Dagkaartje Zonnetjeinhuis

Gestart door Zonnetjeinhuis, november 03, 2013, 13:52:11 PM

Zonnetjeinhuis

Toch nog even kaarten gelegd voor vandaag nog net.

ster + boek + lelie= kruis
wolken + tuin + lelie
boek + vos
huis

Heb ik dat goed uitgerekend?
In elk geval is dat kruis het verdriet over een oude man die dood is gegaan vanochtend.
Een oude vriend die net geopereerd was en daarna ziek geworden is.
Geheimen waar ik voor op moet passen of hij? En huis?
Kan iemand me helpen met duiden?
Slaap lekker!

Sweetie

Zonnetje,
Ja goed uitgerekend en de MC kaart is de heer

ster + boek + lelie= kruis
wolken + tuin + lelie
boek + vos
huis
inzichten die je vooruit helpen maar ook wel onduidelijk op het eerste zicht , het boek dat je blijkbaar van de lelie hebt gekregen is over zaken beter begrijpen , zaken doormaken , lijkt iets religieus / spiritueels , je kan er veel info uithalen en is goed voor jezelf , ga je uit met een man ?

Suzy

Zonnetjeinhuis

#32
Hoi Suzy,
Dankjewel voor je duiding.
Die boeken zijn inderdaad spiriteel, gaan o.a. over yoga en zijn deels spannende lectuur.
Het is een geschenk van een kennis. Ik heb wel omgang met een man, mijn allerbeste vriend,  alleen hij is niet voor mij bestemd. Zo jammer.
Kan jij over mijn beste vriend nog iets zeggen? Als ik de kaarten erop leg?

De kaarten:

Toren + roe + ooievaar= roe
lelie + heer + heer
weg + tuin
wolken

groetjes,
Zonnetjeinhuis



Sweetie

Hallo Zonnetje,

Toren + roe + ooievaar= roe  / vogels
lelie + heer + heer
weg + tuin
wolken

De lelie is een terug getrokken persoon die het wat moeilijk heeft met zichzelf heeft het moeilijk om veranderingen door te voeren , is alsof hij geen doorzettingsvermogen heeft , zo van .. het is zo en zal waarschijnlijk nooit veranderen gedachten " , hij kan niet zo tegen veranderingen , alles mag blijven zoals het is .. althans dat hij een echte man is maar twijfelt en is beetje negatief ingesteld ..

Suzy

Zonnetjeinhuis

Hoi Suzy, het klopt wat je zegt.
Wat is het waar hij aan twijfelt, als je dat zou kunnen zien...
moet ik daar de kaarten op leggen?

Zal drie kaarten trekken op de vraag: 'Wat weet je zeker dat je wil met mij, lief!
huis + dame + klaver= vissen
maan + lelie + kruis
boek + lelie
weg


En drie op: 'Wat is de reden van je twijfel?'
hart + sleutel + zeis= zon
berg + slang + boom
dame + vogels
huis

ok?

Sweetie

#35
Zal drie kaarten trekken op de vraag: 'Wat weet je zeker dat je wil met mij, lief!
huis + dame + klaver= vissen
maan + lelie + kruis
boek + lelie
weg
Weet zonnetje dat je nooit in iemands zijn hoofd kan kijken maar zijn gevoelens zijn zuiver , hij voelt zich goed bij jou maar twijfelt en weet niet hoe hij zaken moet aanpakken ook qua gevoel ...

en er is ergens een fout gebeurd deze is de juiste optelling :

04) Huis + 29) Vrouw + 02) Klaverblad = 35) Anker / mc= 03) Schip
33) Sleutel - 31) Zonne - 01) Ruiter
28) Heer - 32) Maantje
24) Hart
Dit zou zijn dat deze heer jou wil helpen , heeft het goed met je voor en voelt zich gelukkig , is alsof jullie elkaar heel positief willen benaderen , er komen ook nog gelukkige momenten misschien een uitstapje , de heer ziet ergens wat in , is  een gezellig man


En drie op: 'Wat is de reden van je twijfel?'
hart + sleutel + zeis= zon / zon
berg + slang + boom
dame + vogels
huis
Hij zit geblokkeerd in zijn hart en heeft moeilijk om knopen door te hakken, hij heeft het goed nu zoals het is , slang - boom = binnen het kaar kan er verandering in komen , maar nu niet en je kan niets forceren want hij moet bepaalde zaken aanpakken eerst m vooruit te komen .. is hij  getrouwd ?

