36 legging met 4x8 en 1x4 kaarten

Gestart door waterman, april 23, 2014, 21:40:09 PM

dameblanche

de heer staat in de zelfde rij als jij, het is dus een [ex] heer,die nog een grote rol in je leven speelt.

waterman

Bedankt marianne

Dat is inderdaad wel duidelijk. Ik zocht het nog even iets te ver geloof ik soms ligt het antwoord echt recht voor je neus. Sas gaf aan dat er qua nieuwe relatie wel wat zou kunnen gaan gebeuren eventueel ook met mijn "huidige"heer. die dus inderdaad op dezelfde lijn staat. Dit terwijl ik ok zelf een beslissing heb genomen om inderdaad dat geheel af te sluiten.
Kan jij aangeven of mijn uitleg een beetje klopt omdat het geheel zichzelf voor mij een beetje tegenspreekt.|Enerzijds een afsluiting waarin ik nu zit en van binnen een beëindiging van de geheime gevoelens van mijn kant op dit moment, anderzijds een nieuwe verbintenis met iemand die nog veel voor me betekent.

Ik blijf dat lastig vinden ga binnenkort ook nog eens op zoek naar wat nieuwe lectuur op het gebied van combinaties maken. Ergens heb ik een intuitie/gevoel die uiteindelijk door mijn hoofd (logisch denken) af en teo weer gestopt wordt.
Als iemand nog een goede tip heeft voor lesmateriaal dan hoor ik het graag.

Hele fijne dag nog iedereen.

janice

Citaat van: waterman op april 27, 2014, 00:24:53 AM
die partner is mijn ex waarmee ik wel contact heb en die soms heel enthousiast is en dan weer afstand neemt. Voor zover ik nu weet is er een ander.
zit hier niet al genoeg lesmateriaal in dan ?
Intuitie is verstand dat haast heeft

waterman

#18
Meer dan genoeg Janice vandaar dat ook de duiding goed was dat ik mijn gevoelens beeindig en doorga.
Ik was na die duiding nieuwsgierig of er nog wat in te zien was op het gebied van ene nieuwe liefde/relatie. Omdat er er geduid werd dat er wel een relatie in het verschiet zou kunnen liggen en dat er niet werd uitgesloten dat dat ook mijn huidige heer (dus ex) kon zijn vroeg ik mij af met welke lijntjes men dan die conclusie trok. En ben ik ook zelf gaan kijken of ik die lijntjes kon verbinden. En omdat ik daar niet zo zeker van was vroeg ik om hulp.

Niet dat ik op hem wacht op relatiegebied. Ik sta gewoon open voor een nieuwe relatie.  En mijn ex wens ik al het geluk toe op liefdesgebied. En mochten we elkaar later weer een keer tegenkomen dan merken we het vanzelf wel.

Vandaar dus mijn vraag. De legging zelf was gedaan over wat er de komende paar maanden staat te gebeuren. En door de duiding daarop vroeg ik of er nog iets te zien was op het gebied van een nieuwe liefde/relatie. Toen er werd geduid dat er wel iets in het verschiet lag vroeg ik me af of er ook iets duidelijk was over de persoon in kwestie.

Dus mocht jij nog iets zien in de kaarten dan hoor ik het graag.
En lesmateriaal was meer om zelf te leren grotere combinaties met elkaar te kunnen duiden omdat ik dat nog moeilijk vind.

groetjes.

dameblanche

#19
Citaat van: waterman op april 23, 2014, 21:40:09 PM
Een nieuwe legging na een afsluiting.

Vraag: wat staat mij de komende tijd (nu en een paar maanden)  te wachten

Anker  ruiker  klavers  roede   boek  ring    schip      hond
Vissen  hart   berg       tuin      kist   toren   sterren   ruiter
Maan   lelie   kruis     weg        zon    huis   ooievaar  vos
Beer    dame kind     heer     muizen boom  brief         slang
                     Wolken sleutel-vogels- zeis


