methode van vijf

Gestart door espietje, maart 20, 2014, 10:07:57 AM

espietje

Hoi iedereen ,


Ik heb net een kaartlegging gedaan "methode van vijf".  Mijn vraag was of ik en mijn partner gingen samen blijven .

De Maan     De lelie     PK+ Het Hart     Het anker     De boom





Kan iemand me hierbij helpen?

janice

#1
heb je het hart zelf gekozen ?
ik denk dat jullie alleen maar meer naar elkaar toe zullen groeien.
ben benieuwd wat de rest ziet
Intuitie is verstand dat haast heeft

espietje

Ik heb de kaarten getrokken ja....:-) bedankt dat zou fijn zijn :-) ik ben ook benieuwd wat anderen zien .

Eva_84

Ik denk dat Janice bedoelt of je het hart voorgeselecteerd hebt + 4 kaarten getrokken, of alle 5 getrokken.

In het laatste geval is het hart op jullie een mooie kaart die toont dat er gevoelens en liefde is tussen jullie. Ik denk ook dat jullie samen blijven. Er zijn geen negatieve kaartjes tussen dus het antwoord is ja.
De maan + lelie kan over het werk gaan van je vriend, waarvan je vertelde dat hij in het buitenland woont en wat voor afstand tussen jullie heeft gezorgd, letterlijk en figuurlijk. Maan spiegelt boom, wat een depressieve situatie kan betekenen.
Maar lelie-hart-anker is een mooie combinatie, de gevoelens van/voor de heer zijn stevig verankert, en het anker staat ook voor zekerheid binnen de relatie. Anker - boom zou ik net als Janice zeggen dat jullie naar elkaar toegroeien en meer stabiliteit krijgen. Met boom op het einde kan het een lange tijd duren.

espietje

Ik heb ze alle vijf getrokken :-) ...
En dat zou mooi zijn idd ....hoop het toch....:-) bedankt janice en eva :-)


X

Sas-8314

hallo Espietje :)
zelfs een leek als ik durf te stellen dat het inderdaad wel erg mooie kaartjes zijn,
Veel succes, liefde en plezier samen :)

groetjes van Sas
what defines us is how well we rise after falling

espietje

Ik hoop dat echt sas alvast merciekes :-)...het geluk mag ns komen .....
En ik zag wel dat mooie kaarten waren maar als je weinig van kent kan je snel mis zitten ook ...daarom dat ik hier om raad vraag :-) al doende leert men...maar vind het enorm moeilijk al die combinaties en betekenissen ...:-)

Sas-8314

ik herken me helemaal in je woorden Espietje

Succes met de studie, komt vanzelf goed :)

groetjes
what defines us is how well we rise after falling