goeie namiddag....

Gestart door myrthe56, januari 06, 2013, 16:48:19 PM

myrthe56

Ik ben hier nieuw en heb mezelf al een beetje voorgesteld... dat was niet zo erg... maar nu heb ik maar mijne moed onder den arm genomen om  hier hulp te vragen.... Ik zit volledig op de bodem... dus depri... en we kunnen ons dat feitelijk niet veroorloven... ( ik ben de draaispil van ons hebben en houwen ) wij hebben al jaren tegenspoed... en ikzelf ben nog het meest holderdebolder doordat ik door een zogezegde boezemvriend voor duizenden euro in de zak ben gezet.... ( hij beloofd van het terug te betalen maar goed, mijn vertrouwen in de mensen is echt weg.).. ik had echt niet gedacht dat mijn vertrouwen zo zo worden beschaamd door een vriend, wij zijn ook bestolen door onze ex-aannemer ( dat ligt nog in proces , verwacht binnen kort de uitslag) .
Ik leg zelf een beetje amateuristisch kaarten ( lenormand, tarot, en ook met gewone speelkaarten , de methode van E.droesbeke ) Ik maak mezelf knettergek van de schrik, ik zie steeds maar terug , de toren, de doodskist, de zeis, de roede enzovoort.....
als ik ze op het internet trek is er niet veel anders te zien, Ook met de tarot, zie ik steeds de toren.... de dood... zou  er iemand voor mij de kaarten kunnen leggen aub.... hoe dit nu allemaal gaat aflopen de eerst komende tijd... Ik zou het vreselijk vinden als wij onze hoeve doordat we bestolen zijn zouden verliezen want het is onze grote droom.....bedankt M.

Audrey

Beste Myrthe,

Je topic/vraag is al weer van een maand geleden.
Ik haal hem even naar boven om te vragen hoe het nu gaat. Is er al een uitspraak geweest?

Hartelijke gr.,
Audrey