duiding 36 kaarten legging

Gestart door Sas-8314, maart 08, 2014, 16:06:15 PM

Sas-8314

#60
@ marianne, ik dacht in eerste instantie dat schip-ster naar gevoelens / verlangens verwezen.

what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

veel gebeurd in april  :) :-[ :'( ??? 8) :-*

nu een nieuwe maand en nieuwe kaartjes

beer      hart   lelie    slang      berg   hond       maantje    vogels     zeis
vissen   tuin    huis    vos        ster   boek          zon          schip       weg
ring       brief   kind    ruiker    roede  ooievaar   wolken      toren      muizen
anker    ruiter  dame   sleutel  kruis   doodskist  heer         klaveren   boom

nieuwe fase is inmiddels begonnen
er lijkt een berichtje aan te gaan komen van iemand waar vertrouwen een rol speelt
gesprekken die nergens toe leiden, lastig of pijnlijk zijn, worden afgekapt of waaruit toch uiteindelijk goede oogst komt. een weerzien, moeilijke veranderingen, een ontevreden heer die wisselende stemmingen heeft of ik heb ze zelf vanwege de heer ;)

er mag  graag geoefend worden,
@ Knoekie, ook onder invloed van een glas wijn :-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

ik vind dit nog heel moeilijk, welke kaarten verbind je nu met welke kaarten? staat elke rij voor een week??

Sas-8314

ik denk dat je tijd gewoon even moet vergeten, alles blijft een proces met vrije willen :)
dus in die zin kun je de legging als een normale 36 zien

:-*
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

#64
mei is weer voorbij  8)
enerverende maand en komt overeen zoals eerder geduid ..

een nieuwe maand is inmiddels begonnen, nieuwe ronde nieuwe kansen  :P
kaartjes voor juni :)

toren    berg     hart    ooievaar    klaveren    boek      vissen     zeis    roede
boom   maan     tuin       kind          schip        kruis      muizen    ster      zon
beer   sleutel   weg        vos          hond       wolken     heer     anker    huis
slang     kist     vogel     ruiker         dame        ring        brief      ruiter    lelie

schip-hond centraal en boven mijn hoofd
willen werken aan zelfvertrouwen
losmaken van negatieve gedachtes, vertrouwen houden in mijn doelen.
nieuwe koers varen

rechtse hoek,
mijn 'huis' op orde houden,
meer aandacht voor mijn eigen wel en bewustzijn

er is nog iets icm de heer, ik kan er mijn vinger alleen niet op krijgen ..
gaat vanzelf helder worden ;)

aanvullingen, oefenen, het is allemaal meer dan welkom  :-*


iemand een duiding met de combi vos-ruiker ?
schone schijn komt steeds bij me op, krijg ze wel vaker  ???
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

vos ruiker, niet helemaal vertrouwen hebben in een goede afloop?

Sas-8314

#66
zou kunnen Knoekie in principe,
maar de combi komt er iets te vaak in en ik kan 'm op die manier niet bij mezelf plaatsen ..
ben ik eigenlijk te eigenwijs voor ;)
misschien kan het staan voor een sfeer met de vogels ..

nog een ander idee ?

what defines us is how well we rise after falling

waterman

vos-ruiker handelen vanuit je intuitie En dan beloond worden voor je handelen.

Of zoiets ook eerder door jezelf zo geduid geloof ik

Knoekie

Ik heb ook nog even gedurende de dag over de combi vos ruiker en vogels nagedacht... wellicht vertrouw je het niet zo wat er om je heen gezegd word, of wat anderen je vertellen?? bijvoorbeeld anderen die het zogenaamd goed met je voor hebben? dat je dat niet vertrouwd ofzo? Ik las namelijk dat huis ook voor schone schijn kan staan!

Sas-8314

heej Knoekie :)
thx voor de gedachtes ..
'toevallig' zat ik zojuist zelf ook de betekenis van het huis te lezen :)

de huis staat ook voor het hogere zelf, oneindig bewustzijn / en hetgeen daarboven is  ::)
Heb net een andere grote legging voor me liggen,
onderaan rechts in de hoek
     vissen
dame   huis
denk dat ik me mezelf wat meer ga leren vertrouwen, bekend worden met wat ik in huis heb ofzo.
Daar wil ik nog wel eens aan twijfelen, soms doet het me idd denken aan een soort van 'grote grap' allemaal ;)

:-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

ja ik heb ook een tijdje gehad dat ik continu vossen trok! na een tijdje realiseerde ik ook dat die vos voor mezelf stond! jij zei het toen ook al tegen me ;D

waterman

Heb ineens een heel klein vermoeden dat mijn vosjes daar ook wel eens voor kunnen staan.. ;D bijna in iedere legging. Vertrouwen in mezelf dat ik wat er ook gebeurt toch de juiste beskissing neem. Ik ben een echt gevoelsmens wil graag met iedereen vrienden zijn. Hoofd hiud soms enorm tegen maar ik handel voornamelijk uit gevoel.  Moet ik eigenlijk nu ook doen...

Thsnks dames mijn hoofd klaart langzaam weer op.

Knoekie

nou eens kijken wat ik geleerd heb tot zover ;D ;D

Dame, hond ligt erboven... dame vind trouw belangrijk, vriendschappen loyaliteit, heeft dit voorheen gevonden in een gelukkige relatie (s) (ruiker en ring waar de dame tussen in staat) kind en kruis, een wens die geen doorgang gevonden heeft of verlies aan openheid/ integriteit. Hart en vissen door deze ervaring zich een beetje gestort op het werk. Heer Kruis; beetje uit balans? (kruis door standvastigheid) Weg kind, weer op zoek naar jezelf? Klaveren schip hond, je bent momenteel bezig met een positieve ontwikkeling, je zal jezelf of anderen ook weer gaan vertrouwen? Ring brief ruiter lelie, er is een boodschap onderweg van een oude liefde.

Boom Beer tegen over zon huis Je energie en kracht was wellicht wat aan de lage kant maar je zal het weer zonnig gaan inzien en staan als een huis ;D. Schip hond, Trouw is onderweg. Toren roede lelie slang; je oordeelt wellicht soms wat hard over jezelf... maar er staat wel een mooie spirituele vrouw...... je maakt jezelf sterker (beer ook weer boven slang)

Dat is het voor nu even een beetje geloof ik....

waterman

#73
Ik bewaar mijn input even voor morgen knoekie ben niet zo heel helder meer.
Bedankt voor je uitleg bij die van mij gedeeltelijk wel overeenkomsten met het verhaal erbij ;D
Lfs

Zie net dat ik sas haar topic typ ipv die van knoekie. Maar ik zal morgen in die van jullie beiden duiken eens kijken of deze leggingenal wat makkelijker te duiden zijn. OOefening baart kunst.

Sas-8314

je bent altijd meer dan welkom om te oefenen waterdame :)

:-*
what defines us is how well we rise after falling