Moonskin's Dagkaartjes

Gestart door Moonskin, januari 31, 2014, 13:11:50 PM

Moonskin

 :-*

Mijn LeNormand kaarten voor 31-1-2014:
Vogels + Lijkkist + Lijkkist = Heer / mc= Ster
    Tuin -  Ster - Kruis
        Kruis - Ster
             Ster

Door veel te bespreken en gewoon fijn praten over gevoelens en emoties kunnen we het verleden achter ons laten en zal de relatie weer een nieuwe start vinden, de weg naar het geluk licht weer open. In de vriendenkring zullen ook positieve ontwikkelingen ontstaan, sommige zullen afzwakken, sommige zullen aansterken en nieuwen zullen ontstaan. Door bij mijzelf stil te gaan staan waar ik behoefte aan heb zal ik een soort van gaan reorganiseren.. Door de innerlijke verdieping welke ik doorga zal ik op veel vlakken geluk gaan ondervinden, nieuwe inzichten verkrijgen, waardoor ik een duidelijk doel kan gaan volgen..

Een heel fijn weekend alvast allemaal..

Heel veel liefs Thea
Terug van weg geweest.... het voelt zo fijn!  :-*

Sweetie

Hallo Moontje ,
Wat fijn dat je terug gekomen bent !

Vogels + Lijkkist + Lijkkist = Heer / mc= Ster
    Tuin -  Ster - Kruis
        Kruis - Ster
             Ster
Je hoort van iets dat stopt in je omgeving , het blijkt een nieuwe start te zijn .. ben je spiritueel bezig met iets ? ,ofwel sta je in je kracht en handel je alles af om vooruit te ploeteren ofwel zal je ventje succes scoren door eerst alles af te sluiten en daardoor een nieuw begin te creeren
Ziet er prachtig uit !

Suus  :-*

Moonskin

Hi lieve Suus..

Dank je voor je inzichten... Wat fijn een nieuw begin.. Heb nog niets gehoord van een einde van iets.. Maar misschien zijn het wel dat doordat ik m'n plannen weer aan het oppakken ben mbt het spirituele en mijn eigen zijn daarin (probeer nog meer m'n angsten om te zetten in vertrouwen, meer liefde aan mezelf te geven en me mee te laten voeren op de stroom van het leven..). Mijn lief ventje (ben weer samen met m'n ex  :P en we zijn zo gek met elkaar) maar heeft een aantal beloftes gedaan, maar deze nog niet nagekomen.. Hierdoor speelt er weer wat onzekerheid bij mij op en dat vind ik niet fijn! Wil dit deze week wel bespreken met hem... Maar voel me er wel positief bij hoor  ;)
Als hij deze beloftes nakomt dan klopt je zinnetje helemaal en daar sta ik met heel m'n gevoel achter...

Dank je lieve Suus..  :-*

Moonskin

#3
Dan een goeie morgen allemaal....  :D

Mijn LeNormand kaarten voor 1-2-2014:
Vogels + Ruiter + Kindje = Boek / mc= Boek
Kindje - Vosje - Schip
Brief - Ooievaar
Lijkkist

Ga hier straks even mee verder... On my way to my familie aan de andere kant van het land..

Een gelukkig gezinsgevoel en blijde berichten mbt een kindje welke een nieuw hoofdstuk in ons leven zal gaan worden. Een kindje word door de familie met liefde omringd. Een heel nieuw begin.

Fijne dag allen...

Liefs Thea  :-*

Lief

Hoi Moon,

Terug van weggeweest?

Fijne tijd bij de familie.

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Ooo Moontje

Das goed nieuws  :D

Vogels + Ruiter + Kindje = Boek / mc= Boek
Kindje - Vosje - Schip
Brief - Ooievaar
Lijkkist
communicatie met een kindje ..of over nieuwigheden , een kind is in studie , of je zal een nieuwe bezigheid gaan ontdekken, je gaat er goed op vooruit maar je blijft oplettend uitkijken , een verandering staat te gebeuren waar je wat onzeker in bent , een bericht van kind ( als je kinderen hebt ) anders is het iets dat zich aankondigt na een afsluiting

Suus  :D

Moonskin

Hai Lief,

Ja heb mezelf even wat rust gegeven van m'n bezigheden met m'n kaartjes e.d. .. even weer op adem komen, alle veranderingen even laten berusten en weer tot mezelf komen. Maar ik voel me weer fris en vrolijk, dat was heel even weg met de hele boel van verhuizing en druk op het werk en alle andere veranderingen die in mijn leven hadden plaatsgenomen... Maar heb nu weer helemaal zin om m'n kaartjes er weer bij te pakken en lekker mijn intuitie mij te laten inspireren  :-*

Knuffel Thea  :-*

Sweetie

En ik ben er zeer blij mee !!
Hartelijk warm welkom !!  :-*

Suus  :-*

Moonskin


Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten voor 10-2-2014:
Berg + Berg + Schip = Ruiker / mc= Vogels
    Wolken - Hart - Vogels
          Lelie - Kruis
              Lelie

Moeilijkheden en verdriet mbt persoonlijke groei en doelstellingen welke vertraagd verlopen waardoor de liefde niet helemaal echt kan floreren. Toch zal ik steun krijgen van mijn partner waardoor we samen door de moeilijkheden heen zullen groeien door te praten. Uiteindelijk zal ik gaan inzien dat niets helemaal perfect kan zijn waardoor ik mijn hoge verwachtingen (persoonlijke groei) waardoor ik constant vertraagd wordt in mijn groeien laten gaan waardoor ik me echt een geluksvogel kan gaan voelen.

Fijne dag allen..

Liefs Thea  :-*

Lief

Mooi geduidt Moontje,

Ga ervoor meid....

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

Hé Moontje,
das lang geleden  :D
de lat niet te hoog leggen  ;)

grtj  :-*

Moonskin

Thanx liefies... Ben bezig hem een beetje naar beneden bij te stellen.. Zal zeker voor wat rust in m'n hoofdje zorgen  :-*

Moonskin

#13
Goeiemorgen,

Mijn LeNormand kaarten voor 11-2-2014:
Vrouw + Schip + Ring = Berg / mc= Tuin
    Maantje - Heer - Zeisen
        Hart - Klaverblad
              Boek

Door emotioneel een andere koers te gaan varen zal in de relatie met een heer eindelijk de vruchten geplukt kunnen worden, hindernissen kunnen overwonnen worden. Met de heer kan nu gewerkt worden om het geluk weer samen te floreren. Door de onzekerheden, hindernissen e.d. achter ons te laten gaan we weer echt passie en liefde voor elkaar voelen en kunnen we een volgend hoofdstuk beginnen.

Fijne dag allemaal ..

Liefs Thea  :-*

Sweetie

Hallo Moontje ,

Vrouw + Schip + Ring = Berg / mc= Tuin
    Maantje - Heer - Zeisen
        Hart - Klaverblad
              Boek
Je schippert met een relatie .. een andere aanpak met de heer .. er is een breuk in een relatie die zwaar weegt .. iets waar jij het moeilijk mee hebt in jou omgeving ( kennissen kring ) , emotioneel zijn en even het geluk kwijt spelen , je zal iets moeten onderzoeken , kan met werk te maken hebben allemaal maar er komt iets een studie / onderzoek wat je heel graag zal doen )

Suus  :-*