je gaat uit van de dame, dus in horizontale lijn,
de beer die voor onvrede staat, de dame die open staat voor een nieuwe relatie, een heer die terug komt, ja ja, trek jij je terug, dan zul je zien dat die jonge heer meer aan je begint te trekken.
deze heer die ook zijn twijfels heeft, die de weg open houdt voor een geheime relatie, hij blijft er een geheim aan koppelen.
boven de dame, dus wat haar boven het hoofd hangt, een vriendschap, echter wil zich niet verbinden.
houdt wle van leuke ontmoetingen met de heer.
maar ook de dame die besloten heeft een einde te maken aan een vaste relatie, dus die scheiding blijft nog even parten spelen [kruis-hart-anker]
de wolken-heer-kruis-hart -anker geeft aan dat je ex hier iets meer moeite mee heeft.
de wolken, JE EX, die wel in de karma kaarten ligt, iemand met wie je een karmische band hebt, dus je hebt er nog iets mee uit te vechten...
een man die functioneert vanuit het element aarde, organasitorisch, praktisch en gericht op de materieele wereld.
deze heer blijft ook open staan, we moeten de diagonale lijn hierbij volgen.[zon-toren-schip] hij is vastberaden [zon] om eindelijk de concequenties in te zien, en zal zijn weg gaan vervolgen.
jij, de dame gaat breken met ontmoetingen met de jonge heer, dit gaat zo wie zo tot niks leiden, je blijft een tweede keus, omdat en volg daarbij ook zijn diagonale lijn, kan niet kiezen...

gr. marianne


waterman

Heel erg bedankt voor je duiding marianne.
Benieuwd wie die andere man gaat zijn op dit moment nog niemand. 

Liefs Waterman
Fijne avond.

dameblanche

er is ook geen andere man, er is in deze legging alleen de confrontatie met je ex en je huidige partner.

waterman

Euh ik denk dat ikhet dan niet meer begrijp omdat er op dit moment geen partner in mijn leven is marianne. Ik ben vrijgezel.
Wordt de duiding dan anders? Of staat de heer in deze legging dan voor iets snders ipv voor een man? Daarom mijn twijfel over een relatie en wat ik erin zag.  Op dit moment ben ik vrijgezel namelijk.
Misschien dat de duiding nu heel anders wordt?
Lfs Waterman

dameblanche

kijk nog eens even terug naar de beschrijving, er is ook geen man, maar de achterliggende periode heb je niet afgesloten, de heer/hart die op een lijn ligt, is die jonge man, onder je ligt je ex, die speelt ook nog een belangrijke rol in je leven...

waterman

#24
Okay duiduidelijk marianne. Maar gezien dat dit mijn eerste echte relatie is geweest neig ik er nu naar te zeggen dat het miischien ook iets uit mijn jeugd kan zijn geweest.
Maar daar moet ik even over nadenken. Het zorgt nu even voor meer onduidelijkheid.
En nog even je mailtje doorlezen kijken of ik er nog iets uit kan halen.
Met het gedeelte over mijn ex heb je in ieder geval groot gelijk zeker over de band. Benieuwd wat daarin gebeurt omdat ik ook sterk het gevoel heb dat er tussen ons iets niet is afgesloten/uitgepraat/ uitgevochten.
Iets wat volgens mij ook al terug te vinden was in de 13 legging die jij in maart voor me hebt gedaan speciaal op dat vlak.

Bedankt. Lfs Waterman

Sas-8314

misschien dat de combi met de ruiker enzo ook staat voor het terug ervaren van meer rust in je hart / gevoel op dit moment.
doordat je vasthoudt en vertrouwt maar ook handelt vanuit je eigen kracht/gevoel
besef dat je de berg over moet maar dat het je niet ontmoedigd, weten dat je nu de juiste keuze(s) hebt gemaakt.
Dat het in die zin met je ex te maken heeft en even los van wat zich mogelijk in de toekomst zal kunnen gaan afspelen ..

