Dagkaartje Zonnetjeinhuis

Gestart door Zonnetjeinhuis, november 03, 2013, 13:52:11 PM

Zonnetjeinhuis

Het is me gelukt de link te openen.
Daar werden voor mij dus kaarten getrokken.
ruiker + ring + hart = weg
vis + kind + zeis
roe + muis
vissen

mc is ring
Dat is andere koek. Geen idee wat ik hier in kan zien. Geldt deze legging dan alleen voor vandaag?
Ik heb zoiets van wanneer je zelf de kaarten legt is het waar en wat de computer doet niet, of is dat niet zo?
Het zijn in elk geval andere kaarten dan ik heb getrokken. Of slaat het op een ander facet van deze dag van mij?

Zonnetjeinhuis

Citaat van: Sentire op november 06, 2013, 10:58:40 AM
Wist jij het ook al van dat handige doortel programmaatje?? Ik kreeg het gisteren door van Suzy, super handig :D

Zon - Zeis - Ster= Berg
Boom - Boek - Ruiter
Zon - Brief
De weg

Je weet dat het hard werken is, maar je ziet dat zonnig in. De kennis die je op gaat doen kan stress opleveren, wellicht door drukte of harde werken, maar de berichten zijn gunstig. Via mail of post krijg je positief bericht, hetgeen je voor een keuze gaat stellen. Geen negatieve keuze.

Er staat inderdaad een klus voor de deur qua werk. Ik heb ook stress om door te zetten en moet nu ook de computer uitzetten, haahha. De post wacht ik af, kan kloppen, ben in overleg met iemand over een conflict, daar gaat het misschien over. Ligt zeer voor de hand, geweldig Sentire!

Zonnetjeinhuis

#17
dagkaarten van vandaag:

lelie + dame + zon= hond

muizen + hart + kind

roe + ruiter

vogels

Eva_84

Dag zonnetje,

Citaat van: Zonnetjeinhuis op november 06, 2013, 11:33:42 AM

Dat is andere koek. Geen idee wat ik hier in kan zien. Geldt deze legging dan alleen voor vandaag?
Ik heb zoiets van wanneer je zelf de kaarten legt is het waar en wat de computer doet niet, of is dat niet zo?
Het zijn in elk geval andere kaarten dan ik heb getrokken. Of slaat het op een ander facet van deze dag van mij?


Persoonlijk trek ik liever zelf mijn kaartjes, en tel ik ze zelf uit. Wel wat meer werk ;) Denk dat een legging via de computer ook wel goed zal zijn. Ik krijg via een app elke dag een tarotkaart, en dat klopt meestal met mijn stemming van die dag.
Of jouw legging alleen voor vandaag of meerdere dagen telt, kan je zelf wat uitproberen. Bij sommige mensen is dat idd voor een dag, bij anderen komt dat een paar dagen later, of gaat het over meerdere dagen. Je kan het in het oog houden, regelmatig eens terugkijken naar voorbije leggingen.

Lelie + dame + zon

Iemand die je vandaag bijstaat, een oudere persoon, waarmee je geniet.

Liefs

Zonnetjeinhuis

Dankje voor je uitleg, Eva

Toevallig krijg ik vanmiddag bezoek van een vriendin.

Bijzonder toch weer, het moet wel op haar slaan.

fijne dag!

groetjes,

Marijke


Zonnetjeinhuis

Dagkaartjes voor vandaag waren:

huis, muizen, zon - weg

brief, hond, ooievaar

ruiker, anker

doodskist

Oei, doodskist?
Ik voel me gelukkig in mijn huisje/ me zelf. In de toekomst verdwijnen de gebreken?
Een vriend bericht me over een verandering.
Er komt een geluk uit een trouwe vriendschap voort dat doodgaat?

Wie helpt me deze kaarten te lezen?

groetjes,

Marijke

Sweetie

Zonnekind
huis, muizen, zon - weg

brief, hond, ooievaar

ruiker, anker

doodskist
Er is een berichtje van een vriendin waar je je wat zorgen maakt ,  er is een verandering onderweg en je zal voor de keuze staan , er komt een nieuw begin ( kist ) maar je zal op tijd wel je rust moeten nemen

Suzy

Zonnetjeinhuis

Dankje, Suzy!

Die zorg voor die vriendin heb ik vanochtend inderdaad al gedeeld met haar. Een probleem in haar huis.
Die verandering klopt ook, ik ga ander werk erbij doen. Ik geloof zeker dat dat veel energie zal gaan kosten.
Fijn dat je me geholpen heb dat te zien.

groetjes en fijne dag!

Zonnetjeinhuis

boek + schip + ruiter
zijn mijn dagkaarten van vandaag.
Wat kan ik daarin lezen? Ik ben leeg.


Sweetie

Och meid
Ik heb je overgeslagen .. mijn excusses
boek + schip + ruiter
Je bent aan het uitzoeken welke richting je aan je leventje wil geven , er is ook nieuws op komst en er zijn zaken in beweging

Suzy

Zonnetjeinhuis

Hoi Susy,

Je hebt me  :o overgeslagen?

Ik ben je dankbaar voor je uitleg.
Vandaag kwamen er meerdere nieuwtjes, ik heb werk erbij en ik krijg misschien bezoek binnenkort van een fijne vriend. Flink veel roering inderdaad.
Nogmaals bedankt en een fijne avond!

groetjes,
Zonnetjeinhuis

Sweetie


Eva_84

boek + schip + ruiter = Lelie     Mc= Kist
       Dame - Huis - Zon
           Sleutel - Anker
                  Maan

Nieuws dat onderweg is, is er ook een boek op weg naar jou? Dame die op bezoek komt. Leuk nieuws over een oudere man.
Op werkvlak (als je werkt) een oplossing gevonden om meer stabiliteit te hebben, om je plaatsje te vestigen, door iets dat je geleerd hebt, misschien door een vorming te volgen. Ook hierbij krijg je steun van een leidinggevende of iemand die er al langer werkt.
Liefs  :-*

Zonnetjeinhuis

Hoi Eva,

Hoe is het mogelijk!! Ja, ik heb boeken opgestuurd gekregen van een oudere man, die het leuke nieuws destijds had een nieuwe vriendin te hebben gevonden. Die dame is ook op bezoek geweest.
En een nieuwe vorm van werk heb ik ook, een beroep dat ik vroeger al heb uitgeoefend: pedicuren.
Bedankt!! Ik sta versteld.

Nu heb ik weer zin om kaarten te leggen. Maar eerst even lekker slapen, het is bijna 24 uur.

Welterusten!