon te laten gebeuren. Ik zal hiervoor morgen extra alert blijven. De Klaveren vind ik natuurlijk een schitterende kaart en mijn optiek is dan dat ik verlang naar zijn liefde en dat zijn liefde onderweg is ::) :-[ ;D

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

de geliefde en het anker

een keuze maken die mij meer stabiliteit geeft

dameblanche

Citaat van: Believe75 op december 19, 2011, 01:08:10 AM
Ik heb net de Gehangene en de Klaveren getrokken. UIteraard weer met linke hand online  :D

Ik begin te accepteren dat ik niets moet forceren en gewoon te laten gebeuren. Ik zal hiervoor morgen extra alert blijven. De Klaveren vind ik natuurlijk een schitterende kaart en mijn optiek is dan dat ik verlang naar zijn liefde en dat zijn liefde onderweg is ::) :-[ ;D

de gehangene, een supervoorbeeld van loslaten om uit de moeilijkheden te geraken....
de gehangene is je doel....
de klavers geven aan dat je eraan moet werken....

dameblanche

Citaat van: assie63 op december 19, 2011, 07:06:54 AM
goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

de geliefde en het anker

een keuze maken die mij meer stabiliteit geeft

aan het maken van een keuze komt alllereerst de afweging van mogelijkheden naar voren.
de toekomst bepalen zonder deuren op een kier te houden..
een keuze met zekeheid maken, dus een duidelijke beslissing.

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag  alwe er maandag de weken vleigen voorbij
ik trok

De Dood en Het Krruis
e is een verandering  gaande een einde aan het oude en een neiuwe start
een kruis over alles wat geweest is
liefs Rianna

klaproos1945

goede morgen

inderdaad rianna de weken vliegen voorbij
aan het eind van deze week is het al weer kerst 2011

dagkaart van vandaag is bekers page   bekers 6 en het kindje  :)

klaproosje

dameblanche

Citaat van: rianna op december 19, 2011, 09:09:58 AM
goedemorgen allemaal
vandaag  alwe er maandag de weken vleigen voorbij
ik trok

De Dood en Het Krruis
e is een verandering  gaande een einde aan het oude en een neiuwe start
een kruis over alles wat geweest is
liefs Rianna

ja het is net alsof de vorige kerst gisteren was, ik ruim de kerstboom nog niet meer op, laat hem gewoon staan, het is toch zo weer kerst 2012..
de dood en het kruis.....er sterft iets in je....
bepaalde verwachtingen zijn niet haalbaar kom je achter.....

dameblanche

Citaat van: klaproos1945 op december 19, 2011, 09:24:22 AM
goede morgen

inderdaad rianna de weken vliegen voorbij
aan het eind van deze week is het al weer kerst 2011

dagkaart van vandaag is bekers page   bekers 6 en het kindje  :)

klaproosje

pages geven meestal veranderingen aan, veranderingen op het gevoelsvlak, het is een terug grijpen naar....
de draad proberen op te pakken, er komt iets geheel nieuws op je af....

klaproos1945

 :) dank je wel marianne

het is nog een kwestie van gaan geloven dat het anders is geworden
soms ben ik nog een ongelovige thomas eerst zien en dan geloven
de belevingen hebben soms te lang in mijn hoofdje rond gespookt

dat heeft het leven behoorlijk gestagneerd maar gelukkig zijn we nu over de berg
en de landing is een stuk zachter aan het worden ik ben mijzelf nog aan het schoonpoetsen
dat is nog wel nodig met hulp van boven worden mijn inzichten anders

klaproosje

Palomino

Goede morgen allemaal.

Zaterdag:     Staven 10
Zondag:  Bekers 8
Vandaag: Pentakels 4

Zaterdag viel Staven 10 - die ik twee dagen daarvoor ook al trok- tijdens het schudden uit het deck...Ja ik ben waarschijnlijk erg hardleers (zei mijn moeder ook altijd al) en krijg het maar niet voor elkaar die staven achter me te laten...Bij Bekers 8 wordt het me nog even dubbel ingepeperd dat het écht de tijd is om iets (gevoelsmatigs) achter me te laten, er afstand van te nemen (te doen...?). Pentakels 4 geeft over deze zelfde sitautie aan dat ik te veel vastgebakken zit en onzeker ben :-[

Liefs van Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

dameblanche

Citaat van: Palomino op december 19, 2011, 11:21:46 AM
Goede morgen allemaal.

Zaterdag:     Staven 10
Zondag:  Bekers 8
Vandaag: Pentakels 4

Zaterdag viel Staven 10 - die ik twee dagen daarvoor ook al trok- tijdens het schudden uit het deck...Ja ik ben waarschijnlijk erg hardleers (zei mijn moeder ook altijd al) en krijg het maar niet voor elkaar die staven achter me te laten...Bij Bekers 8 wordt het me nog even dubbel ingepeperd dat het écht de tijd is om iets (gevoelsmatigs) achter me te laten, er afstand van te nemen (te doen...?). Pentakels 4 geeft over deze zelfde sitautie aan dat ik te veel vastgebakken zit en onzeker ben :-[

Liefs van Palomino

haha je moeder kent je als de beste, maar ook koppig, eigenwijs...maar ook speelt de leeftijd hier een rolletje...
te veel hooi ook op je schouders nemen, je weet het allemaal ook best, maar je kunt het niet ombuigen....

bekrs 8 de vertrekkaart, het zal toch anders moeten vindt je zelf ook, je kloopt er ook steeds weer tegenaan, op de manier zoals je het steeds hebt gedaan, zet geen zoden meer aan de dijk, je zult een andere weg moeten vnden om daar een komaf aan te maken.

de pentakels 4
ga eens mediteren.
kom op die manier eens tot rust,als de geest rustig is, werkt het hoofd ook helderder, op die manier kun je misschien tot een oplossing komen voor jezelf palo.... :-*

hatsjepsoet

Vandaag Pentakels 2. Vind ik altijd wel een leuke kart. Het ziet er i.i.g vrolijk uit en niet al te zwaar uit. Tegelijk krijg ik ook het idee bij deze kaart dat het gaat om besluiteloosheid maar dat ook te maken hebben met dat ik iets van mezelf in deze periode herken ik het plaatje.

Liefs, H.