duiding 36 kaarten legging

Gestart door Sas-8314, maart 08, 2014, 16:06:15 PM

dameblanche

#45
spiegeling vrouw-lelie dan gaat het om iemand die vriendelijk en behulpzaam is, je ligt onderaan in de legging, dat geeft aan dat het allemaal nogal zwaar weegt, je bent er veel mee bezig.
boek -doodskist geeft hier aan dat  je iets niet onder ogen wilt zien.
je bent spiritueel ingesteld en verlangt daar ook in vooruit te komen [ster-slang]
ik zie dat ook hoe je hier tewerk gaat, je verlangt ook uitleg, maar eigenlijk is het noodzaak dat je hierin je eigen weg volgt. twijfel volgt je nog steeds, het is moeilijk om daar los van te komen, maar uiteindelijk oefening baart kunst.
iedereen zal anders duiden, omdat de afbeeldingen op de kaarten bij iedereen iets anders vanuit het onderbewustzijn naar boven zal halen.
er ligt iets moeizaams in de relatie sfeer.
hier is sprake van een stukje taboe, en of iets onuitgesprokens.
maar hier komt ook een eidne aan, je komt in een vernieuwende fase terecht.
ster-dame-slang geeft een wilskrachtige dame aan, die niet altijd accoord gaat met tegenspraak.

Sas-8314

#46
dank voor de duiding en de tip Marianne :)

je hebt gelijk als je schrijft, dat oefening kunst baart, zo hebben we allemaal onze uitdagingen ...

bedankt en een fijne avond :)
groetjes  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

#47
@Marianne
toegegeven, de manier waarop jij de dingen uitlegt zet meer dan eens aan tot (over)denken ..

groetjes van Sas

fijne dag gewenst en alvast een heel goed, liefdevol maar vooral lekker zonnig weekend  8) :-*

what defines us is how well we rise after falling

janice

#48
ik zie geen misleiding omdat er geen slechte kaarten worden getoond, slang kan ook voor angst of problemen staan, misschien eerder angst om een band met vrouwen aan te gaan ?
Of contact op te nemen met een getrouwde vrouw.
Of gewoon contact opnemen met een vriendin, nieuwe vriendinnen maken.
De ring kan ook staan voor een herhalende patroon, dus een herhaling van problemen zou je misschien onder ogen moeten zien ?
Bij het laatste zie ik er wel 1, je legt te vaak 36 kaarten :P
Intuitie is verstand dat haast heeft

Sas-8314

#49
goede morgen Janice :)

dank voor de duiding :D

groetjes  Sas  :-*



what defines us is how well we rise after falling

janice

slang kruis kan staan voor verdriet, mislukking
boek-kist betekent een onverwacht(boek) einde(kist) van iets of wat marianne al aangaf iets niet onder ogen willen zien, een geheim (boek) opbergen (kist)
En ook in deze legging heb je een dikke muur om je heen (toren in het huis van de vrouw)

een 36 kaarten legging duurt minimaal 1 maand, zelf leg ik 1 keer in de maand een 36 kaarten legging om te zien wat de maand te brengen heeft ,maar, sterkte dan!  :-\
Intuitie is verstand dat haast heeft

Sas-8314

#51
dit is wat ik so far heb gevonden bij de slang-kruis combinatie
vrouw met geweten, ontmoeting met vrouw vanuit lotsbestemming, beproeving, noodlot voor een vrouw

het is wat Marianne ook al aangaf Janice, iedereen zal anders duiden, omdat de afbeeldingen op de kaarten bij iedereen iets anders vanuit het onderbewustzijn naar boven zal halen.
de tijd gaat het wederom vertellen ;)

nu lekker weekend en morgen weer genieten van het zonnetje :)

fijne avond  :-*

what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

#52
soms ben ik gewoon nieuwsgierig naar wat de kaartjes te vertellen hebben ;)
vandaag een andere legging met 21 kaarten gedaan
Vraagstelling : zijn er momenteel nog lichamelijke activiteiten zijn tussen mijn ex en de (mogelijke nog geheime) affaire  :P  ;)
7x rijtjes van 3
verleden - heden - wens/verlangen - angst - toekomst - gevolg/resultaat - onbewuste resultaat

2 kaartjes vooraf getrokken
maantje-boek
affaire is nog geheim op het werk of verlangen naar geheime liefde

sleutel    zon        heer    ring     brief     vissen     klaverblad
ruiker    toren     slang   ruiter   lelie       huis          dame
  weg     vogels     beer   schip   anker    roede      ooievaar

of ze hebben het geweldig naar hun zin samen, volop ontwikkeling, of de heer is ook bezig met z'n ex
het kan weer alle kanten op zoals altijd ;)

groetjes  :-*




what defines us is how well we rise after falling

waterman

Ik ga me er nog maar even niet aan wagen om te duiden voor een ander. Heb al moeite met die van mezelf.  Maar er zijn genoeg anderen die ons daarmee helpen gelukkig.
Succes

dameblanche

maan-boek, er is nog veel onzekerheid bij een geheim.

