BUITENLAND

Gestart door Blue Birds, mei 02, 2020, 09:14:45 AM

Blue Birds


De vraag is gesteld aan een man of hij niet dichterbij komt wonen zodat ze elkaar kunnen beter leren kennen. Momenteel zit er een grote afstand tussen in.
Wat zal deze man doen? Zal hij het willen doen voor haar / gaan ze samen gaan wonen/ of wat is zijn uiteindelijke bedoeling?



de kaarten in twee verdeeld en onder aan het deck  links  SLANG  en rechts  BEER


5 kaarten eruit gehaald:    KIND   BOEK   STER   KLAVERS   SLEUTEL



Ik probeer het eens:    SLANG EN BEER:  iets in het verband met de praktische kennis ofzo?


De 5 kaarten behalve het boek die eerder neutraal is zijn de andere kaarten positief van betekenis. Ik kan ze niet zo goed verbinden maar ik denk met de sleutel dat er een positief antwoord kan komen op hun vraag.

Maar het kind naast het boek maakt mij een beetje zorgen. Want dit kan positief en negatief betekenis hebben en het boek is iets geheimzinnig .  Boek en sleutel kan dit zijn iets leren of ontdekken?


Wat zien jullie in de kaartlegging








Anja

Mijn algehele indruk van deze legging: deze man moet zich eerst heel goed bezinnen op wat hij doet.

Blue Birds

Hallo Anja,


Hoe bedoeld u hij moet zich bezinnen hier op?

Hij zit met een ja ik wil ervoor gaan en een twijfel of dit wel een goed idee zou zijn en hij dit wel wilt. Zoiets bedoeld u dan?


:)

Anja

Als deze man twijfelt of dit wel een goed idee is, dan lijkt het mij raadzaam dat hij eerst nog eens goed alle voors en tegens afweegt. Zolang hij nog twijfelt lijkt het mij dat hij niets moet doen. Dat bedoel ik dus met er goed over nadenken.


Blue Birds


Dank je voor de opheldering  :)