Merkwaardige verhalen

Gestart door Sweetie, mei 09, 2012, 19:12:13 PM

Xuma


Zou dit topic niet beter als wonder- of beeldschone of prachtvolle  of prachtigmooie of prachtige verhalen benoemd mogen worden lieve Ricca ?  :D

:) Xu
Just a closer walk with Thee...........

Varen

Citaat van: Xuma op augustus 18, 2013, 12:04:44 PM

Zou dit topic niet beter als wonder- of beeldschone of prachtvolle  of prachtigmooie of prachtige verhalen benoemd mogen worden lieve Ricca ?  :D

:) Xu

Topic naam is perfect. De verhalen zijn zo mooi dat ze een merk waardig zijn.

Xuma

 
Niemand hoeft het met mij eens te zijn Kraai.
(Maar liever wel natuurlijk).  ;D


Just a closer walk with Thee...........

heleen

mooie woordspeling Kraai. ;D Hou ik van.

Heleen.

Ricca

Ik vind dat Suzy dit topic een mooie titel heeft meegegeven.
Merk-waardig betekent: het opmerken waard. :)

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Xuma



Meeste stemmen gelden.
I surrender.  ;D

(Overigens was mijn voorstel voornamelijk bedoeld in jest, overeenkomstig het lachertje achter de zin.)  :D

:) Xu
Just a closer walk with Thee...........

Ricca

Citaat van: Lottie op augustus 15, 2013, 10:52:26 AMIk heb een pasfoto van mijn moeder toen ze jong was. Die ligt altijd op de tafel. Gisterenavond/nacht heb ik er nog naar gekeken en was ie nog mooi gaaf. Deze morgen kijk ik ernaar en is de film (dus eigenlijk de foto) bij de hoeken van het papier gekruld en in die mate dat mijn moeder haar gezicht nog normaal is.

Het papier waar de film op ligt is ook nog mooi plat, er was geen water of hete bron in de buurt, heb ik allemaal al nagezocht, tenminste dat waren opties die me te binnen schoten, maar dat is niet van toepassing, foto lag dus ook gewoon op een droge plek met normale temperatuur (kamertemperatuur).

Ik heb zo nog meer foto's in mijn omgeving liggen en daar is niets mee gebeurd, enkel met de pasfoto van mijn moeder. Het is ook op een gekke manier gekruld die "folie". Weet iemand wat het kan zijn?

Hallo Lottie,

Er kunnen inderdaad merkwaardige dingen gebeuren met foto's en het omkrullen van de hoeken van het filmlaagje is in ieder geval iets moois. Omdat de foto van jou is, betekent het dat jij de juiste persoon bent om je moeder te helpen. Je hoeft daar verder niet iets speciaals voor te doen, het neerleggen van de foto was al voldoende. Er is een bijzondere band tussen jou en je moeder, of je je daar nu wel of niet bewust van bent. Ik weet niet wat voor hulp je moeder nodig zou kunnen hebben, maar die hulp is al gegeven vanuit de goddelijke wereld en via jou. Misschien heb je die avond of nacht even bepaalde gevoelens of symptomen van je moeder overgenomen, terwijl zij op datzelfde moment hulp kreeg. Heb je daar iets van gemerkt?

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Sweetie

Dank je wel Ricca !  :-*

Maar heel leuk dat je ook hier eens komt Xuma
Heel mooi verhaal trouwens .... Deze zal je niet gauw meer vergeten !  :D

Kreeftje
De Vlinder .. speels en transformatie en vernieuwing ,neem tijd om te genieten
De specht pikt en pikt en pikt, net zo lang tot er iemand op zijn kloppen reageert.

Het is nu tijd om wakker te worden, om te luisteren naar het bericht wat je gebracht wordt.

Je hebt al meerdere malen een antwoord gekregen op die belangrijke vraag, en nu wordt het tijd er ook naar te handelen. (dit staat ook op CW )


Liefs
Suzy
 

heleen

Citaat van: Suzy op augustus 19, 2013, 11:31:02 AM
(dit staat ook op CW )
Liefs
Suzy

??  >:(
Op CD? Op je CV? desnoods op de WC.

Heleen

Xuma

#234
Quote :
Maar heel leuk dat je ook hier eens komt Xuma
Heel mooi verhaal trouwens .... Deze zal je niet gauw meer vergeten !   :D

Dank lieve Suzy  :-*
Just a closer walk with Thee...........

Carla

Citaat van: heleen op augustus 19, 2013, 11:37:43 AM
Citaat van: Suzy op augustus 19, 2013, 11:31:02 AM
(dit staat ook op CW )
Liefs
Suzy

??  >:(
Op CD? Op je CV? desnoods op de WC.

CW = CathWeb = CatharinaWeb = www.catharinaweb.nl = de website waar dit forum ook deel van uitmaakt...  :-\

heleen

oohh. CW=CathWeb :-[
Carla dank je wel voor de mooie link die je door hebt gestuurd. Maar die pagina kende ik al ;D. Ik heb me wel eens aangemeld op het forum. 8).

liefs
Heleen

Varen

Vanuit thuis uit is er nooit sterk contact geweest met de familie. Ooms tantes, broers van mijn ouders etc.

Ikzelf ben altijd wel een aanhanger geweest van omgang met familie maar nooit echt banden aangehaald.

Vorige week zag ik de broer van mijn moeder lopen met zijn vrouw, ik zat met mijn vrouw en kinderen in de auto.

Ik bedacht me de koele familiebanden weer en meimerde over hoe het zou zijn er weer contact mee te hebben.

Vandaag tijdens het ophalen van mijn kinderen van school liep ik die bewuste oom tegen het lijf. Een heel onderhoudend gesprek mee gehad en afgesproken een keer op visite te gaan bij elkaar. Toen ik aangaf familie belangrijk te vinden kreeg ik een dikke knuffel  van hem.

Zo mooi om je verlangens door het universum gemanifesteerd te zien worden.

Ricca

Lieve Kraai,

Ook van mij een knuffel. Voor je mooie verhaal!

:-*
Ricca
From Ricca with Love

Xuma


Prachtig verhaal Kraai.
Thanks for sharing .

:) Xu
Just a closer walk with Thee...........