Dagkaarten bespreken en begrijpen

Gestart door kristina1975, september 19, 2011, 01:08:18 AM

dameblanche

Citaat van: Believe75 op december 10, 2011, 01:15:58 AM
Marianneeeee jij bent een geschenk voor iedereen hier!   :-* :-* :-*
Mijn onzekerheid speelt zeker nog ....

Ik heb net de pentakels 7 en het maantje getrokken.

Xxx
thanks lieverds....
het is dat bij jou niet alles naar wens wil lopen, dat wijst op ongenoegen en het idee dat je mislukt bent in wat er achter je ligt, in wat je hebt weten op te bouwen, maar het is voornamelijk de onzekerheid in jezelf, je zoekt zekerheid in de ogen van anderen, maar dat is bedrog, je moet zekerheid in jezelf vinden.
ga voor de spiegel zitten, kijk naar jezef en ga eens na wat er bevalt aan je...
schrijf dat eens allemaal op, ja allemaal.....
en dan wil ik dat ook allemaal van je vernemen...... :P

dameblanche

@assie, ja daarom vroeg ik het nog eens extra, was de ridder of de schildknaap naar voren gekomen dan ging het om je zoon....

dameblanche

hihi, rianna, zo zijn wij oudjes opgevoed, idd van de oude stempel, wij geven pas op als we er bij neervallen..... ;D

rianna

goeiemorgen allemaal

vandaag trok ik
De Zon en  het Boek
vandaag alles wat luchtiger bekijken  ook dingen waar ik inzicht op krijg   vallen minder zwaar
liefs Rianna

klaproos1945

#799
goede morgen allemaal  ;)

na dagje heerlijk gerust te hebben
hier mijn dag kaart van vandaag

het oordeel en zwaarden 6 de ruiter

klaproosje

hatsjepsoet

Goedemorgen. Vandaag de Zon wat een hele positieve kaart is. Zal het een beetje gaan schijnen op mij vandaag? Daarnaast ook de Roede en dat is juist weer en negatieve kaart. Zouden ze elkaar in evenwicht houden?

Liefs, H.

assie63

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik

34 vissen en rad van fortuin

emotionele positieve verandering, assie xx

tripletsmama1

Citaat van: marianne op december 10, 2011, 09:06:34 AM
de staven koningin, is net als de koning der staven eerlijk en oprecht, en ziet evenmin onheil in bedrog en gemeenheid, maar als koningin ben je gevoeliger van aard....
dat is de yin kant van het verhaal....
in contrast met vurigheid[staven] en ongeduld van de koning zit de koningin op haar troon alsof zij daar geplant is.
haar troon bloeit en is een en al zonneschijn, klaar om te mogen ontvangen.....

Dankjewel Marianne, Terwijl ik je lees schijnt de zon ook echt, en de zin, klaar om te ontvangen, laat mn traantjes weer liefdevol rollen. Nog 10 dagen als we uitgaan van 40 weken. Zo spannend!!

klaproos1945

in mijn oordeel ben ik laag verbonden met mijn zijn
in een wankel zelfvertrouwen dat me heeft laten
dwalen over de stille wateren tot de diepe gronden

zonder de verijking van de overkant
het bericht kon me nooit bereiken
omdat het in het stille water is verdwenen

klaproosje

dameblanche

Citaat van: rianna op december 10, 2011, 09:56:42 AM
goeiemorgen allemaal

vandaag trok ik
De Zon en  het Boek
vandaag alles wat luchtiger bekijken  ook dingen waar ik inzicht op krijg   vallen minder zwaar
liefs Rianna
je hebt een positieve en energieke uitstraling, anderen zien jou vol leveslust en scheppingsdrang, maar dat is de buitenkant, de binnenkant toont een andere rianna...
en dat is vaak dan ook je angst....
je buitenkant steeds maar weer weten te beschermen...om je zachte innerlijk te bewaren....

dameblanche

Citaat van: klaproos1945 op december 10, 2011, 10:28:21 AM
goede morgen allemaal  ;)

na dagje heerlijk gerust te hebben
hier mijn dag kaart van vandaag

het oordeel en zwaarden 6 de ruiter

klaproosje
je doel is een bepaalde levensfase te kunnen afronden, je hebt je lessen gelleerd voor het grootste deel, dat wel, maar het oordeel is nog niet de wereld....
vaste grond heb je nog niet onder de voeten, het is een moeilijke passage naar de overkant, maar je blijft volop in aktie...

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op december 10, 2011, 10:37:49 AM
Goedemorgen. Vandaag de Zon wat een hele positieve kaart is. Zal het een beetje gaan schijnen op mij vandaag? Daarnaast ook de Roede en dat is juist weer en negatieve kaart. Zouden ze elkaar in evenwicht houden?

Liefs, H.
zowel de zon als de roede zijn ook kaarten die energie aangeven, wilskracht, en optimisme...
ook de eenheid tussen innerlijk en uiterlijk willen bereiken, al zit je daarbij weer in 2 strijd verwikkeld....

dameblanche

Citaat van: assie63 op december 10, 2011, 10:43:00 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik

34 vissen en rad van fortuin

emotionele positieve verandering, assie xx
emoties spelen op, je kunt het rad nog niet verlaten, je kunt jezelf nog niet geheel vrij maken....
het rad van fortuin wordt ook wel eens als je karma gezien, je kunt het rad ps verlaten als je je [levens]lessen hebt geleerd...
op het gebied van emoties tonen, verwerken en er mee omgaan heb je schijnbaar nog iets te leren assie :-\

dameblanche

Citaat van: tripletsmama1 op december 10, 2011, 11:34:59 AM
Citaat van: marianne op december 10, 2011, 09:06:34 AM
de staven koningin, is net als de koning der staven eerlijk en oprecht, en ziet evenmin onheil in bedrog en gemeenheid, maar als koningin ben je gevoeliger van aard....
dat is de yin kant van het verhaal....
in contrast met vurigheid[staven] en ongeduld van de koning zit de koningin op haar troon alsof zij daar geplant is.
haar troon bloeit en is een en al zonneschijn, klaar om te mogen ontvangen.....

Dankjewel Marianne, Terwijl ik je lees schijnt de zon ook echt, en de zin, klaar om te ontvangen, laat mn traantjes weer liefdevol rollen. Nog 10 dagen als we uitgaan van 40 weken. Zo spannend!!
oh geweldig sandra, je begint dus aan de laatste 10 dagen?
het kan dus elk moment geboren worden?
hou ons op de hoogte.....

klaproos1945

je groeit in de omgeving van je leven
en word ontvangen in de eerste week
van de zwangerschap veilig geborgen

nu is de tijd gekomen dat jij en je mamma
gaan werken aan de geboorte we zullen je
kindje van harte welkom heten en zijn met

de hele gebeurtenis er bij de komende tijd...

klaproosje