13 legging

Gestart door waterman, mei 23, 2014, 08:24:32 AM

waterman

zonder vraagstelling gewoon voor d ekomende tijd

                                 zon
                         lelie   kruis     beer
              sleutel tuin pk/klaver  vos  heer
                        kind   brief   slang
                                 wolken

in het verleden zijn er gesprekken/veranderingen geweest die een grote impact hebben gehad. onder mij slecht nieuws wat nu verwerkt is maar met de slang erbij heb ik het gevoel dat het af en toe toch nog de kop opsteekt. Boven mij zon-kruis en op pk klavers: er komt een einde aan mijn zorgen en er breekt een mooie tijd aan. In de toekomst iets met een heer die de kat uit de boom kijkt (vos-heer)?
toch wel wat negatieve kaarten in de toekomst maar denk dat die een beetje afgezwakt worden door zon en klavers.
Andere duidingen zijn uiteraard welkom.
fijn weekend alvast.

Knoekie

hoi Waterman, welke kaartjes combineer je nu met elkaar??? horizontaal? in driehoek? verticaal?? hoeken met elkaar?? en wat moet ik dan ongeveer zien voor verleden heden en toekomst (ik weet alles heeft met elkaar te maken) maar ik ben wat meerdere kaartleggingen nu aan het uitproberen... dus probeer zoveel mogelijk kennis te verzamelen ;D

Sas-8314

@Knoekie
http://www.catharinaweb.nl/tarot/lenormand-legpatronen.htm
voor de 'officiƫle' regels ...
en de rest vanuit jezelf ;)
:-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

 ;D ;D ik blijf altijd moeite hebben welke kaartjes ik nu met welke moet combineren, staat ook niet echt in mijn boek wat ik heb ;D maar thnx, ga me hier weer even in verdiepen

Knoekie

Ik zie overigens op deze site dat de 9 kaarten legging heel anders is dan beschreven staat in mijn boek ???

Sas-8314

allemaal meningen van mensen, die van jou kan er rustig bij Knoekie  ;D
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

Citaat van: waterman op mei 23, 2014, 08:24:32 AM
zonder vraagstelling gewoon voor de komende tijd

                                 zon
                         lelie   kruis     beer
              sleutel tuin pk/klaver  vos  heer
                        kind   brief   slang
                                 wolken


energie, optimisme en een sterk bewustzijn staat bovenaan
er wordt (uit)eindelijk iets afgehandeld ..
Je hebt een duidelijk wens en een sterk doorzettingsvermogen om je woorden in daden om te gaan zetten.

:-*

what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

Ok ik zal ook een poging wagen?
inderdaad energie en warmte, tilt wellicht ergens zwaarder aan dan noodzakelijk is, je hebt zelf de oplossing en  de persoonlijkheid. wantrouwen mbt een heer, wellicht een meerdere? iemand waar je toch wel tegenop kijkt?
idd een wens en wellicht dat een bericht wat je in verwarring brengt maar wel een transformatie op gang brengt?? (herinner, ik ben een hele erge beginner)

waterman

@knoekie dank je wel hoor. En beginnende of niet ik herken er wel iets in hoor. Wantrouwen richting een heer niet xo zeer masr heb zelf het gevoel dat er nieuws van die kant gast komen dat of te positief is wasrdoor ik het niet helemaal vertrouw. De heer kan je ook duiden als dat ik een enorme daadkracht heb in combi met de andere kaarten.

@sas energie en optimisme zijn er idd steeds meer. En een hele sterke wens (en). Ook al zullen een asntal ervan niet uit gaan komen wil ik er wel naar handelen.

Net als in minn dagkaarten van afgelopen week ern hoop daden en dingen die afgehandeld gaan worden ook in combi met andere kaarten.
Ik ben benieuwd.
Lfs

Sas-8314

dank voor de feedback waterman :)

kan het zijn dat de heer 'de vermoorde onschuld' speelt .?
zich momenteel niet bezig wil houden met bepaalde zaken misschien ..

:-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Het zou kunnen sas maar dat weet ik niet omdat communicatie even stil ligt (kan maar 1 heer bedenken namelijk).kan natuurlijk zij  dat hij nu letterlijk soort van kat uit de boom kijkt. Of zich afsluit voor bepaslde dingen idd....de situatie en gevoel waarin hij zit.
Het kan ik heb geen idee.