Dagkaarten bespreken en begrijpen

Gestart door kristina1975, september 19, 2011, 01:08:18 AM

dameblanche

ja hoor eigenlijk kan ik gee nzwaard missen, maar voor jou maak ik graag een  uitzondering....
gisteren met een nieuwe makelaar in zee gegaan, nu maar hopen dat die mooie beloftes ook uit\komen gaan die de nieuwe makelaar heeft gemaakt :-\
er een trekje op genomen en wat blijkt allemaal kaarten van de grote arcana.....
doelstelling; de zegewagen
taken de keizer
kansen ; de keizerin
nu ik hoop dat ik succes mag behalen met mijn zegenwagen...
de keizer geeft aan dat ik de zaak in handen moet houden om het allemaal in goede banen te kunnen leiden, mijn ex laat het hierbij weer eens afweten
de kans als keizerin mag ik oprecht en trouw dit tot een einde proberen te brengen

kristina1975

haha Marianne, ik heb net alweer een zwaard getrokken!!

Ik hoop en ik ga vanuit dat jij met je Zegewagen en de Keizer en de Keizerin in je succes zal boeken. Geloof er in en ga ervoor!. Twijfels, strijdigheid brengt negativiteit mee heb ik pas geleerd ;)

Ik heb net mijn kaarten getrokken:
Het Oordeel
De Zon
De Schildknaap van Zwaarden

Gaan ze allemaal over mijn hartenman...Nu mijn lenormand en dan lekker mijn ogen dicht!!!
XXX

dameblanche

#227
ja dat zag ik er ook een beetje in....
het oordeel geeft aan dat je niet gelukkig bent met jezelf, met je situatie, je wil definitief afrekenen met iets, de zon toont aan dat je de wilskracht hiervoor nodig zult hebben......
schildnkaap van zwaarden.... kom met je hoofd uit die wolken......
schildknaap van zwaarden wijst je erop dat een verandering NODIG is

kristina1975

nou die verandering is er wel nu! XXX

kristina1975

Alweer zwaarden ....nu waarschuwen ze me om me niet af te sluiten

De kelken 3 mijn schitterende kaart :)
Geluk volledigheid is er...ik moet er in geloven en van genieten

De staven 7
Stoppen met mijn heen en weer gaande emoties...
Xxx

dameblanche

#230
zwaarden 2 geeft aan dat je probeert evenwicht te vinden, maar let op die blinddoek,
kelken 3 een heel mooie kaart, een nieuw begin, een wedergeboorte, kijk niet achterom maar voorwaarts, de staven 7 adviseert je je moed en standvastigheid te handhaven in bittere tijden.... :-X

dameblanche

vandaag is het doel:
kelken 10
taken; zwaarden 7
kansen; koning der kelken
werken aan een verlossing, ja ik herken het zeer....
de taken die ik opgelegd krijg worden door de zwaarden 7 op de kop aangegeven als geen zin hebben om iets af te maken waaraan men begonnen is, jawel door de zure appel heenbijten tot aan het laatste stukje....
allez een stukje ambitie dat ik mis[kelken koning] :-[

kristina1975

Kom op lieve Marianne even door bijten. Ik moet dat ook en dan zullen we ons stukken fijner voelen.
Jij kunt het!.samen bijten we dan en ook goed doorheen!
  :-*

dameblanche

als ik een kunstgebit zou hebben liet ik het een nacht in azijn staan ;D

kristina1975

Citaat van: marianne op oktober 27, 2011, 17:18:42 PM
als ik een kunstgebit zou hebben liet ik het een nacht in azijn staan ;D

haha makkelijkere weg kiezen heet dat!!! ;)  :-*

ik moet nog steeds aan de slag ook....vandaag zijn mijn plannen allemaal onverwachts heel anders gelopen!!! MORGEN weer een dag  :D

:-*

kristina1975

3 staven....mooiiiiii

5 zwaarden....oude angsten wegwerken

7 staven...positief blijven ipv naar mijn angsten te luisteren, 3 staven in mijn gedachten houden.  :D

xxx

dameblanche

je doel is succes te vergaren, maar de zwaarden 5 laten zien dat je moeilijk zit, je kunt je gedachten ook niet goed ordenen, staven 7 laten zien dat je je niet uit het veld laat slaan :-*

dameblanche

tijdens het schudden vlogen 3 kaarten eruit...t.w.
1 kelken 7
2 pent 4 op de kop
3 aas van kelken op de kop..er moet een keuze gemaakt worden, er zis ee nteveel aan mogelijkheden...
ik ben bang dat ik er financieel te  veel bij moet inschieten gaan,
de aas der kelken op de kop geeft een ongelukkig gevoel aan :-\

kristina1975

#238
Citaat van: marianne op oktober 28, 2011, 08:59:54 AM
tijdens het schudden vlogen 3 kaarten eruit...t.w.
1 kelken 7
2 pent 4 op de kop
3 aas van kelken op de kop..er moet een keuze gemaakt worden, er zis ee nteveel aan mogelijkheden...
ik ben bang dat ik er financieel te  veel bij moet inschieten gaan,
de aas der kelken op de kop geeft een ongelukkig gevoel aan :-\



Lieve Marianne,

Dat zal K.. zijn!!! Alleen vanaf komen ondanks een financiele tegenslag het zal je waarschijnlijk zoveel goeds brengen! NIet bang zijn......weet je nog ...doorbijten in die zure appel!!!

XXX

kristina1975

Citaat van: marianne op oktober 28, 2011, 08:55:25 AM
je doel is succes te vergaren, maar de zwaarden 5 laten zien dat je moeilijk zit, je kunt je gedachten ook niet goed ordenen, staven 7 laten zien dat je je niet uit het veld laat slaan :-*


Ik wil me niet meer uit het veld laten slaan. Het is genoeg geweest, het is mijn beurt. Ik sta echt steviger op mijn schoenen nu en ik zal het volhouden ook.

Jij ook Marianne, laat je je niet uit het veld slaan he!

XXX