Hoefijzerlegging

Gestart door yoga, juli 02, 2014, 08:00:13 AM

yoga

Helaas krijg nog steeds niet de dagkaartjes teller open daarom heb ik vandaag eens extra legging gedaan over mijn gezondheid aangezien ik daar meest met bezig ben tijdens mijn burnout

                           Ring
               Vogels            Weg
          Berg                      Dame
Toren                                   Sterren



Mijn idee:
In verleden heb ik me vooral afgesloten en muur rond mezelf gebouwd.
Het heeft veel verdriet meegebracht en heb gerouwd om verlies met de dame erover is het alsof het om een vrouw gaat, ik denk hierbij aan mijn mama die me in die periode niet geholpen heeft.

De vogels doen me denken dat het ergste voorbij is, de ring is de overkoepelende kaart, de ring en de toren geven meestal een scheiding aan, hier zie ik de ring eerder als iets positief, mijn gezondheid zal door deze situatie beter worden.
De weg ik heb een keuze moeten maken en mijn gezondheid heeft nog even tijd nodig want ik twijfel nog.
Bij dame weet ik niet zo goed wat ik daar moet inzien, ik blijf denken dat dit mijn mama is...
Als uitkomst de sterren denk ik dat mijn gezondheid in de toekomst zal beteren.ze geven hoop en advies voor iets nieuws miss

Lief

Hoi Yoga,

De dame mag je zien als je eigen persoontje.

Je hebt een tijdje in een isolement gezeten(toren) Je zat echt vast, geen beweging in te krijgen(berg). Met de vogels heb je je vleugels gespreid. De ring zegt dat alles rond gaat komen. Je zit op de juiste weg dame. De sterren vertellen dat er vernieuwingen plaatsvinden en eventuele vooruitgang in carrière. Alles wordt klaar.

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

yoga

Altijd Fijn als de kaartjes goed liggen
Bedankt lief voor de uitleg.
Voor mij is nog altijd moeilijk om de kaarten met elkaar te combineren
Groetjes
Yoga