zou iemand een legging willen doen?

Gestart door waterman, maart 22, 2014, 14:11:53 PM

waterman

Ik lees al even mee maar ben een echte leek en ik leg te vaak met een te onduidelijke vraag.
Zou iemand voor mij een uitgebreidere legging wiilen doen op het gebied van de liefde?
Ik zou eigenlijk willen weten  wat er gaat gebeuren tussen mij en mijn ex. Vriendschap of liefde.
Ik hoop dat iemand wil helpen.

Alvast bedankt

Sas-8314

goede middag Waterman :)

ik ga me er niet aan wagen om een legging te doen, denk dat andere op dit forum dat beter zouden kunnen. Denk wel dat het handig bij het leggen is om te weten of jij een man / vrouw bent en of je ex een man/vrouw is. Uit je naam / profiel kan ik dit in ieder geval niet opmaken.

hopelijk vind je iemand die je mogelijk wat wijzer zou kunnen maken :)

groetjes van Sas
what defines us is how well we rise after falling

janice

Citaat van: Sas-8314 op maart 22, 2014, 14:31:34 PM
Denk wel dat het handig bij het leggen is om te weten of jij een man / vrouw bent en of je ex een man/vrouw is. Uit je naam / profiel kan ik dit in ieder geval niet opmaken.
Dat inderdaad.
Intuitie is verstand dat haast heeft

waterman

Sorry dat is inderdaad wel handig. Pk is vrouw en gaat om man. Denk dat ik zelf nog gewoon even verder moet gaan proberen. Des te eerder ben ik ook bekend met de kaarten.

Bedankt in ieder geval.

dameblanche

#4
de 13 legging;

pk
1  verleden; de vos
2 wat hangt er boven je hoofd; de weg
3 ontwikkeling naar de toekomst; de vogels
4 onder controlle in het heden
5 onder controlle heden en verleden
6 karma; klaveren
7 karma van het heden en verleden
8 positieve mogelijkheden om alles zo voordelig mogelijk te doen laten verlopen; de zon
9 de uitkomst; de sleutel
10 bijkaart bij verleden; de heer
11 bijkaart bij wat er boven je hoofd hangt; beer
12 bijkaart toekomst
13 bijkaart bij datgene wat je onder controlle hebt; het boek
het alleen zijn ben je eigenlijk wel moe, in het verleden is er iets gezegd geworden wat je niet meende.
we gaan uit van de roede, er is strijd geweest tussen jullie, de heer ligt jn het verleden, de vos is erbij, het gaat om een man die de kat uit de boom kijkt, de wens om weer bij elkaar te komen ligt er wel [klaveren] maar er is twijfel, jij zelf hebt de sleutel in handen, dus er kan wel een beslissing genomen worden, kijk echter uit voor de beer, een noodzakelijke verandering is nu mogelijk, soms door INNERLIJK afstand te nemen.
de maan geeft wel kans op samenwonen of samenkomen, maar een en ander is door misverstanden veroorzaakt, deze zullen wel goed uitgepraat moeten gaan worden.
blijf echter zo neutraal mogelijk, ben niet al te positief, te enthousiast, de zon geeft aan dat er goede mogelijkheden zijn, doch niet te juichend van start gaan.

succes...lfs marianne

janice

#5
CiteerVraagstelling of dat er tussen mij en mijn ex nog wat zou gebeuren op liefdesgebied trok ik
Zon    hond   ooievaar/pk     brief    tuin
ik denk vriendschap
zon-hond: hij is gelukkig
ik denk dat er een ander is (ooievaar)
ik denk dat hij je nu als een vriendin beschouwd , email / internet contact of afentoe afspreken? (brief-tuin)

---------------------
omdat er totaal geen slechte kaarten tussen liggen ben ik denk ik te snel met tikken dat er een ander is, maar toch blijft de twijfel omdat de ooievaar in mijn kaart een vrouw laat zien.
Maar in dit geval kan het ook staan voor een verandering naar meer contact
gelukkig man - zon hond
brengt een verandering aan - hond ooievaar
door contact te maken - ooievaar brief
via email - brief tuin
bericht van een vriend/vriendschappelijk bericht - hond-brief (gespiegeld)
Intuitie is verstand dat haast heeft