Suus


Zonnetjeinhuis

Volgens mij ben je haarzuiver in je schouwen, Lucy!!!
Ja, helaas is hij getrouwd.

Sweetie

Zonnetje

Jah zonnetje , ik had een gevoel , je kan niets forceren meid .. dit heeft tijd nodig en hij zal geen stappen ondernemen tot hij tot een oplossing is gekomen , hij heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel !

Suus

Zonnetjeinhuis

#38
Ha Suzy,

Aan jouw gevoel zal het niet liggen ;).
Het is moeilijk maar niet onmogelijk zoals het nu gaat en als jij het hebt over het feit dat hij tot een oplossing komt, dan
geeft dat toch perspectief, ben benieuwd waar hij dan mee zal komen.

Bedankt, sowieso ben ik gelukkig met hem, ik denk maar zo, het glas is halfvol, dus er zit zeker geluk in.

groetjes,

Zonnetjeinhuis

Zonnetjeinhuis

Kaartjes voor vandaag:

hart + dame + berg;

Reken ik dat goed uit?

hart + dame + berg= klaver
ooievaar + vos + muizen
zon + ruiter
maan

Kan ik in de dame mijn dochter zien?



Lief

hoi Zonnetje,

Heb je met een bepaalde vraag deze kaarten gelegd? Normaal gesproken staat de dame voor de persoonskaart en dat ben jij zelf. Meestal manifesteert het kind zich als een kind. Alleen wanneer je de kaarten voor jouw dochter heb gelegd is zij de dame en dan nog wanneer het niet echt een kind meer is, maar een jonge dame....

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Zonnetjeinhuis

#41
Hoi Lief,

Nee, ik heb niet met een vraag voor haar de kaarten gelegd. Het viel me op dat ik, sterk aan haar moest denken toen ik de kaarten zag. Het heeft even gebotst tussen ons vandaag, daar zag ik die berg in. Maar toen ik begon met leggen, dacht ik aan mezelf. Ik weet het gewoon niet. Nu zie ik dat de volgende dag al begonnen is, laat ik nu maar de kaartjes voor vandaag gaan leggen. Tussen mijn dochter en mij is het alweer ok, dus ik hoef de duiding van gisteren niet meer te weten.

De kaarten van vandaag dan maar:

maan + zeis +  zon= ruiter
wolken + boom + maan
roe + ruiter
vogels

Ik moet me zakelijk opstellen om iemand te kunnen missen die ik innig lief heb. Hij heeft het zo gewild, al heeft hij me ook innig lief. Het verdriet duurt niet lang. De wolken waaien over.
Is dit wat de kaarten zeggen?

groetjes,
Zonnetje


Lief

Hoi Zonnetje,

Fijn dat het weer goed is met je dochter.

Kaartjes van vandaag goed geduid.

Fijne zondag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Zonnetjeinhuis

Ha Lief,

Dat is zeker fijn, het gaat weer goed tussen mijn dochter en mij.

Jij ook een gezellige zondag!

groetjes,

Zonnetjeinhuis

Sweetie

Citaat van: Zonnetjeinhuis op januari 11, 2014, 14:27:55 PM

hart + dame + berg= klaver
ooievaar + vos + muizen
zon + ruiter
maan

Kan ik in de dame mijn dochter zien?
De dochter is de ooievaar .. hart - ooievaar - dame = je bloedband met een jonge meid .
je is er een zeker wantrouwen tussen jullie en dat stond heel erg in de weg , het gepieker en niet gelukkig voelen , het gaat niet meteen over en is een emotionele toestand .misschien een bezoekje in de avond

maan + zeis +  zon= ruiter / sleutel
wolken + boom + maan
roe + ruiter
vogels

Emoties en een zwaar gevoel door een breuk , het duurt al een tijd maar is de beste oplossing, je zit in een tweestrijd en hebt het moeilijk ook kan je er niet direkt met iemand over spreken .. heb je problemen met je gezondheid ? ben je beetje neerslachtig ?

Suzy