Wie zou er een liefdeslegging willen doen?

Gestart door Meis, maart 13, 2013, 21:46:38 PM

Meis

Goedeavond allemaal,

Ik ben hier nieuw, aangenaam!  ;)
Ben benieuwd wie er voor mij een liefdeslegging wil doen, ik ben zelf nog een beginneling met deze kaarten en kom er niet goed uit hoe ik de kaarten moet opvatten, want bij mij word het 1 zooitje qua uitkomst/inzicht.

Vandaar de vraag of iemand mij zou willen helpen met een legging en de kaarten willen uitleggen voor mij.

Fijne avond! Meis

Meis

Mijn geboortedatum 8-06-1987, Plaats is Rotterdam. ik dacht deze informatie hebben jullie misschien wel nodig.

Liefs meis

Meis

Ik zie wel dat veel mensen dit lezEn, maar niemand die even reageert. Mag ik vragen of hier een reden voor is?

Sterre

Hallo Meis,

Welkom op deze site.

Ik las even jouw topic en versta jouw teleurstelling omdat nog niemand reageerde.
Vermoedelijk omdat wij hier werken met kaarten (Lenormand) en niet op basis van een geboortedatum en/of plaats.
Dus als jij even voor jou -met jouw vraag in gedachte- kaartjes voor jezelf trekt... wil ik heel graag kijken en duiden.

Groetjes,


Sterre

Audrey

Citaat van: Sterre op maart 14, 2013, 21:45:16 PM
Dus als jij even voor jou -met jouw vraag in gedachte- kaartjes voor jezelf trekt... wil ik heel graag kijken en duiden.
Je bent mij net voor.   ::) Ik sluit me hierbij aan.

Hartelijke gr.,
Audrey


Meis

Hoi sterre,

Ik zie tot mijn stomme verbazing dat ik hem inderdaad bij lenormand leggingen heb gezet. Heel dom van mij ik zal hem bij de Tarot leggingen neerplaatsen want ik ben zelf een beginneling met de Tarot. Heb helemaal geen Lenormand kaarten! Excuus hoor! vandaar dat niemand reageer ;-)