Suzy's kaartjes

Gestart door Sweetie, november 02, 2013, 19:25:07 PM

Eva_84

Hallo Suzy,

Slang + Ring + Berg = Ooievaar /  Wolken
Maantje - Zeisen - Klaverblad
Wolken - Vogels
Hond

Vernieuwing op werkgebied, iets waar je al een tijdje op wacht. Nog wat onduidelijkheden over welke richting het uitgaat, maar de verandering komt er vast en zeker. Leuke gesprekken met een vriend.

Liefs

Sweetie

Hallo Eva ke

Ja dat zou er toch moeten aankomen en het is nog niet gekomen !
ja inderdaad .. , gesprekken met ventje ( die is mijn hond ( in d kaartjes ) )
Bedankt Eva  :)

Sweetie

Goeie morgen

Hart + Beer + Tuin = Muizen / Anker
Schip - Anker - Slang
Klaverblad - Wolken 
Lijkkist
 
Op gevoelens ..een andere richting uitvaren , sterk en krachtig staan in de omgeving .. is maar schijn ..de slang zegt dat ik onzeker ben maar toch gelukkig met een einde van een periode , ik mis wel de stabiliteit , wordt zo een beetje overhoop  gehaald ..
benieuwd wat het wordt vandaag .

Sentire

Hai Suzy,

Ik zie dat er aan het einde van de eerste regel twee kaarten uitkomen. Zou je mij kunnen vertellen hoe dat werkt? Met dat handige hulpprogrammaatje om kaarten te tellen kom ik daar nooit op uit :)  Thanks !

Sweetie

Hallo Sen..
op het programmatje links onder zie je magic kaart staan , daarop klikken ..


Sweetie

Goeie morgen ,

Boom + Maantje + Wolken = Slang / Lelie
Ruiter - Klaverblad - Kindje
Schip - Beer -
Hond

Voel me niet zo goed in mijn vel vandaag beetje ppffftttt, ook onduidelijkheden of moeilijkheden met kind ?? een oudere dame heeft het lastig met iets ..

Moonskin

Hoi Suzy,

Geachten waar je al een tijdje mee rond loop waar je je zorgen over maakt.. Probeer helderheid in je gedachten te krijgen en gebruik je doorzettingsvermogen op door deze dag heen te komen.. Het komt weer goed.. Positieve berichten over een jonger persoon zullen je bereiken.. Hierdoor kan je misschien ook je zorgen laten varen.. Mbt het leven en de arbeid die je verricht zul je steun en hulp kunnen verwachten van een goeie vriend.

Fijne dag..

Liefs Thea  :-*

kreeft

suus,
het zijn maar wolkjes, ze drijven voorbij,
een situatie die niet zo duidelijk overkomt, lijkt of er iemand een beetje jaloers is op jou ?  :-\
geluk dat onderweg is ivm met iets nieuws,
maar krachtige vooruitgang en vertrouwen hebben

grt  :-*

Eva_84

Niets aan toe te voegen, maar wens je een fijne dag!  :-*

Sweetie


Moontje,
Ik had een dip .. echt pfffttt , de positieve berichten van mijn zoontje , die doet het goed en ik ben apetrots , ik mag mijn zorgen inderdaad op de boot zetten.
Er is mij helaas niemand komen helpen gisteren hahaha maar zal voor de komende dagen zijn ..
Bedankt Moontje  :-*

Kreeftje,
Ja ze zijn alweer weg .. als ik het kleur van mijn  keuken zie  :D
Geen jaloerse mensjes ..dat het nieuws maar komt en het geluk nog meer
Oja .. de situatie .. de pot verf  :o maar is goed , vind het mooi !
Ik was goed , nu zit ik te geeuwen achter scherm .. ik ben echt moe .. .. krachtige vooruitgang en vertrouwen  :o .... ik heb vandaag de kracht , you zin helderziend Kreeftje .. you voorspelling staat vandaag in de tarot cards my dear ..
Zeer stijf bedankt Kreeftje  :-*

Eva-ke mijn kind  :D
Bedankt ..
:-*

kreeft

 ;D zal maar stijf gaan werken zeker  ;D

:-* :-*

Sweetie

 :D :D :D
Niet te stijf é meid .. tis voort breken hahahaha

Sweetie

Goeie morgen
Vogels + Zonne + Vissen = Boom / mc  Boom
Slang - Vrouw - Schip
Kruis - Maantje 
Maantje

positieve communicatie die een succes zal brengen ook op financieel vlak komt er een groei , er zijn heel wat spanningen door het schip om te gaan draaien maar de spanningen komen ten einde en heeft te maken met werk

Sweetie

Amai dat is hier stil ..

Vosje + Toren + Ruiter = Vissen / Vogels
Sleutel - Tuin - Anker
Ooievaar - Toren -
Kruis
oplossingen van hogeraf , vertrouwt het niet helemaal , een bezoek naar een belangrijk gebouw daar komt nieuws die met financiën te maken hebben , belangrijke nieuwe ontmoetingen  anker â€" tuin = werken met anderen , een verandering die zeker plaats vind en positief
komt ook nog emotioneel nieuws  toren - ruiter  vis

kreeft

suus, zal goe gaan vandaag,  :)
positieve verandering die plaatsvind

tot later,  :-*