Dagkaarten bespreken en begrijpen

Gestart door kristina1975, september 19, 2011, 01:08:18 AM

dameblanche

#1140
geweldig palo, met jullie 4 honden samen de paden op, de lanen uit, ik doe ook niets liever, en het levert je zoveel op.......
nee, ik bedoel niet dat jij alleen blij kan zijn als je partner dat ook is, het werkt voor je partner optimaal als JIJ goed in je velletje zit, dus eigenlijk omgedraait.....
zo zie je maar er kan dus spraakverwarring komen...
nee, het is nu net omgekeerd....
je partner kan zich heel goed onntspannen als jij ook ontspannen bent,  sep vangt zooooooveel op....

dameblanche

#1141
nee palo, de hoge priesteres op de fiets tegen de wind in met haar prachtige blauwe gewaad.
de kleur blauw, de kleur van stromend water,  van open lucht, vandaag ook op de fiets.
het gordijn achter de HP, dit schermt eigen ruimte af voor vandaag, maar is toch transperant voor het besef van de wereld.

de wereld;
sep is hard aan zichzelf aan het werken,  en vooral aan zelfoverwinning......

Palomino

#1142
Citaat van: marianne op december 28, 2011, 16:33:15 PM
nee palo, de hoge priesteres op de fiets tegen de wind in met haar prachtige blauwe gewaad.
de keleur blauw, de bler van stromend water,  van open lucht vandaag ook op de fiets.
...de tarotrol met een snelbinder op de bagagedrager geklemd,en de maan tussen haar tanden. Gelukkig is de onderkant van haar gewaad van water, i.v.m. de spaken en de medeweggebruikers... 8)  ;D
Citaat van: marianne op december 28, 2011, 16:33:15 PM

het gordijn achter de HP, dit schermt eigen ruimte af voor vandaag, maar is toch transperant voor het besef van de wereld.
Jeetje, dat vind ik echt heel prachtig verwoord  :D
Citaat van: marianne op december 28, 2011, 16:33:15 PM

de wereld;
sep is hard aan zichzelf aan het werken,  en vooral aan zelfoverwinning......

Sep is hier heel blij mee en gaat er zeker nog iets over zeggen alleen kan ze dat op dit momnt niet... :)

Liefs van Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

assie63

Citaat van: marianne op december 28, 2011, 10:02:58 AM
Citaat van: assie63 op december 28, 2011, 07:02:54 AM
goedemorgen


vandaag

wolken staven vrouw

wat sombere gedachten wat mijn zelfvertrouwen aantast

hihi assie, ik heb hierboven ook niet beweert dat je schoonheid alleen aan de binnenkant zit hoor...ik zou niet durven......
maar hier worden de kapaciteiten van de staven koningin in discrediet gebracht.
de wolken duiden op meerder tegenslagen die je dan van een edelmoedige vrouw kan veranderen in een verbitterde vrouw, die sttds maar weer weet te klagen over onrechtvaardigheid...
zo zit je in werkelijkhedi ook niet ineen, maar soms stoor je je wel eens aan jezelf
hihi nee dat weet ik hoor, was ook een grapje, eigenlijk geen tegenslagen vandaag, wel heel erg moe, en dan word ik wel een beetje kribbig hihi, ja ik stoor mij wel eens aan mijzelf maar wie niet , Dank voor duiding, assie xx

kristina1975

hiiiii, het was een aparte leuke dag en avond.  Marianne morgen haal ik een kaart op :):):)  :-* :-* :-*

Net heb ik alweer de Zwaarden 10 en gek wel als LK de Zon getrokken.

Nu mijn bed in.
XXX

assie63

goedemorgen

vandaag

ruiter en de zwaarden 5

vooruitgang doordat ik blijf vechten

hatsjepsoet

Goedemorgen, vandaag staven 2. Dualiteit, nog niet helemaal duidelijk hoe ik dat moet zien bij het element staven.

dameblanche

hihi, palo ik zie je ook al fietsen tegen de wind, wapperend met je blauwe gewaad, behendig tussen de zuilen door.... ;D

dameblanche

Citaat van: Believe75 op december 29, 2011, 01:40:49 AM
hiiiii, het was een aparte leuke dag en avond.  Marianne morgen haal ik een kaart op :):):)  :-* :-* :-*

Net heb ik alweer de Zwaarden 10 en gek wel als LK de Zon getrokken.

Nu mijn bed in.
XXX

ja, de zon hoort bij je, de zon geeft je kracht je bent ook graag het zonnetje, maar die zon die je altijd beschijnt, die laat je ook niet geheel vloeren.
de figuur op de kaart  lijkt wel te zijn gevloerd, maar niet heus, haar zonnige aard laat haar weer achter de donkerse wolken kijken want......
idd daar schijnt de zon....

dameblanche

Citaat van: assie63 op december 29, 2011, 07:02:58 AM
goedemorgen

vandaag

ruiter en de zwaarden 5

vooruitgang doordat ik blijf vechten
ja ook, maar de ruiter zegt hier iets over de zwaarden 5...
de vijven geven beweging aan...na verstarring van de vieren komt de beweging....
je belijft echter vechten....maar je trots zit je ook in de weg om iets belangrijks onder ogen te willen zien....

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op december 29, 2011, 07:19:16 AM
Goedemorgen, vandaag staven 2. Dualiteit, nog niet helemaal duidelijk hoe ik dat moet zien bij het element staven.

je wil er klaar voor zijn om een besluit te nemen.....
maar je weet niet of dat besluit een overwinning zal kunnen betekenen voor je...H...

klaproos1945

hallo allamaal

de werkende emoties op de achtergrond maken dat de andere zich
zorgen maakt in pentagrammen 3 toch is het goed zegt bekers 2

als we op de emoties klinken zodat we er bewust van worden
het bewustzijn van je eigen emoties kunnen dan worden geheeld

klaproosje

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag donderdag en ik trok
Aas van pentakels en het kruis
aannemen en geven van geschenen  er is iets waar ik een kruis over zet

geen flauw idee
liefs Rianna

dameblanche

aan klaproosje
let er even op dat de pentakels een naar boven gerichte driehoek vormen...
het geeft ons werk dat ons tot hogere nivo,s kan tillen.....
we hebben allemaal een trillingsnivo van onze ziel en een trillingsnivo dat zich hier op aarde aanpast. deze zijn niet op elkaar afgestemt....
door ziekte en ook het niet in evenwicht zijn haalt het aarde-trillingsnivo omlaag.
door ons te verbinden met mensen doie ons laten groeien en oook mensen die wij 'moelijk 'vinden om mee om te gaan, neemt ons trillingnivo toe en kant het groeien tot aan het nivo van onze ziel......

dameblanche

Citaat van: rianna op december 29, 2011, 08:53:57 AM
goedemorgen allemaal
vandaag donderdag en ik trok
Aas van pentakels en het kruis
aannemen en geven van geschenen  er is iets waar ik een kruis over zet

geen flauw idee
liefs Rianna

pentakels aas geeft je een geschenk aan in een tuin, afgeschermt van de wildernis
een tuin is kunstmatig door de mens gemaakt en gecreeert,
oftewel het resultaat van een goed functionerende beschaving.....
we leven in een voor ons confortabele wereld...
we hebben het steeds als iets vanzelfsprekend opgevat.....
toch zet het je aan het denken.....
we zitten allemaal in een bepaalde stroom, het materialisme neemt steeds meer toe...