Wie kan mij helpen bij 13 kaarten legging?

Gestart door hoopvol, juli 10, 2014, 17:59:31 PM

hoopvol

Hallo, ik ben nieuw op dit forum.
Heb reeds enkele maanden geleden een legging gehad bij iemand thuis. Het meeste is
al uitgekomen maar één enkele vraag nog niet. Vroeg me af of de situatie misschien verandert is en heb zelf 13 kaarten legging gedaan. Het gaat omtrent liefdesvraag met mn ex-partner. Mijn hoop is dat het terug goed komt maar heb er nog steeds geen contact mee gehad. Kan iemand mij helpen deze legging te begrijpen? Ik denk er zelf uit af te leiden dat ik bericht zal krijgen...

                       Zon
           Sleutel  ruiter  dame
Ruiker  kruis    Pk=weg kindje  wolken
           Heer     Zeis     Brief
                      Berg


Bedankt voor de moeite om mij te helpen!
Groetjes

Knoekie

optimistische gedachten en denken de oplossing te hebben... gevoelens die niet duidelijk zijn en afwachten, heer zeis brief berg denk ik dat het bericht niet echt snel zal komen, liggen wat obstakels in de weg.... maar ik is beginnner wellicht kan een ander je beter helpen met een wat ander antwoord ;)

noekey

Beste hoopvol,

Welkom op het forum :)

Ik doe zelf niet zo heel vaak de 13 kaarten legging (meestal de 9 legging in dit soort situaties ;)), maar zal eens even kijken wat je kaartjes mij zeggen

In je recente verleden ligt een breuk, begin van een nieuwe periode.
Wat er boven je hoofd hangt in het heden, waar je geen controle over hebt ruiter-zon
Gezellige bezoekjes en/of berichten die er aan zitten te komen in het heden.
Kindje staat voor het zorgeloze (genieten), de wens, het kleine geluk, met de wolken ernaast zijn hier nog wel wat blokkades en hindernissen die er genomen moeten worden.
Wat je onder controle hebt in het heden, zeis-berg.
De breuk en afkapping van het contact. Het contact wordt vermoeilijkt. Er zijn wat tegenwerkingen en vertragingen, maar dit heb/ begin je onder controle te krijgen. Het wegmaaien van die onzekerheden, wegmaaien van de berg
De heer zegt iets over wat je onder controle hebt, dit lijkt me ook wel duidelijk ;)

Sleutel (wat je zaait) - dame (zul je oogsten); de sleutel heb jij zelf. Wat ik wel bijzonder vindt is dat de PK volgens mij de dame zou moeten zijn, dus zou de dame niet in die hoek kunnen liggen, maar als ik je legging zo zie heb je ervoor gekozen niet de dame neer te leggen als PK.
Sleutel-dame, jij draagt de oplossing zelf bij je.
Stuur bijv zelf een berichtje naar je ex (de brief), de brief staat hoe je zelf de uitkomst zou kunnen beinvloeden en dan als mogelijke uitkomst de weg oftewel de keuze.
De ruiker zou moeten staan voor de oorzaak waarin je "problemen" liggen, heb je wellicht meer gegeven aan je ex dan dat hij jouw terug gaf? Krijg het gevoel van benauwdheid bij hem..

Mijn eerste gevoel bij deze kaarten is dat er geen relatie herstel zal zijn (op korte termijn). Je zal voor een keuze komen te staan, er zal zeker contact nog zijn tussen jullie. Dat zie ik ook zeker wel terug in de kaartjes (brief en ruiter) maar geen ring, hart of hond, geen verbintenissen, liefde of trouwe vriendschap
Je zal voor jezelf wellicht wat onzekerheden moeten overwinnen

Kan je hier iets mee?

groetjes

noekey

Goeie aanvulling Knoekie (ik was nog aan het tikken en kreeg alweer een melding dat er een nieuwe reactie was geplaatst haha)

maar mijn gevoel zegt daarin hetzelfde als wat je schrijft Knoekie :)

yoga

Weg ligt op je pk
Twijfel je ergens over?

Het is duidelijk dat er nog geen weg gekozen is
In verleden is er al veel  gebeurd rond een man,  je zaal geduldig moeten zijn , rust houden - ruiker
Boven je pk zie ik zon en ruiter
Je hebt zelf postitieve  gedachten  dame maar blijf wel jezelf
Er zal een bericht komen van een man maar dat lijkt me niet zo positief

Liefs yoga

hoopvol

Eerst en vooral bedankt voor jullie snelle reacties!
Daar kan ik zeker wat mee! Het klopt volledig als je zegt dat hij het benauwd heeft gekregen in het verleden. Ik gaf alles voor de relatie en hij niet. Hij zat nog met bindingsangst door zijn ex uit het verleden.
Ik wacht inderdaad op contact maar dat zou kunnen bemoeilijkt worden door een lange reis. Daarom heb ik al enkele weken de gedachte hem zelf een bericht te sturen, maar heb nog het lef niet gevonden. Daar twijfel ik dus rond. Of ik het contact afwacht of zelf contact opneem...
Groetjes!

noekey

Bedankt voor je feedback :)

Bindingsangst is iets wat we snel zeggen om een verklaring te vinden waarom iets niet werkt/heeft gewerkt, soms kan het ook zo zijn "he's just not that into you" ;) hoe pijnlijk dat ook is om te horen, en zeker ook niet leuk om te horen

De sleutel ligt bij jezelf, de invloed ook, zet je over die onzekerheid heen en bedenk je wat het ergste is wat er kan gebeuren als jij een berichtje stuurt aan hem ;)

succes ermee!

hoopvol

Bedankt voor de raad!  :)
Misschien moet ik dat wel doen om verder te kunnen!
Blijven twijfelen brengt me inderdaad ook geen stap verder

Groetjes!!!