4kaartjes

Gestart door kleurig krijtje, januari 25, 2014, 11:53:21 AM

kleurig krijtje

Even proberen  ;D

ooivaar boek ster sleutel



ooivaar boek kan betekenen = verandering van gedachten EN  ster en sleutel = een nieuwe kans doet zich voor ?     


SLEUTEL ligt op het einde dus dat zou een positieve uitkomst moeten zijn dan ? Maar hoe die 4 kaartjes aan elkaar knopen om daaruit een verhaal te maken pfffffeeeeeeeeeuw ::)

Sweetie

Krijtje

De ooievaar - boek - ster - sleutel

Door doordat de ooievaar ( kan een dame zijn ) iets uitpluist , een andere visie/ studie  ( ooievaar - boek ) kom je tot een ontdekking ( ster ) die tot een verassende oplossing zal komen ( sleutel )

Suzy

kleurig krijtje

Ik dacht ook dat het eventueel zou kunnen zijn

Een nieuwe studie die men aan zal gaan die in de nabije toekomst tot iets succesvols kan leiden  ::) Kan dit het ook zijn? 

Is niet zo gemakkelijk als je er zoveel kan uithalen maar wat is dan het juiste antwoord he  ??? ;D

Fijn weekend Suus en tot de volgende keer  , Ik ga mijn eten klaar gaan maken xxx

Sweetie

Krijtje,
Ja dat kan het zeker zijn en dat is het ook !

Je twijfelt teveel .. als je begint bij de ooievaar wat zegt jou die kaart
Boek
Ster
Sleutel
Kijk naar je kaartjes , schrijf op wat in je opkomt ( de 1ste gedachten ) dat is dan ook het antwoord , je ment je verstand erin en zo werkt dat niet , gebruik je gevole, je intuitie en dat is je eerste indruk en deze kan nooit fout zijn !

Smakelijk , ik heb het al binnen

Suzy