Suzy's dagkaartjes

Gestart door Sweetie, januari 02, 2014, 09:02:03 AM

heleen

lieve Suus.

Heel veel beterschap, en doe het lekker rustig aan.


liefs
Heleen.

Sweetie


Och Kreeftje ik weet niet wat ik heb , vannacht deden mijn tanden en mijn koppie pijn !
Nu loopt mijn neus  zakdoeken vol
Dank je wel Kreeftje  :-*

Ja Eva ik mag niet te dicht bij vent  :D moet mijn microben voor mezelf houden  :D
Dank je wel Eva  :-*

Helena
Wat fijn om je te horen / lezen
Had vanmorgen nog aan je gedacht !
Dank je wel en ja hoor ik doe nu niets  :D
Bedankt Helena  :-*

kreeft

tandpijn kan komen van de sinussen, en hoofdpijn ook , zal wel zo zijn, aangezien ge snottert  :D

uwen neus loopt , zeg je,
heb hem just zien passeren  ;D
was gehaast, wil die microben kwijt,  :P

:P

Sweetie

Citaat van: kreeft op februari 20, 2014, 13:20:28 PM
tandpijn kan komen van de sinussen, en hoofdpijn ook , zal wel zo zijn, aangezien ge snottert  :D

uwen neus loopt , zeg je,
heb hem just zien passeren  ;D
was gehaast, wil die microben kwijt,  :P

:P
Ja is niet aangenaam
Wil je naar huis sturen voordat hij overal zijn neus gaat gaan tussen steken  :D
Ja dat ie dan maar wacht tot alles eruit is haha

:D

kreeft


Sweetie


Ne goeien avond

Vosje + Toren + Hond = Beer / ooievaar
Sleutel - Ruiter - Sleutel
Vissen - Vissen
Maantje

Ja succes en succes , ik vertrouw het niet , moet nieuws krijgen maar komt niet , wel bezoek gekregen met pakje maar was dan zelfs nog niet voor mij , een oplossing maar ik kan die nergens vinden .. geld en geld door werk ..

kreeft

Citaat van: Suzy op februari 21, 2014, 18:20:25 PM
Ja succes en succes , ik vertrouw het niet , moet nieuws krijgen maar komt niet , wel bezoek gekregen met pakje maar was dan zelfs nog niet voor mij , een oplossing maar ik kan die nergens vinden .. geld en geld door werk ..
suus, we gaan stinkend rijk worden met ons winkeltje  ;D
gij moet de mensen vanalles wijsmaken en ik zal poppemiekes maken  :P

grtj  :P

Sweetie

Hahahahahaha dat is ne goeien !!!  :D :D :D
Ma tis allemaal de waarheid é wat we zeggen hahaha, pas op voor u vingertjes é , heb al in filmpje gezien dat da wel kan gebeuren  ;)

kreeft

 :D we gaan nie meer toekomen met één kerstboom  :-\
dus ik stel voor, om meteen e stuk grond te kopen en volplanten,
veeeul plaats voor pakjes  ;D

en ja, tis waar , wij liegen niet  8)

:-* :-*

Sweetie

 :D :D :D :D :D :D zotte doos zeg , ja heb nog een kippenpark hahahahaha  dat jaar ga niet te doen zijn !!! hahahaha , zou jij kunnen wachten tot met kerstdag om pakjes open te doen ? .. we hebben nog pasen ook é  !! hahahahha


Sweetie

Goeie morgen

Berg + Huis + Klaverblad = Brief / Lelie
Ring - Wolken - Vrouw
Zonne - Anker
Lelie
Obstakels ,tegenwerking in een overeenkomst / contract thuis wat moeilijkheden ervaren maar de lucht klaart weer op , geluk ervaren door een bericht van een belangrijk persoon.
Er komt beterschap en de wolken verdwijnen , er komt iets los door een lelie

kreeft

hopelijk drijven de wolken vlug over  :)
@ zal ne paasboom zetten  :P

grtj  :-*

Sweetie

Ja gaat u mogen haasten heb al bestellingske gedaan hihihi

Mazzelles

Haastige spoed zelden goed ;-)
Ga maar eerst voorbereiden op de moeilijkheden die je zal moeten doorstaan en weet dat het daarna goed komt. Dat je weet dat het goed zal komen, zal jou vertrouwen geven, waardoor achteraf die obstakels/moeilijkheden waarschijnlijk makkelijk te doen waren vanwege jouw instelling.

Sweetie

Ha ha wat fijn Mazelles

Ik heb mijn voorbereidingen genomen ..al voelden ze niet als voorbereidingen , ik moest iets doen wat eigenlijk wel voorbereid was !
ik weet het  :D dat het goed komt, zijn niet echt moeilijkheden maar meer onduidelijkheden maar ik weet dat er vooruitgang komt , heb een briefing gedaan aan een belangrijk persoon die me nu verder zal helpen !

Dank je wel Mazzeles  ;)