Hulp bij verloren telefoon

Gestart door Antonia, mei 15, 2014, 14:15:19 PM

Antonia

Hallo lieve mensen,
Mijn schoonzoon heeft zijn telefoon verloren tijdens zijn werkzaamheden in mijn tuin.
Nergens te vinden,heb er een kaartje op gelegd,maar er zijn wat onduidelijkheden m.b.t. het duiden.Wat ik er uit kan halen is dat hij in de tuin moet zijn zoals de kaarten aangeven,het is inmiddels een week geleden,dus de battery is behoorlijk leeg zoals de kaarten aangeven Klaver-Ruiker is het geluid zwak,maar het huis dat kan ik niet verklaren,tel ik Klaver-Berg= muizen lijkt het erop dat we hem terug zullen vinden met de Zon lijkt het positief te eindigen
Ik hoop dat er mensen zijn die mij een beter inzicht in dit geheel kunnen geven.
Lieve groeten Antonia
Anker- Zeis- Klaveren- Brief-Hond=tuin
      Ruiker-Vogel-  Heer-  Ruiker
          Berg  - Huis-  Ruiter
              Ring- boom
                  Zon

Sas-8314

zou bijna denken dat de tel door een hond ergens naar toe is gesleept of een grote vogel ?

verder blijft het voor mijn nog even een mysterie
maar gelukkig genoeg mensen om er ook nog eens over te buigen
en anders is de tarot er ook nog :)

succes  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Antonia

Hallo Sas,
Goed, een hond of een vogel,zou zomaar kunnen beiden zijn hier overtuigend aanwezig,máááár waar zou ie toch zijn?
Dank voor het mee denken, hopelijk is er nog iemand met inzicht hier over.
Groeten Antonia

Sas-8314

er ligt een huis en een boom bij de vogel
misschien in een nest ?
iets bij een berging, of iets waar rommel ligt misschien ook,
berg met tuin afval ?
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

Misschien heel raar en simpel maar ik dacht het al eerder toen ik de kaartjes bekeek en heb nu weer dat idee, staat er niet een boom vlak bij het huis? of iets in een circel of in ieder geval met verbinding naar het huis?

Sas-8314

om Antiona's zoektocht naar de telefoon bij te staan ben ik zo vrij geweest om er nog een tweede legging over te doen, wellicht dat dit extra info opleveren kan ...

voor het gemak en het oefenen de dagkaartjes genomen

berg  boek  tuin = zon
    roede  zeis  beer
        berg   ring
           zeis
MC= zeis

doet me denken dat de batterij mogelijk leeg is inmiddels
zon-zeis
en/of mogelijk is er ook geen sterk bereik op de plek
zeis-tuin-berg
brengt me toch weer naar tuin afval
een container aan huis, groenbak wellicht
binnen de cirkel rondom je hyis zoals Knoekie aangaf bij je legging ?
of mogelijk in een ruimte waar je ontspanning zoekt, waar je studeert
in een doos gevallen of verloren tijdens een inspanning en dan meer een buiten activiteit

volgens mij gaat het mysterie in ieder geval wel opgelost worden ...
ben benieuwd in ieder geval :)
what defines us is how well we rise after falling

Antonia

Och lieve mensen wát een goede aanwijzingen,

Ja bomen genoeg hier, ook een grote boom in een cirkel,ook het tuinhuisje doorzocht,jammer genoeg reageert de telefoon niet,maar wellicht zoek ik op de verkeerde plaats maar ja de battery kan ook leeg zijn.

Ik ga de aangegeven plaatsen nog eens doorzoeken hartelijk dank allemaal.
Lieve groetjes Antonia

Antonia

Hallo lieve mensen,
Volgens ons is het mysterie opgelost,wij denken dat de telefoon met de groencontainer is afgevoerd.
aangezien mijn schoonzoon niet dagelijks met de g.s.m. aan de gang is,vernamen wij pas dinsdag na het weekend nadat hij ons geholpen had, over de vermissing van zijn g.s.m. ,intussen hadden wij de groencontainer s'maandags al aan de weg gezet,dus helaas pindakaas.
De zon staat dus volgens mij niet voor een goede afloop, maar voor inzicht zoals nu blijkt.
Hartelijk dank voor het meedenken
Lieve groeten Antonia.

Sas-8314

de zon staat ook voor bewustzijn
positief zijn, energie en iets komt aan het licht ...
jammer van de telefoon Antonia :(

groetjes  :-*
what defines us is how well we rise after falling

dameblanche

mss had je de vraag beter aan een pendel kunnen stellen...

Antonia

Lieve Marianne,
Leuk je hier te treffen [Dame Blance?] Dank voor je reactie
Ik heb geen kaas gegeten van pendelen,dus probeer ik het met de kaarten,wat je beschrijft over de Zon is waar.
Mijn overpeinzing ging meer dat ik inzicht kreeg over de verblijfplaats van de telefoon.

Groetjes Antonia