36 legging moederdag

Gestart door Lief, mei 11, 2014, 13:14:40 PM

Lief

Even zin in een 36 legging. Opvallend waar ik lig, zonder verleden, met mijn neus naar de toekomst.

Vrouw.    Ruiker.      Muizen.     Anker.     Klaver.       Kist.       Heer.      Hart.       Tuin
Sleutel.   Slang.       Kind.         Ruiter.     Ring.         Schip.    Zeis.       Kruis.      Ster
Maan.      Ooievaar.  Berg.        Beer.        Weg.         Boom.    Hond.     Vissen.    Vos
Wolken.   Lelie.        Huis.         Vogels.     Zon.         Roede.    Boek.     Toren.      Brief

Eens zorgvuldig naar kijken en zien of ik met behulp van internet/boek zelf eens dit kan duiden.

Groetjes, Lief  :)
Look for the answer inside your question...

Sas-8314

de dame staat neus aan neus met iemand die vertrouwd voelt
ze is nieuwsgierig
maar ook een beetje op haar hoede
ze ruikt narigheid maar kan het niet plaatsen
de ruiker is een mysterieuze verschijning uit het verleden ...

even verder kijken
het is een vrouw
iemand die zeer aan het hart gaat bij de dame
iemand die ze bewonderd maar waarvoor ze toch ook een beetje wegkruipt
het huis erbij - het kind - de lelie - de muizen
een weerzien en bezoek / contact met iemand die de dame lang verborgen heeft willen houden ...

de dame heeft de sleutel van dit mysterie  8)
toch maar de deur open doen dan  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Lief

Hmmm iemand vertrouwd, een vrouwspersoon? Enige die ik kan verzinnen is mijn moeder. Weerzien/bezoek? En dit is allemaal toekomst?

Ik ga er eens op broeden.

Liefs, Lief  :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sas-8314

#3
liefje toch ....
kijk nou eens dieper
lees mijn email (nog) maar eens  :-*

je zou er idd moederlijke zorgen bij kunnen zien, dus je bent warm  ;)

het is heden, precies dit moment

kijk even rond in de badkamer anders  ;D ;D ;D
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

zou iemand mij de 36 legging eens kunnen uitleggen, in mn boekje staat nix en kan er op internet ook niet veel van vinden ???

Sas-8314

net als een dagkaartjes of andere legging
heden, onder-boven,
verleden links, toekomst rechts
vanuit rondom de dame geduid

en dan de hoekkaartjes, de diagonale lijnen vanuit de dame
maar ook in het algemeen
alle kaartjes kun je apart h/v/t duiden
iedere 6de kaart verbinden
de 2 middelste kaartjes (ring-weg) hebben een betekenis.
Heb je een vraag over de liefde dan kijk je naar het hart
wil je iets weten over gezondheid dan kijk je naar de boom
en dan zoals je ze duid met de dame, hvt rondom
zo doe ik het eigenlijk ..

en voor de rest zoals je weet, gewoon er naar kijken en duiden wat er in je op komt, je voelt/ziet zelf wel als het echte onzin is  ;D

what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

ga ik dat toch eens proberen  ;D

waterman

#7
Zo doe ik het ook. Na vandaag wat extra info te hebben opgezocht over een grote legging vind ik het volgende.
Je kan op 2 manieren lezen. Als verleden heden en toekomst of sls verhaal met een specifieke vraagstelling en tijdsaanduiding (bijvoorbeekd wat speelt er n het heden)
Als je leest op de eerste manier en je komt als pk uiterst rechts te liggen dan kom je alleen iets te weten over je toekomst en zal je opnieuw moeten en leggen voor een toekomst beeld. Ook zegt men dat als je aan de rand van het spel ligt er een totale mwenteling plaatsvindt. Op een filmpje zag ik dat dus ook geld als je aan de bovenste rand ligt dus nu ook net sls bij de legging van lief. Wat je dan verder moet doen geen idee.
Waar ik zelf nog niet achter ben en ook niet echt iets over kan vinden wat je dus doet als je dus een vraag stelt en bijvoorbeeld aangeeft dat je wilt weten wat er gebeurt tussen nu en 2 maanden.
Deze lees je dus op de 2e wijze (denk ik dan). Wat je dan moet doen als je uiterst rechts ligt geen idee.
Heb het hier al eerder gevraagd en eva gaf bovenetasnde uitleg.
@lief misschien dat jij nog een idee hebt?
Ik gs ook even een apart topic erover openen voor info

Lfs