nieuwe legging methode van vijf

Gestart door espietje, maart 24, 2014, 15:44:27 PM

espietje

Hoi ben ik weer met mijn legging...vraag was nu of ik en mijn vriend deze moeilijke periode gaan overwinnen.

Resultaat

De brief     De ruiker     PK + Het anker     De tuin     De heer


Uitleg iemand?


Heer spiegelt de brief ...misschien een beslissing? Vriendschap trouwe liefde omdat het in een lijn ligt geluk en hoop stabiliteit?

dameblanche

als je steeds dezelfde vraag stelt bij iedere legging die je doet, neem je of de kaartjes niet serieus, of de kaartjes nemen jou niet serieus...

in feite wil je iets afdwingen, we kijken waar de brief ligt, ligt de brief bij een persoonskaart dan willen we er zeker van zijn [anker] dat de heer contact met je opneemt.
indien de sleutel erbij ligt, dan gaat het om een bevestiging.
hier zegt de brief iets over de ruiker, een uitnodiging via mail.

de heer zegt hier iets over de tuin; als men graag in gezelschap wil zijn, dan dien je zelf te handelen[ de heer].

espietje

hoi marianne,

ik begrijp wel wat je wilt zeggen ...het zit ook gewoon constant in mijn hoofd ...het is niet dat ik dezelfde vraag stel dit was echt of wij hier gewoon door deze moeilijke situatie zouden doorkomen. Niet dat ik een koppel ermee blijf daar had ik al een antwoord op gekregen. Maar uiteindelijk komt het wel op hetzelfde neer.  :-[ Ik ben nu echt wel onzeker en zeker wat op relaties betreft en weet deze keer ook niet wat ik moet doen met een partner uit angst. Misschien doe ik iets mis alhoewel het niet aan mij lag. En praten doe ik elke keer erover dus dat is het ook niet ...Ik vind het gewoon ontzettend moeilijk. En ik hoopte gewoon via deze weg wel wat meer te weten te komen. Maar ook om zelf proberen de kaarten te begrijpen. Wat enorm moeilijk lijkt te zijn. Toch bedankt om het op zo een subtiele manier u frustraties van mijn steeds dezelfde vragen en leggingen duidelijk te maken :-) ...Ik kan best wel begrijpen dat het raar overkomt :-) .. Ik zal er proberen mee te minderen :-) grts

dameblanche

hallo esprietje

ik begrijp heel goed je onzekerheid, je angst en ook om via deze manier kijk op de zaak te kunnen krijgen, vat op de zaak, zekerheid e.d.
het gevaar dreigt dat je je aan de kaarten gaat vasthouden, dat je je gaat vasthouden aan wat iedereen er over te melden heeft.
hierdoor staar je je blind op de kaarten en luister je niet meer naar je eigen intuïtie.
je bent een fijngevoelige dame,  goed in staat haar intuItie te kunnen volgen, maar hierdoor raak je verwikkeld in een dwaalspoor.

allerliefs marianne