Topic voor Zigeuner Waarzegkaarten - Deel 2

Gestart door kreeft, mei 01, 2012, 09:25:32 AM

rianna

oh Suzy dat is zeker schrikken
hou je taai hoor
liefs Rianna

Eveningstar

Hoi lieve Sweetmami,

ja, ja, dat voelt ook zo aan, wanneer je het vertelt.

Maar ben je ook innerlijk volledig akkoord, om het reisje te doen? Of heb je iemand nodig, die je zegt dat het ok is (en dat je bij manier van spreken er niets "fouts" mee doet...) Is dit een zuiver ok-gevoel...?

Liefs,
Eveningstar

sweetmami

Hmmm Eef, misschien dat ik m later deze week kan plaatsen maar nu absoluut niet!
Ik heb ontzettend zin om te gaan en natuurlijk is het spannend zo alleen met de kleine, en ben ik benieuwd wat ons het gaat brengen maar vorig jaar is het ook super gegaan....
Wat de vakantie betreft ben ik echt niet bezig wat mijn omgeving wel of niet vind want ben veel te enthousiast  ;) Xx

Eveningstar

Ok, Sweetmami.
Dank je wel voor de feedback!

Ik laat het nu ook rusten.

Alleszins een fijne, fantastische vakantie wens ik je toe  :D ;)

Liefs,
Eveningstar

kreeft



Hi Kreeft, je hebt weer even je beste beentje voor gezet maar je komt weer opdezelfde conclusie neer.. en that is to move on....  :-*

@sweety, ja, ik wil vooruit  :D
dank  :-*

Sweetie

@Sweety 
We w8 al een tijd op bericht maar het komt niet

@Eveningstar
Ik zat er mee in van oma maar die is niet meer ziek eigenlijk waarschijnlijk teveel gegeten en misschien een pilletje teveel genomen omdat ze het vergeten was dat ze al eentje ingenomen had .... ;)

@Rianna
Dank je wel hoor meid
het was niet erg ze wordt 85, je weet dat het elk moment gedaan kan zijn op die leeftijd

Sweety ik wens jou een fijne vakantie toe we gaan hier zeker op je wachten en aan je denken
Geniet er met volle teugen van meid
Wanneer kom je terug ??
We love you  :-*

Bedankt lieve mensjes om mij te duiden vandaag en om mijn vergetelheden recht te zetten  :D :D :D

sweetmami

Ja fijn he lieverd zo samen... :-*

Ga jullie wel missen hoor maar ga don pas weg en maar een weekje....
We gaan sowieso genieten, zon zee strand luieren en eten
Echter de locatie is wel nieuw voor mij dus dat maakt t ook wel spannend... Hoop dat er leuke mensen en leuke uitjes zijn.....

Sterkte nog laat je t weten als je wat heb gehoord......

Ik heb er kaartjes op laten knallen
En kreeg t kind lelie schip
floep de zon....

Klinkt een beetje raar om te zeggen dat t iets onschuldigs is ziekenhuis is nooit leuk... Maar ze zullen vast nog bezig zijn met onderzoeken.. Misschien dat t daarom zo lang duurd voordat je wat hoort.. Optimistisch blijven..

Kus kus!

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik

Weduwe+Droefheid+Raadgever=Raadgever / mc=Ongeluk
er is droefheid bij een alleenstaande dame  ik vraag raad om eht probleem op te lossen
liefs Rianna

Sweetie

Goeie morgen
geschenk - verplaatsing - geluk
Het ziet er lekker uit hé

Sweetie

@Sweety
Ik denk dat ze deze week al terug naar huis mag, haar dochter was op reis en ja ze voelde zich eenzaam, ze hebben onderzoeken gedaan en niets gevonden maar is de eerst keer niet hoor, het ene moment wil ze tussen de mensen het andere moment wil ze niemand zien ... tja ouder worden is geen pretje hé
Bedankt meid  :-*

rianna

hoi Suzy

Geschenk+Verplaatsing+Geluk=Geld / mc=Geluk
er komt een verandering wat je als een geschenk ziet
heb je mee gedaan in een loterij of zoiets  in iedergeval zijn er centjes mee gemoeid
het geluk valt je ten deel
lief Rianna

Sweetie

OOoooo :o zal ik maar lotje gaan kopen, de lotterij is maar morgen
Laat het je weten als ik 2,5  â,¬ heb gewonnen  :D :D :D

kreeft

goeiemorgen  :)

diefstal, harmonie, droefheid = dood
raadgever, weduwnaar, verplaatsing
verdriet, reis,
rechtbank, mc/ weduwnaar

de harmonie is weg en dat stemt tot droefheid,
er wordt een kruis getrokken over de alleenstaande man?

:-*

rianna

hoi Kreeftje
je voelt je beroofd van je rustige leventje dat stemt je verdrietig  maar hoewel er een einde komt zal er ook een nieuw begin komen
iemand geef je raad over een man die alleen staat 
een reisje valt in het water je bent het oordelen zat  wat betreft die alleenstaande heer
liefs Rianna

Eveningstar

@Sweetmami

Geen vriendin gezien of gehoord en gek heb ik me niet laten maken op aanraden van jou ...  ;) :) . Goed hé!

Dank je wel!

Liefs,
Eveningstar