36-legging Eva

Gestart door Eva_84, januari 10, 2014, 22:41:43 PM

Eva_84

Hey iedereen,
Heb nog eens een grote legging gedaan voor mezelf. Aangezien ik het moeilijk vind om voor mezelf te duiden (ik zie vaak wat ik graag zou willen zien ;) ) zou het fijn zijn als er iemand eens wil kijken!

Ster      Anker     Beer     Kist.   Toren    Ruiker     Boek     Lelie    Ruiter
Kruis    Ring      Slang    Huis    Zon    Ooievaar   Hond    Brief.   Heer
Weg.    Wolken   Kind   Roede  Vissen  Sleutel    Hart     Muizen   Berg
Schip    Dame     Vos    Maan    Zeis      Boom    Vogels  Klavers Tuin

Liefs  :-*

Sweetie

Hallo Evake,

Je staat onderaan wat betekend dat je alles eens moet overzien , er lijken nogal zaken op je af te komen
Er staan wat moeilijkheden in een relatie en bepaalde zaken liggen er vast  ( dame - wolken - ring - anker )  , er moet aan gewerkt worden maar je staat niet in je kracht ( beer - kist ) , er zijn daar spanningen ook rond een kind ( tenzij je kinderen hebt natuurlijk ) anders zal het moeilijkheden om nieuwe zaken uit te voeren daar lijkt het nog niet de moment voor , een jonger persoon is niet eerlijk tegen jou en dat vreet aan je ( kind - vos - roede ) , ook op het werk zitten er mensen tussen die niet eerlijk handelen en doen hun ding maar dus opletten .. laat niet het achterste van je tong zien , ik zie ook een breuk liggen op gebied van werk ( maan zeis ) e dat kan leiden tot een andere bezigheid waar je dan wel succes in zal hebben ( vis sleutel ) het lijkt alsof er eerst iets moet gebeuren om daarna ets beters te krijgen maar het zal een verandering zijn ( ooievaar ) die meer rust zal bieden ( ruiker ) wat is nog niet geweten ( boek ), er zal iemand meehelpen met jou die je zal steunen ( lelie ) en daar ga je ook bericht van ontvangen ( brief ) dit komt erop neer dat er wel wat tegenwerking kan komen vanuit je naaste omgeving ( tuin - berg ), die lelie is een heer , kan een hoger geplaatst man zijn waar je misschien ook een afspraak zal mee hebben .

Verleden , je hebt het moeilijk gehad om iets te doen keren en waar je vele twijfels bij had , je hebt iets verbroken dan die een succes zou worden , dit ligt nu ook even stil .

De ster en de ruiter , er is zeker helderheid op komst , ster staat op het huis van de ruiter en de ruiter ligt in spiegelbeeld op het huis van de kist dus er komt iets aan die voor een nieuwe mogelijkheid zal zorgen .. een kans zeg maar de ster en de tuin = succes of helderheid in  de omgeving door een andere aanpak ( ster - tuin - schip ) .

Je bent aan iets aan het werken waarbij je steun krijgt en die je toch wel wat geluk zal brengen ( anker - dame - lelie - klaver ) .

gesprekken als moeder of moederfiguur ( beer - vogels ) opletten tegen wie je wat zegt ( vos - vogels ) kan lelijk tegenvallen waardoor je uit je kracht gesmeten wordt .

Wel goed op je gezondheid letten , alles uitpraten als je met iets zit , kan op je gemoed werken waardoor je humeur je parten gaat spelen.

Er komt een geschenkje in een doosje aan ( kist - ruiker ) misschien een massagesetje ..
Onverwachte toestanden met geld , is welgekomen ( zon - vissen ) .

Je berg , obstakels gaan aanpakken , je zit niet stil en maakt beslissingen , je werk of handelt iets af .( kruis - berg - weg - heer ) heeft te maken met een heer .

een overeenkomst ( ring - brief ) die wat onduidelijkheden veroorzaakt ( wolken ) en waar je even bij stilstaat .. je lijkt het nog niet goed door te hebben ( muis - brief - wolken ) .

Een jongere zus ( staat vaak voor de slang ) of het is een kind of jonger persoon ( is een dame in dit geval ) zorgt voor wat spanning , beetje moeilijk om te vertrouwen ( slang hart = een bloedband met een jonger persoon of een zeer goede kennis waar je een goede band mee hebt daar kan ook bericht van komen .

Ooievaar - huis - kind - sleutel = je kijkt uit naar een nieuwe woning en je zal er een vinden .. huis ooievaar = renovatie maar de sleutel en het kind liggen erbij dus is het een nieuwe woning .
en de zon en de vissen staan voor een duurdere woning

Suus  :-*

Eva_84

Hey Suus,
Hier alvast waar ik op dit moment feedback over kan geven,de rest later :)
De relatie kan ik niet plaatsen,het kan wel over mijn contract gaan waar enkele zekerheden wegvallen (minder verlof en geen eindejaarspremie meer) en waardoor ik twijfel.
Ik heb inderdaad een kind waarrond veel moeilijkheden zijn,gezondheid maar vooral zijn moeilijk gedrag. Dat vreet aan me en weet niet goed hoe het aan te pakken. Of hij liegt weet ik niet, maar hij hangt het nogal uit op school. Ik verdenk zn juf er wel van dat ze oneerlijk is tov mij over het kind, in de zin dat ze misschien helemaal geen zin heeft om er veel werk in te steken.
Werkverandering is nu niet aan de orde maar kan wel zijn dat ik op termijn ga uitkijken naar iets anders.
Verleden,klopt dat ik het moeilijk had om veranderingen door te voeren. Dat heeft jaren geduurd eer ik afscheid kon nemen van iets,maar dat is nu achter de rug, ik ga een nieuwe koers uit.
Zeggen wat op mn lever ligt is niet mn sterkste kant maar daar werk ik aan,zal er zeker op letten!
Met mn jongere zus had ik vroeger niet zo'n goede band maar de laatste maanden zijn we naar elkaar toegegroeid,wat ik fijn vind.
De nieuwe woning zou fijn zijn. Ik woon graag waar ik nu woon maar het is onzeker of ik hier nog lang kan blijven. Het kan dus inderdaad zijn dat ik ga/moet verhuizen,hoewel ik er nu nog niet mee bezig ben.
Bedankt voor de duiding! :-* :-*