Sas-8314

ooievaar staat toch ook voor 'geen overhaaste beslissingen' nemen dacht ik ...
dus dat zou ook kunnen passen in de duiding kunnen passen die Janice geeft toch ?

groetjes van Sas
what defines us is how well we rise after falling

janice

de kaart de weg/het pad(22) is de kaart van beslissingen/keuzes .. of gewoon een wandelroute/ een oudere vrouw

de ooievaar kan juist staan voor een korte reis , een verhuizing, renovatie (met de kaart het huis erbij), een geboorte van een kind, een blonde dame of het geeft een verandering aan. Wanneer ik dagkaarten trek en de kaart de ooievaar is in het midden geplaatst dan weet ik ongeveer hoe een eerdere situatie zal veranderen naar een nieuwe situatie.

voorbeeld: wolken-ooievaar-zon: een verwarrende/onduidelijke situatie/verandering (wolken-ooievaar) veranderd naar meer duidelijkheid(ooievaar-zon)
Wolken-Zon: inzicht krijgen in iets wat niet duidelijk is.
Intuitie is verstand dat haast heeft

Sas-8314

@Janice ik begrijp je uitleg, toch eigenwijs als ik ben, meen ik dat het niet overhaast kunnen / willen beslissen ook bij de ooievaar in dit verhaal zouden kunnen passen, dus ook met jouw duiding mee gedacht ;)
Tja ...  ???
de enige die er achter kan komen hoe het nou precies zit / zat is Waterman zelf:)

groetjes van Sas
what defines us is how well we rise after falling

janice

ik vind weg-vos meer passen bij een voorzichtige beslissing maar wie weet heb je gelijk, ooievaar-brief kan nml. ook staan voor een oppervlakkige berichtgeving, beetje tussen neus en lippen doorvragen naar hoe het gaat, ik ben ook wel benieuwd naar het vervolg :)
Intuitie is verstand dat haast heeft

Sas-8314

dan maar hopen dat Waterman het vervolg met ons zal willen delen ;)
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Dag dames
Bedankt voor de reacties. Zon+hond wordt gezien als hij is gelukkig, dat weet ik niet of het daar op slaat. Ooievaar+brief+tuin als een positief bericht en vernieuwing van contact of een uitnodiging per mail. Dat klopt zeer recent.  Ik zie de ooievaar daarom als verandering maar ook als het hebben van geduld. Een andere dame op dit moment weet ik niet.

Daarom ook mijn vraag voor een legging omdat ik benieuwd was naar het vervolg, of het bij vriendschap blijf. De uitleg van marianne klopt grotendeels behalve de strijd. Ik lees het als van beide kanten wel willen maar twijfelen. Ik heb de sleutel in handen?? (Die vind ik lastig). Eerst afstand nemen door vrienden te worden met van daaruit toch de mogelijkheid tot iets nieuws. Zit ik op het juiste spoor?

Bedankt.



waterman

En dat niet te positief zijn en niet te enthousiast zie ik als me eerst richten op die vriendschap envan daaruit verder kijken. En dat er dan wel mogelijkheden in zitten.
Of zit ik daarin fout?

dameblanche

#13
er is tweestrijd bij beide, daarbij zien we ook nog eens de weg liggen, dus twijfel, je hebt de sleutel in handen, dus het ligt voor het grootste gedeelte aan jou zelf.

waterman

Bedankt Marianne.

Ik heb het gelezen met jou uitleg omdat ik bij de nummers 4, 5, 7 en 12 niet zag welke kaart je had getrokken. Nu snap ik de sleutel ook wel in combi met de weg. Ik zal ook voor mezelf een keuze moeten maken. Eerst moeten er in mijn leven een aantal zaken positief worden zodat de situatie tussen ons ook gelijkwaardiger kan zijn, eerder zal er niet meer inzitten dan vriendschap. Daarin herken ik het innerlijk loslaten voor nu om me daar op te richten. Denk wel dat er bij beide idd nog wel bepaalde gevoelens zijn en dat niet alles tussen ons helemaal is afgesloten. Hoe dat zich zal ontwikkelen hangt af van de omstandigheden. En ik merk dat ik door nu op een bepaalde manier de situatie benader ik positieve reacties terugkrijg. De tijd zal het leren.

Ben weer een hele hoop wijzer geworden. :)