Dagkaarten nonblond

Gestart door Nonblond, april 04, 2014, 08:14:43 AM

Nonblond

Morning!

Ik dacht te beginnen met 3 dagkaarten met de vraag of gevoelens van de heer oprecht zijn naar mij toe.

Heer   Vissen    Huis

Emoties in het innerlijk huis van de heer.

Best moeilijk ???

Vriendelijke groetjes,

Nonblond

Lief

Goedemorgen,

Welkom trouwens.

Vissen staat ook voor geluk.

De heer voelt zich gelukkig thuis of in zijn innerlijk huis zoals jij zegt, zou ook kunnen....

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

als we vissen en huis in combi met de heer [hier als persoonskaart] dan kan dit letterlijk naar wijzen dat de heer vermeerdering van stabiliteit wel.
in feite zoekt hij zekerheid en hier erkenning.

Nonblond

Dank je wel Lief en Marisnne.

Waar wil de heer dan zekerheid in? In hoe ik in alles sta?

Vriendelijke groeten,

Nonblond

dameblanche

ik denk dat de heer vooral zekerheid wil omtrent zichzelf, die zekerheid vindt hij niet in zijn huidige relatie.
bij jou zoekt en vindt hij wel die zekerheid en respect.

Nonblond

Hallo Marianne.

Ik kan het me enigszins voorstellen. Niet voor de dame, maar ze is goed in het onzeker maken van mensen.

Hij krijgt van mij respect, maar dat is wederzijds. Hij is een wijs persoon voor zijn leeftijd. Overigens uit een liefhebbend gezin. Ik dacht nog even aan een moedercomplex.

Maar wat voor mij heel serieus is. Ik vind dat iemand rond zijn eigen leeftijd bij hem moet horen. Een gezin stichten is voor hem een van de mogelijkheden. Waar ik duw, om hem van mij af te bewegen. Komt hij met argumenten dat leeftijd niks met liefde te maken heeft.

Toch blijf ik het moeilijk vinden welke signalen te geven. Ik vind het lastig mijn oprechte gevoelens uit te spreken tegen hem. Ik voel me een overjarige puber met vlinders in haar buik.

Vriendelijke groeten,

Nonblond

Sas-8314

hallo Nonblond :)

even mijn mening, kan het niet laten ;)
volwassen worden en/of zijn heeft naar mijn mening idd niets met leeftijd oftewel ouder worden te maken,
ouder worden gaat vanzelf  :( volwassen worden of volgroeien  gebeurd al dan niet door de processen die we in ons leven doorlopen.
Ik kan niet zeggen dat jullie op dat gebied een positieve werking op elkaar kunnen of zullen hebben, maar ik ben het dus wel eens met de heer wanneer hij stelt dat leeftijd niets met liefde te maken heeft.
Vandaar dat jij jezelf nu ook kan voelen als een verliefde puber ;)

groetjes en een goed weekend  :-*







what defines us is how well we rise after falling

Nonblond

Hallo Sas.

Ik snap het. Liefde staat geen leeftijd voor. Ik bescherm mezelf denk ik. Ik zie er heus leuk en verzorgd uit, maar ik vraag me toch af wat moet hij nu met mij. Daarnaast heb ik al een aardig portie leed gehad in mijn leven. Net nog iets ingewikkelds verwerkt. Dan vraag je je af waarom een persoon als deze op je pad gezet wordt. Ik wil niet weer gekwetst worden. Misschien mijzelf terugtrekken toch een goede optie. Alles zal maar van hem af moeten hangen.

