Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

heijdenv

Goedemiddag!

@ heleen: mijn werk geeft me zo'n inzinking  :-\. Buiten het feit dat het enorm druk is, is het ook nog chaotisch omdat we bezig zijn met samengaan met een andere vestiging. Er zijn al collega's overgegaan, met de nodige dingen die fout gaan, en hier op kantoor loopt het langzaam leeg. Daarbij gaan de werkprocessen op de schop en krijgen we een kanteling van de organisatie.

Vandaag de kaarten koning van zwaarden, staven ridder en zwaarden 9. Het slaat vast weer op mijn werk. Ik zit weer volop "in mijn hoofd" volgens de koning van zwaarden. staven ridder waarschuwt mij om mijn energie vooral niet te verspillen aan denken, dat zou namelijk leiden tot het lijden van zwaarden 9. Met andere woorden is het een waarschuwig mezelf niet gek te maken of te laten maken.

Lfs, Vicky

heleen

blauw,blauw, zwart.
koning van de zwaarden, hoger in rang dan de koningin. De opperbaas van de zwaarden. Hij is koel, en staat voor rationaliteit. De ridder van de zwaarden houdt zijn paard al in, bij het zien van deze koning. Wat uiteindelijk resulteert in zwaarden 9.
Je houdt je passie en hartstochten tegen, en gaat zitten op de troon van het verstandelijke.
Dat geeft je nachtmerrie's. Haal je handen voor je ogen weg Vickey, en kijk naar het deken op je bed.
Daar zie je rozen, en allerlei tekens uit de astrologie. De wereld van het paranormale, de wereld waar jij van houdt. Blijf daar open voor staan, ook al gebeuren er op aards niveau, dingen die jij niet kan veranderen.
Laat dat los, die dingen gebeuren toch. Blijf bij jezelf, het is goed.
Heleen

dameblanche

koning van zwaarden....eigenlijk verkeer je in moeilijkheden, maar je wil je scherpe verstand gebruiken, evenals je wilskracht om er bovenuot te kunne stijgen...
hoe pak je dit aan, je wet het niet, de zwaarden kondigen onhiel aan zelfs, je weet dat en slaap er nu al niet meer van....

heijdenv

Goedemorgen,

Vandaag bekers 5, zwaarden 2 en de hogepriesteres. Er bewust voor kiezen het verleden helemaal los te laten en me te richten naar de toekomst. Dat is wat me in de weg staat om volledig te kunnen leren vertrouwen op mijn innerlijk weten en mijn intuÏtie. Blijkbaar blokkeert mijn verleden mijn intuïtie.

En dus de hamvraag: hoe laat je los? Mij lukt het blijkbaar niet want ik blijf de boodschap maar krijgen...

Liefs,
Vicky


dameblanche

dus werk aan de winkel, je denkpartronen onder ogen zien,
je manier om met problemen om te gaan is alles achter een muur te verschijven, je hart heeft ondertussen al veel te lijden gehad, je hebt het van ook afgesloten, het zwaard van zowel angst als het zwaard van woede kruisen je hart.....
je laat niks ote want het hart wordt geblokkeert door angst en woede..
woede zit in je, maar je kunt er niet bij om het los te gaan laten, je bent bang om erbij te geraken, je weet niet wat er dan zou kunnen gaan gebeuren :-\ :o

heleen

kun je een verleden helemaal los laten? het verleden vormt je tot wie je nu bent geworden.
accepteer je verleden, gooi de zwarte mantel van bekers 5 open. en laat zien wie je bent.
zwaarden 2 en de hogepriesteres. de vrouwen lijken op elkaar. Alleen is de hoge priesteres veel rijper dan de vrouw met de 2 zwaarden, die moeite doet om haar verdediging hoog te houden. Laat dat los. dan kom je tot de intuïtie van de hoge priesteres. De zwarte mantel van bekers 5 zie ik als de paal bij de hoge priesteres, daar heeft hij een functie in het bouwwerk van de tempel. zo moet je je verleden ook zien.
Heleen

Sweetie

Hallo Vicky

luister naar de stem van je hart een moeilijke keuze zal je ook innerlijke vrede brengen

Chris

Vastzitten in je emoties,oim je heen kijkend en niet weten waar te beginnen met opruimen
Volge je intuitie
Ruim op,je kunt niet alles meeblijven dragen

Gr Chris

heijdenv

Hallo allen, bedankt voor jullie adviezen.
@ Chris: leuk dat je ook bij mijn kaartjes komt snuffelen. Je advies is trouwens erg raak. Ik ben letterlijk dozen uit aan het pakken en op aan het ruimen om ze daarna weer in te pakken, te verhuizen en weer uit te pakken. Ben dus heel erg bezig met opruimen. Het zal ongetwijfeld ook het nodige in mij opruimen :).
Liefs, Vicky

heijdenv

Vandaag staven koning, de geliefden en pentakels 5. De laatste kaart vind ik geen leuke kaart en om daar kansen aan te koppelen vind ik erg moeilijk. Dus ik interpreteer als volgt.
De koning van staven is een wijze man die blaakt van zelfvertrouwen en daarbij fair te werk gaat. De geliefden kan staan voor de liefde maar ook voor het maken van een keuze met je hart. Pentakels vijf staat normaal voor ontbering. Als koning van staven heb ik er met mijn hart voor gekozen om aan mezelf en mijn zelfvertrouwen te gaan werken. De mensen op pentakels 5 lopen naar rechts, weg van de koning en de geliefden en op weg naar de toekomst. Mijn ontbering verdwijnt dus :).
Liefs, Vicky

rianna

hoi vicky
je bent gemotiveerd genoeg om die keuze te maken 
je moet ook je eigen zorgen onder ogen zien  er zeker niet van weglopen
je bent zoekende naar de juiste richting
liefs Rianna

Vlinder

Hoi Vicky
Ik vind jouw eigen duiding best mooi,
geliefden kaart gaat ook over relatie,s in het algemeen, en hoe je er tegen aan kijkt.
Misschien loop je weg  van een vriendschap die op z,n eindje loopt, kan ook een afsluiten zijn.

groetjes

heijdenv

Goedemorgen,

Vandaag koningin van pentakels, pentakels 5 en pentakels 6. Gisteren ook pentakels 5.

De koningin geeft mij de pentakel waardoor ik de stap kan zetten van 5 naar 6, van ontbering naar voldoende hebben. Zou ik dan toch eindelijk mijn zelfvertrouwen teruggevonden hebben ?

Liefs, Vicky

dameblanche

pentakels, pentakels pentakels....
de pentakels wijzen je op het welslagen in het leven ,je werk, hoe je je voelt...
de koningin weet dat zij nog iets zal moeten ontwikkelen en dat is je houvast en zekerheid...
je hebt nog geen echt houvast in je leven kunnen creeren, er is beweging ontstaan dus de 5
en de 6 geeft beweging aan en 1 ik wil.....

heijdenv

@ Marianne,

zou je ook nog je licht willen laten schijnen over mijn kaartjes van gisteren....?
Bedankt!  :-*
Vicky