Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

Lief

Wow, prachtige kaarten Vicky. En wat frapant hoe de symbolonkaart precies passend is. Ik heb ze net op internet zitten kopieren en plakken met de beschrijving erbij. Kon dat niet online vinden.

liefs en groetjes, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

heijdenv

Ridder van pentakels, bekers 8 en bekers 6. De ridder staat voor standvastigheid, betrouwbaarheid, volhouden. Bekers 8 voor een vertrek om te gaan zoeken naar datgene wat je nog mist in je leven, waarmee je je leven wil vervolmaken. Bekers 6 is de balans tussen geven en nemen.

Gezien de kaarten van de afgelopen dagen zal de ridder (ik) beginnen aan de reis om het geven en nemen meer in balans te brengen. Ik ga dus minder geven en 10x zoveel nemen wil die balans er komen... ;D

Fijne dag allemaal.

Lief

Hihi, nou sterkte daarmee dan. Ik zou wel harnas aantrekken tijdens het nemen. Ik ben benieuwd naar je symbolonkaart, als je die tenminste getrokken hebt vandaag...

Neem ze, Lief ;) :-*
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Halo Vicky
een nieuwe periode en een spirituele verandering
Suzy

dameblanche

de ridder is op doortocht, maakt ook een ontwikkelingsfase door, bewust ook  door, de poortkaart ook het buwust worden dat er in het geven en nemen een disbalans is ontstaan waar je steeds weer tegenop loopt..

heijdenv

Hallo lieve dames,

Bedankt voor jullie duidingen. Het is allemaal heel herkenbaar, ook het proces van geven en nemen, leren om meer te nemen of te willen ontvangen/aan te nemen.

Mijn symbolondagkaart: de spirituele tuin.
Je bent beland in een spannende situatie en je doet er vandaag goed aan je bewust te zijn, dat als je dit goed aanpakt, je droom werkelijkheid wordt. Je staat op het punt iets te ondernemen uit je veilig opgebouwde omgeving. Besef vandaag dat je voldoende basis hebt opgebouwd een stap verder te gaan.

Ben heel benieuwd of mijn grote droom uit gaat komen :-). Heb er gisteravond idd een basis voor gelegd waarvan ik hoop dat het een stabiele en blijvende is :-).

Liefs, Vicky

kristina1975

Zolang jij je droom niet opgeeft komen ze zeker uit, dus ga ervoor zonder te twijfelen ;)


heijdenv

Dank je wel believe, we blijven samen dromen ;-).

Vlinder

Hoi Vicky, fijn als je mooie plannen hebt, voor een stabiele toekomst, het komt je toe, vasthouden en verder er naar toe werken.

Goed zo, liefs Vlinder

heijdenv

Dank je wel Vlinder:-).
Liefs, Vicky

heijdenv

#310
Goedemorgen!

Vandaag pentakels vier, de keizer en de wereld. Vasthoudendheid, wilskracht en een voltooide cyclus/heelheid.

Ik laat me verrassen door jullie interpretaties vandaag...

De symbolon dagkaart is de geliefde: sluit met alle facetten van jezelf werkelijk vriendschap vandaag. Je doet er verstandig aan om voor jezelf rust, tijd en ruimte in te schakelen. Laat je vandaag heerlijk verleiden door attributen van luxe en weldaad. Zo herken je en waardeer je opnieuw je lichaam welke de tempel van je Ziel is. Schakel een time-out in.

Liefs, Vicky

Vlinder

Vicky
Pentakels 4, verdedigen, en vasthouden, de keizer in het midden, wil alle regels na leven, de vader die orde schept, en de wereld, van het leven genieten en naar buiten treden.
Dusssss.........
Vicky hoe ga jij dat aanpakken?
De keizer is  belangrijk, dus ga opruimen, schep orde in je leven lieve Vicky, bewaar wat belangrijk is en laat andere dingen los, dan lun je lekker naar buiten en genieten

ha, spannend en leuk :-* Vlinder


Sweetie

Hallo Vicky
stabilieteit en discipline om zo naar buiten te komen

Suzy

dameblanche

stabiliteit wordt gehandhaaft met creativiteit EN  met het stellen van grenzen, leer je grenzen te stellen en ook te bewaken....
hierbij ga je je doel kunnen bereiken

heijdenv

#314
Vanochtend al een grens gesteld. Loop al 5 dagen onafgebroken met hoofdpijn, soms met pijnscheuten. Normaal zou ik het proberen om te gaan werken. Vanochtend voor mezelf gekozen en me ziek gemeld. Huisarts constateerde migraine, medicatie gekregen en lekker terug naar bed gegaan. Rusten en tijd voor mezelf nemen zoals mijn symbolon dagkaart aangaf.

Ik interpreteerde pentakels vier, de keizer en de wereld als vasthouden aan hetgeen wat momenteel goed voor me is (rust nemen)  mijn eigen normen en waarden aanhouden (ik weet wat nu goed voor me is) en er gaat een wereld voor me open :) (de wereld van nemen en ontvangen en mezelf op de eerste plaats zetten :)).

Dank allemaal voor jullie duidingen!