Suzy's dagkaartjes

Gestart door Sweetie, januari 02, 2014, 09:02:03 AM

Sweetie

Goeie morgen ,

Hond + Brief + Muizen = Maantje /  Klaverblad
Ruiker - Vosje - Toren
Muizen - Sleutel
Tuin

Een bericht van een vriendin die wat gefrustreerd is , heeft ze verdriet en heeft het moeilijk en is emotioneel
een dame twijfelt om en is terug houdend
Ziet geen oplossing voor iets in haar buurt

Eva_84

Suzy,
Hond + Brief + Muizen = Maantje /  Klaverblad
Ruiker - Vosje - Toren
Muizen - Sleutel
Tuin
Nieuws van een vriend die even wat afstand neemt. Gepieker ivm het werk, over de instantie waarvoor je werkt. Iets dat was kwijtgeraakt in de omgeving maar het wordt teruggevonden.
Fijne avond!

Sweetie

Evake,

heb met mijn vriendinne gebeld, zorgen aan haar hoofd en wat emotioneel
Nog geen nieuws op het werk dat is voor volgende week .
dat laatste kan ik nog niet goed plaatsen
Bedankt Evake  :-*

Sweetie

Goeie morgen

Toren + Ster + Zonne = Lelie / Slang
Anker - Roede - Ring
Zeisen - Kruis
Zeisen
iets wat succesvol komt van bovenaf op langere termijn , helderheid en succes , gesprekken met een ouder persoon waar ik in verbinding mee sta , misschien een ouder dame , een eind van een relatie door een breuk ?

kreeft

die breuk is minder, maar de rest is mooi hé  :D

:)

Sweetie

Kweet niet waar het over gaat ? zal wel zien ..

Sweetie

Goeie morgen ,
Berg + Schip + Roede = Anker /  Boek
Hart - Vosje - Zeisen
Klaverblad - Hart
Boek
Beetje tegenwerking , het gevoel gaan volgen wantrouwig zijn en daar een einde aan proberen te maken , en het keert wel door een gelukkige ontdekking

Vreemde kaarten hoor ppff

Lief

hoi Suusje,

Droevig nieuws wat je aan het hart gaat. Wantrouwen hebben over iets. Verspilde energie. Blijf er niet in hangen. Kap het af!
Iets met waardevolle papieren wat je aan het hart gaat.

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Eva_84

Dag Suzyke,
Berg + Schip + Roede = Anker /  Boek
Hart - Vosje - Zeisen
Klaverblad - Hart
Boek
Een brok in de maag die je maar moeilijk kan doorslikken, veranderingen waar je moeite mee hebt. Hard werken om erover te geraken. Gevoelens van wantrouwen waar je komaf mee maakt. En dat achter jou laten brengt een opluchting mee, bepaalde inzichten die je verkrijgt.
:-*

Sweetie


Liefje,
Geen droevig nieuws die dag  .. maar wel maandag 6 januari = kind had aanrijding .
Wantrouwen ook ..
Geen energie klopt ook , geen zin om iets te doen.
Nog geen belangrijke papieren gehad .
Bedankt Liefje  :-*

Evaka ,
Ja gisteren ( maandag ) had het even moeilijk , krop in de keel .. geen echte veranderingen hetzij terug aan het werk moeten en me niet goed bij voelen , oja .. ventje wil iets anders doen en ik voelde niet het opgewekte gevoel !
Gevoelens en vertrouwen waar ik komaf mee maak .... inderdaad , er zijn bepaalde zaken die blijven hangen en dat moet toch wel stoppen .. dus ik werk eraan .
Bedankt Eva - ke  :-*

LoveAngels

Citaat van: Suzy op januari 04, 2014, 09:37:30 AM
Goeie morgen ,
Berg + Schip + Roede = Anker /  Boek
Hart - Vosje - Zeisen
Klaverblad - Hart
Boek
Beetje tegenwerking , het gevoel gaan volgen wantrouwig zijn en daar een einde aan proberen te maken , en het keert wel door een gelukkige ontdekking

Vreemde kaarten hoor ppff

Goedemorgen Suzy,
Ik ben een tijdje niet hier geweest, dus ik hoop dat je het niet te opdringerig vind dat ik jouw kaartjes duid?

Ik zie een opstakel op jouw voornemen koerswijziging...ik bedoel, je wilt een verandering doorzetten maar voelt tegenwerking, ziet obstakels...dit brengt je aan het twijfelen of je er wel goed aan doet. Wil je die diepte inspringen vraag je je af....toch laat de volgende rij zie dat het goede vooruitzichten levert, er moeten evenwel banden doorgekapt worden...oude zaken moeten afgesloten worden....dat baart je wat zorgen, durf je het wel, kun je het wel...dat zijn de vragen die door je hoofd spoken....je bent ook een beetje bang voor de wereld om je heen, hoe zal men jouw beslissinge beoordelen, kun je iedereen vertrouwen, of gunnen ze jou het niet.
Ieder geval laten de kaartjes zien dat de beslissing die je neemt goed is, vernieuwend...je bloeit op en kunt daarmee een groot (en moeilijk?) hoofdstuk in je boek afsluiten...het is tijd om jouw nieuwe hoofdstuk te gaan schrijven.

Veel succes

Sweetie

Hallo Lovely ,
Sorry voor de late reactie  :-[
Was nogal hectisch deze week ..
Ik vind jou helemaal niet opdringerig , integendeel ik vind het aangenaam dat je even bij mij op bezoek komt !
Al een tijd niet hier geweest ? Hebben we elkaar al ontmoet op het forum ?
Ik had niet veel zin om iets te doen die dag ,straffer nog .... ik weet zelfs niet meer wat ik gedaan heb die dag  :-[
Ja ik ben daar erg mee bezig met die oude banden .. heel oude banden ..ik heb rare vreemde dromen en die zeggen ook iets .snap je ..
Ook een lastige situatie meegemaakt deze week en ook ja hoor ... wat denken ze nu van mij , al weet ik heel zeker dat ik goed gehandeld heb, heb een compliment gekregen en ik denk dat ik een positief stuk heb geschreven alleen moet men er eerst eens hard tegenaan gaan ..
Bedankt Lovely  :-*


Sweetie

Goeie morgen
Hart + Vosje + Berg = Muizen /   Anker
Klaverblad - Anker - Lijkkist
Ruiter - Slang
Lijkkist
Gelukkig zijn slaat over in wantrouwigheid , moeilijkheden ervaren door iets wat ten einde komt , iets sleept te lang aan ..
Bezoek door een vrouw of communicatie met een dame

Eva_84

Dag Suus,
Gelukkig is het vrijdag, de hectische week loopt op z'n einde :)

Hart + Vosje + Berg = Muizen /   Anker
Klaverblad - Anker - Lijkkist
Ruiter - Slang
Lijkkist

Een probleem met iemand die je graag hebt maar waarbij er wantrouwen is ontstaan, er komt maar geen stabiliteit bij deze persoon. Je piekert er nogal over. Leugentjes die je doen steigeren maar waar je iets probeert recht te zetten.
Grtjs

Sweetie

Eva ke,
Ja ik heb wantrouwen en een probleem met iemand .. ik heb geld uitgeleend en ze zegt altijd morgen ... als ik zeg morgen zeker dan is ze ziek ( het gaat om een klein bedrag maar toch ) het zit me helemaal niet lekker , ik heb haar geholpen .. en ik krijg daar iets van van mensen die " vergeten "  dus ja klopt volledig !
Dank je wel Evake  :-*