Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

heijdenv

Hoi Suzy,

Misschien moet ik wel gewoon de teugels loslaten. Marianne schreef eerder al dat ik moest stoppen met sturen en dingen spontaan moest laten gebeuren...

Bedankt, Vicky

dameblanche

de dood geeft al aan dat er iets meot gaan veranderen, een stukje zal definitief afgesloten meoten worden, voor men verder kan, de koning van pentakels geeft ook al aan dat je teveel drijft op oude patronen, dat kan vroeger wel een bepaalde stabiliteit hebben gegeven, bepaalde zekerheden hebben verschaft, maar je bent tot de conclusie gekomen dat die niet meer werken, althans je kunt je er niet meer aan vasthouden, tijden zijn veranderd, zo ook de behoeftes

heijdenv

Misschien dat de boodschap nu is doorgedrongen....ik trok vandaag bekers acht, bekers aas en de ster. Veel water en bekers dus veel gevoelens. Een nieuwe poging om los te laten en op zoek te gaan naar wat me gelukkig maakt en hoop geeft. De aas geeft een geschenk aan of een wonder. Misschien dat het me nu dan lukt om datgene los te laten waar ik al zo lang mee bezig ben...
Fijne avond allemaal.

Sweetie

Hallo Vicky

bekers acht, bekers aas en de ster
spirituele veranderingen en een ontmoeting die u krachten en optimisme bijbrengt

Suzy

heijdenv


heijdenv

Vandaag de geliefden, staven tien en staven zeven. Een keus maken, overbelasting en een gevecht. Zo voelt het werk ook wel aan ja op het moment. Gisteren een lang gesprek gehad met mijn leidinggevende en gezegd dat alles me teveel is en dat ik het niet meer aan kan. Ook aangegeven dat aangezien er verschillende leuke taken bij me zijn weggehaald en mijn functie aardig is uitgekleed, ik ook niet weet of ik dit nog wel leuk blijf vinden, de uitdaging is weg. We zullen zien wat de toekomst brengt.
Fijne dag allemaal.

Vlinder

Lastig zo,n gesprek Vicky, maar het is er wel uit, dat moet je toch ook ruimte geven.
Als de leuke taken je zijn afgepakt, blijft er weinig over, zooo jammer.
je hebt de geliefden getrokken, die heeft alles met keuze, relatie,s , wat waardevol is en wat mag worden afgesloten.
Spreekt wel een beetje voor zich zelf, laat niet alle vreugde weg vloeien  hoor!  :D

;) Vlinder

dameblanche

je zit in een situatie waarbij je een beslissing/keuze moet maken, er zal iets meer uitdaging en kracht van je verwacht worden om dit te kunnen bewerkstellingen

heijdenv

Goedemorgen,

Vandaag koning van zwaarden, koningin van pentakels en zwaarden zeven. Een denkdagje met een gemeen randje. Wat meer in de rol van de koningin gaan zitten dus :-)

Fijne dag allemaal.

Vlinder

Die koningin van pentakels laat je eens met ernst naar een situatie kijken,
Laat je niet verleiden tot allerlei negatieve gedachten

heijdenv

Hoi Vlinder, dank je wel. Tot nu toe lukt het aardig, al heb ik wel buikpijn  :-\

heijdenv

Bekers twee, bekers zeven en bekers drie. (Liefdes)Relatie, illusie/bezinning, vreugde.
We zullen zien wat de dag me brengt :).

Fijne dag allemaal!

heijdenv

Staven negen, kracht en pentakels zes.

Innerlijke kracht gebruiken om de psychische onverwerkte verwondingen uit het verledente verwerken en een balans te creeren tussen geven en nemen/ontvangen.

Fijne dag allemaal.

dameblanche

staven 9

de kaart drukt verzet uit, indien aangevallen zal hij zich met kracht verdedigen om gelijk te haar gelijk te krijgen......
waarom ga je er steeds van uit vicky..dat je ongelijk hebt?
waarom steeds weer opnieuw je standpunt moeten verdedigen, deze kracht komt voort uit een gevoel van een laag zelfbeeld.

heijdenv

De matigheid, ridder van pentakels en zwaarden negen. Alles heeft zijn tijd nodig, ook het onder ogen zien en verwerken van angsten. Niets overhaasten, maargewoon rustig aan doen en de tijd nemen.
Fijne zondag.