verleden; sleutel-ruiker-weg, we zien hier een gescheiden persoon , die haar weg probeert te vervolgen.

heden: zon-toren-vogels, de zon geeft hier verheldering van aan, in dit geval de toren, men is vast komen te zitten, vast  zitten in communicatie, er moet iets gaan gebeuren, er moet meer gepraat worden.
we zien al waar de wens ligt, de wens ligt bij de heer, maar de slang ligt erbij, kijkt de slang een persoonskaart aan, dan gaat het hier om leugentjes om bestwil, de heer vertelt niet de gehele waarheid, de beer geeft hier onvrede aan...
de heer verschuilt zich hier in een slachtofferrol.
het verlangen ligt hier in vooruit te willen komen en om in je eigen kracht te kunnen blijven staan.

angst zien wij in de brief-lelie-anker, het heen en weer geslingerd worden.

gevolg; vissen, vermeerdering van strijd en 2 strijd.

onbewust resultaat; het onderbewuste weet het resultaat immers de dame ligt erbij, de wensgedachte ligt in de weg, die zal eerst weg moeten, dan kun je je in jezelf kunnen gaan keren en zien dat het een gebed zonder einde is, helaas, de ooievaar duidt op instabiliteit, veranderlijkheid, ongedurig, niet in staat verantwoordelijkheden te kunnen nemen, wel behulpzaam en vriendelijk is maar zich niet wil vastleggen.

Sas-8314

#55
dank voor de duiding Marianne  :-*
heb nu wel een vraag  ???
ik heb de legging gelegd met een feitelijke vraag zonder mezelf daarbij (bewust) bij te betrekken,
Jij scheef eerder ...
Citaat van: marianne op april 16, 2014, 18:26:26 PM
onbewust resultaat; het onderbewuste weet het resultaat immers de dame ligt erbij, de wensgedachte ligt in de weg, die zal eerst weg moeten, dan kun je je in jezelf kunnen gaan keren en zien dat het een gebed zonder einde is, helaas, de ooievaar duidt op instabiliteit, veranderlijkheid, ongedurig, niet in staat verantwoordelijkheden te kunnen nemen, wel behulpzaam en vriendelijk is maar zich niet wil vastleggen.

de ex betreft ook een dame  gaat bovenstaand over mijn ex of staan deze kaarten voor mijzelf in dit verhaal ?

ben benieuwd, de duiding op zich past in ieder wel bij dingen die ik er zelf in zag, maar dat zijn meestal meerdere duidingen die ik er uit haal, dus niet echt helder te krijgen voor mij.

groetjes van Sas

what defines us is how well we rise after falling

dameblanche

jij bent de dame, hier liggen wensgedachten bij.
de ooievaar kunnen we hier zien als je ex, een behulpzame, impulsieve, gevoelige, veranderlijke en ongedurige dame., die zich niet [meer] wil vastleggen.

in het kader van je wens en verlangen, wil je je mannetje staan in vooruitgang en duidelijk aangeven wat je wel en niet irriteerd en vervelend vindt.
de angst is eigenlijk dat je bericht krijgt dat die affaire serieus wordt, je voelt je op een of andere manier verraden, waarbij het gevolg is dat je onzeker wordt en in 2-strijd zal gaan verkeren, de vissen staan hier voor vermeerdering van...

Sas-8314

@marianne dank voor de sleutel, de sterren en de zon ;)

vandaag heeft mijn ex contact opgenomen met mijn beste vriendin,
niet eerder was er een binding tussen beide, ik was de brug en mijn ex zegt altijd niet van beleefdheidsverplichtingen te houden.
Hoewel ik zo mijn gedachtes heb van de reden van dit app contact, wil ik de legging graag delen om te zien wat anderen er in zien :)

de vraag is dus met welke reden heeft mijn ex contact opgenomen ...
vrouw  sleutel   kind  = schip
    boek   zeis  ster
       kruis    boek
           boek
MC=Klaverblad

Ik ben benieuwd of iemand een duiding wil doen :)
ook leken zijn van harte uitgenodigd,
samen leert en creëert men altijd meer   :-*


     

what defines us is how well we rise after falling

dameblanche

we zijn hier met zijn allen om te delen en te leren, daar heb je helemaal gelijk in sas..

ik gas hier uit van het boek, het boek geeft een verzwijgen van iets aan,  zij wil toch iets gaan openbaren, zij kan het niet allemaal voor zich houden.
toch is het vertrouwen geschaad.
het feit dat zij contact met je heeft opgenomen heeft te maken met financiën.

Sas-8314

#59
hallo Marianne :)

zij heeft geen contact met mij opgenomen maar met mijn vriendin.
Financiën kan ik niet meteen plaatsen, wel schijnen er problemen te zijn op het werk, zou met reorganisatie te maken hebben wat zorgt voor een stukje onzekerheid.


groetjes Sas
what defines us is how well we rise after falling