Vriendelijke groeten en fijn weekend,

Nonblond

dameblanche

je hebt allerlei uitvluchten om maar niet emotioneel verbonden te gaan geraken., hier uit zelfbescherming.
je bent verliefd, jezelf voelt je ook bemint en gerespecteerd en bent bang dat je ooit, gezien zijn leeftijd ooit aan de kant gezet zal worden voor een jonger iemand.
van een jonger iemand kun je uiterlijk niet winnen.

jij hebt geduld met hem, je hoort zijn verhalen aan, hij voelt zich thuis bij je, hij voelt zich ook gerespecteerd bij je.
maar hij gaat nu eenmaal vreemd.
wie zegt dat hij dat op den duur weer gaat doen, ook daar ben je waakzaam voor.

de beer en ook de boom geeft hier al aan dat er iets niet klopt.
hij zal voor hij met jou verder wil, eerst zijn huidige relatie moeten opzeggen.
hij zal met zichzelf in het reine moeten gaan komen en dan mss kan er een basis gevonden worden om eventueel verder te gaan.
en daar moet je afstand in gaan nemen.

lfs marianne

Nonblond

Hallo Marianne.

Misschien wel. Misschien zoek ik teveel uitvluchten omdat ik bang ben gekwetst te worden. Is het raar te denken waarom er nu juist deze persoon op mijn weg gezet wordt?

Bang voor een jonger iemand ben ik niet. Liefde zit niet in schoonheid en uiterlijk. Wel denk ik dat iemand de mogelijkheid moet krijgen vader te worden. Iets wat ik hem niet meer ga geven.

Iets wat ik heel helder wil hebben. Hij gaat niet vreemd. Spreekt zijn gevoel uit en is daardoor overdondert, maar doet niks wat niet mag ten opzichte van zijn partner. Dat zou ik ook niet willen. Het brengt me namelijk niks.

Ik denk dat afstand de beste optie is inderdaad. Ik denk dat ik die weg maar in ga zetten.

Vriendelijke groeten,

Nonblond

Nonblond

Morning!

De kaarten voor 5 april.

Ik ga eens proberen ze op te tellen.

Schip  klaverbladen  heer  sleutel     
Boom  lelie  ring       
  Anker  toren         
   Hond

Veranderingen die voor geluk zorgen. Oplossingen voor verborgen verdriet in de heer.

Er groeit iets. De ring met de lelie en toren begrijp ik niet. Overeenkomst.

Toren en ring kan telefoon of bericht zijn, geloof ik.

De heer is gehecht aan een vriendschap.

Nou, dit is me erg lastig.

Vriendelijke groeten,

Nonblond

Sas-8314

volgens mij maak jij nog geen gebruik van de dagteller ...
mocht je daar wel gebruik van willen maken dan bij deze de link
www.marieke-esoterie.nl/download/dagkaartjes.exe

groetjes van Sas
what defines us is how well we rise after falling

Nonblond

Bedankt voor de link Sas.

Ik geloof dat ik niet veel van de dagduiding heb gebakken. Pittig kaartje.

Nog eens overdenken en later op de dag weer naar kijken.

Vriendelijke groeten,

Nonblond

dameblanche

op dit moment ben je gewoonweg gefixeerd op die heer, de heer die vastzit [toren] in een relatie [ring].ook geeft de toren eenzaamheid in een relatie aan, maar hij kan dat wel aangeven naar jou toe, maar je moet wel weten dat BEIDEN verantwoordelijk zijn voor de gang van zaken in een relatie.
we zien hier ook de boom-toren-lelie-ring liggen, de persoon heeft problemen en is erin vast komen te zitten.

het schip geeft aan dat je de ander niet begrijpt, dat je zijn gedag alsmaar geheimzinniger vindt. hij spreekt zich nl niet vol uit, en dat blijft maar doorgaan., toch heeft de heer de sleutel [oplossing] in handen.

Nonblond

Hallo Marianne,

De fixatie/ongeloof is afgenomen. Het hield mij bezig wat zo'n jonge vent met mij moet. Nu boeit dat niet meer echt. Hij moet inderdaad zijn dingen in zijn relatie oplossen. Ik heb er ook afstand van genomen. Je kunt dingen niet bouwen op puinhopen van anderen.

Wat geheimzinnig gedrag betreft heb je volkomen gelijk. Ik houdt afstand en hij tast af. Spreekt zich niet helemaal uit voel ik. En ikzelf ook niet. Ik laat de sleutel aan de heer en hij opent het deurtje maar....

Vriendelijke groeten,

Nonblond