groetjes  :-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

#26
Misschien dat marianne me wat kan en wil helpen omdat mijn eigen intuïtie het nu compleet laat afweten.Ik ga maar gewoon even vragen stellen misschien dat het door de antwoorden daarop duidelijker word.de link met de jonge heer kan ik zelf niet maken ook niet in het verleden (was maar 1 relatie).Dat ik open sta voor een nieuwe relatie klopt.Dat ik ook nog open sta voor mijn ex klopt ook. En dat ik nog iets met hem moet uitvechten en er een band is klopt ook. Of althans dat voel ik (of hij die band ook voelt weet ik dan weer niet???)
Citaat van: waterman op april 23, 2014, 21:40:09 PM
je gaat uit van de dame, dus in horizontale lijn, DE BEER die voor onvrede staat, de dame die open staat voor een nieuwe relatie, een heer die terug komt, ja ja, trek jij je terug, dan zul je zien dat die jonge heer meer aan je begint te trekken.deze heer die ook zijn twijfels heeft, die de weg open houdt voor een geheime relatie, hij blijft er een geheim aan koppelen.
boven de dame, dus wat haar boven het hoofd hangt, een vriendschap, echter wil zich niet verbinden.
houdt wle van leuke ontmoetingen met de heer.Maarook de dame die besloten heeft een einde te maken aan een vaste relatie, dus die scheiding blijft nog even parten spelen [kruis-hart-anker]
de wolken-heer-kruis-hart -anker geeft aan dat je ex hier iets meer moeite mee heeft.
de wolken, JE EX, die wel in de karma kaarten ligt, iemand met wie je een karmische band hebt, dus je hebt er nog iets mee uit te vechten..een man die functioneert vanuit het element aarde, organasitorisch, praktisch en gericht op de materieele wereld.
deze heer blijft ook open staan, we moeten de diagonale lijn hierbij volgen.[zon-toren-schip] hij is vastberaden [zon] om eindelijk de concequenties in te zien, en zal zijn weg gaan vervolgen.jij, de dame gaat breken met ontmoetingen met de jonge heer, dit gaat zo wie zo tot niks leiden, je blijft een tweede keus, omdat en volg daarbij ook zijn diagonale lijn, kan niet kiezen...
gr. marianne
De wolken die dus in dit geval voor mijn ex staan zou meer moeite hebben met een scheiding. Echter als het gaat om de relatie tussenons is hij degene die het verbroken heeft. Of moet ik het lezen dat ik dit nu juist los kan laten en dat hij er nu pas over nadenkt en er dus moeite mee heeft?Mijn ex als heer staat ook nog open (wordt daarmee bedoeld dat hij nog open staat voor mij of juist dat ik nog open sta voor hem en dat de situatie tussen ons nog openstaat en dus nog uitgepraat moet worden)? Hij zal zijn weg  er volgen net als ik En aanvaard de consequenties.

Als ik dit dan combineer met de eerdere legging die dus is gedaan ben ik bijna weer geneigd te zeggen dat er tussen ons dusnog iets speelt onderbewust. En die karmische band voel ik maar of dat dus wederzijds is..
En dat de heer in mijn legging iets mist in zijn eigen relatie wordt daar nu mijn de man met de kaart heer bedoeld of die met de wolken. En de heer die terugkomt??Het is voor mij nu echt 1 zwart gat geworden omdat ik een stuk niet kan plaatsen en daardoor de rest ook onduidelijk is geworden. en ik hoop echt dat iemand iets meer duidelijkheid kan geven.
Fijn weekend
Waterman


waterman

Hele weekend over nagedacht maar nog steeds niet duidelijk.

Marianne,
zou jij met de info die ik in mijn vorige bericht heb gegeven misschien wat duidelijkheid kunnen brengen. Het gedeelte over een eerdere man linkt niet aangezien dit mijn eerste echte relatie was.
Een groot gedeelte is nu dus een beetje onduidelijk geworden vandaar ook dat ik de heer in de duiding als ijn ex zag of een eventuele nieuwe partner.

Liefs Waterman

Sas-8314

ik weet niet hoor Waterman
mijn gevoel zegt toch dat het in jouw legging maar om 1 man gaat ...
en dat dit dus je ex is met wie je op karmisch gebied wellicht nog iets te doen hebt.
maar of dat het perse in dit leven rond gaat komen vind ik dan ook altijd zo'n vraag die dan bij me opkomt  ???
what defines us is how well we rise after falling

waterman

We zullen zien. Wat een vraag over een eventuele nieuwe liefde toch teweeg kan brengen ;D. Hopelijk kan Marianne iets voor me verduidelijken.