Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

dameblanche

oeh sorrie vick, nie gezien...
de staven koning...das je doel.....
wilskracht, met een vuist op tafel slaan, ik wil......

weer die kaart de geliefden, je houdt te veel rekening met anderen, je bent te veel bezig hoe een ander zal vinden dat wat jij eigenlijk zou willen dat er geschieden zal...
je laat je eigen ik niet spreken.........
als is er wel wat in beweging gekomen de laatste maanden door middel van deze kaartejs eigenlijk..
is het niet vicky?

heleen

Hoi Vickey.

Je begint met een hele mooie kaart, de pentakels koningin. Groei welvaart en rijkdom. Daar staat pentakels 5 wel mee in contrast, de armoede de ontbering die ze leiden. Maar ze krijgen hulp, pentakels 6. De zwervers worden geholpen.

Heleen

heijdenv

@ Marianne,

Om heel eerlijk te zijn zie ik door de bomen het bos af en toe niet meer. De ene dag zijn de kaarten heel mooi en heel positief, de andere dag heel confronterend en negatief. Hoe kan ik mijn eigen ik laten spreken als ik nog steeds op zoek ben  naar zekerheid en houvast (vind je die ooit?). Het enige wat zeker is is dat we moeten ademhalen en eten en drinken om te overleven.

Over de geliefden gesproken (letterlijk dan ;D), gisteren weer om duidelijkheid gevraagd en wederom niet gekregen omdat hij het zelf nog steeds niet weet, zoals hij zelf zegt. Hij gaf aan zelf behoefte te hebben om veel afstand te nemen nu, zeker na onze laatste ruzie zei hij. Dus de relatie is veranderd is een afstandelijke vriendschap. Ik moest toen hij weg was denken aan wat je schreef een paar dagen geleden, over pijnlijke lessen leren op liefdesgebied. Zou je misschien nog eens een legging willen doen of er toch sprake is van een vooruitgang in de relatie, nadat je een tijd geleden aangaf dat we allebei nog heel wat werk aan onszelf hadden?

Liefs,
Vicky

heijdenv

Hoi Heleen,

Bedankt voor je duiding. Nu op naar de 7, 8, 9 en uiteindelijk de tien. Ik blijf hopen op vooruitgang!

Liefs,
Vicky

Vlinder

De koningin, dat is een realistische vrouw, ze ziet wat er gebeurt is en hoe het zit, mooi en sterk Vickey
dat ben jij, dus al heel wat geleerd, maar eenvoudig voelt het niet.

Gr Vlinder

heijdenv

Hoi Vlinder,

Dank je, je hebt gelijk, het is niet eenvoudig en zo voelt het ook niet. Maar ik zal vast niet de enige zijn die door al die leerprocessen heen gaat (en dat noemen ze realistisch zijn :)).

Liefs,
Vicky

rianna


hoi vicky
je begint het praktisch in te zien  je eigen zorgen onder ogen zien anders loop je aan je zelf voorbij 
je wil niemand te kort doen daarom zoek je het evenwicht tusen geven en nemen
liefs Rianna

Chris

Wetende dat kracht en geduld je daar gaat brengen waarheen je wilt,alleen weet je het eigenlijk zelf ook wel??

Gr Chris

heijdenv

Hoi Rianna,

We zijn nooit te oud om te leren, toch? Evenwicht tussen geven en nemen betekent voor mij dat ik veel meer moet leren nemen (ontvangen). Ik geef heel makkelijk maar neem heel moeilijk, gek hè.

Liefs Vicky

heijdenv

Hoi Chris,

Ik weet dat kracht en geduld me niét altijd brengen waar ik heen wil. Zeker als er andere mensen bij betrokken zijn die een andere wil hebben, krijg je niet altijd je zin. Dt is waarin Marianne me de laatste tijd heeft geprobeerd op te voeden, accepteren dat er dingen zijn die ik niet kan veranderen omdat andere mensen ook keuzes maken, en die keuzes kunnen wel eens heel anders zijn dan de mijne....

Kracht heb ik genoeg opgebouwd de laatste jaren, geduld ook, maar ik ben nog regelmatig heel ongeduldig...

Liefs,
Vicky

heijdenv

Goedemorgen,

Vandaag de kracht, ridder van zwaarden en de zon. Mijn innerlijke kracht wint het van het denken, de zon verschijnt, warmte en licht verlichten mijn denkwereld.

Liefs, Vicky

heijdenv

Is er niemand die iets over mijn dagkaartjes wil schrijven ?  :'(

klaproos1945

het ongdeduld zal verdwijnen
als de zwaarden ridder naar het geduld weet te kijken
of dat kan vicky is het licht en de warmte van de zon
je intuitie is geduldig  en word wakker als de ridder zijn
zwaard in de schede steekt,, , klaproosje 8);D

Vlinder

ja wel hoor Vicky, het is rusyug vandaag :D

Kracht, innerlijke kracht en zelfbeheersing vinden, om de zwaarden ridder( onstuimig type) te beteugelen zodat je kan genietenvan de stralen van de zon(positieve energie)

Groet Vlinder

dameblanche

weer op krachten komen, weer in je eigen kracht komen.....
je zult je eigen optimisme moeten aanwakkeren om haar best te zullen gaan doen, een warrige periode, waain het niet loopt zoals je wilt.
leg je neer bij hetgeen je niet kunt veranderen viekie