Dagkaartjes Vicky

Gestart door heijdenv, januari 01, 2013, 21:05:43 PM

heijdenv

En voor vandaag de volgende kaartjes:

Beer 15 - Boek 26 - Ster 16 = Berg 21 / MC Hond 18
Boom 5 - Wolken 6 - Ruiter 1
Roede 11 - Slang 7
Hond 18

Groetjes,
Vicky

Sweetie

Hoi Vicky
Ik bedoelde , je eigen krachten gebruiken om uit iets te komen , enkel jij kan dat , de ring uitvliegen , het ging over liefde , ben je over iets nog niet heen ?
Die jongen ofzo ?
Hebben jullie nog contact ( zoniet , kan je dat aan ? )

Beer 15 - Boek 26 - Ster 16 = Berg 21 / MC Hond 18
Boom 5 - Wolken 6 - Ruiter 1
Roede 11 - Slang 7
Hond 18

iven gaan onderzoeken , sterk zijn en een hofstuk beginnen , maar het lijkt wat moeilijk te gaan vandaag  maar je doet er alles aan om de moeilijkheden niet toe te laten , je bent strijdvaardig en wil meer vertrouwen hebben

Suus

heijdenv

Hoi Suus,

we hebben af en toe contact, ik weet niet of ik er overheen ben, ik hoop van wel. De teleurstelling is er wel nog, dat merk ik, ik had het graag anders gezien, maar het heeft niet zo mogen zijn.

Ik had gisteren en vandaag idd niet zo'n lekkere dagen, hoop dat het morgen beter gaat.

Bedankt Suus,
:-* Vicky

heijdenv

Vandaag de volgende kaartjes getrokken:

Heer 28 - Tuin 20 - Vissen - 34 = Zeis 10 / MC Boek
Vogels 12 - Hond 18 - Lijkkist 8
Lelie 30 - Boek 26
Tuin 20

Fijne avond!

Sweetie

Ach lieve schat .. geef het wat tijd !

Heer 28 - Tuin 20 - Vissen - 34 = Zeis 10 / MC Boek
Vogels 12 - Hond 18 - Lijkkist 8
Lelie 30 - Boek 26
Tuin 20

Gesprekken met een heer uit je buurt ? , je wil wel vertrouwen hebben maar het wordt steeds in een doosje gezogen , je bent er wat emotioneel van , praat je erover met een vriend(in) , opbergen en meer vrijheid hebben

Suus

heijdenv

Ha Suus,

ik weet het, alles kost tijd....

Ik kan je uitleg niet goed plaatsen bij vandaag, misschien bij morgen. Komt wel vaker voor dat de kaartjes een of twee dagen verder pas van toepassing zijn :).

Bedankt voor je duiding!

Liefs,
Vicky

heijdenv

Naar aanleiding van het sollicitatiegesprek vorige week dinsdag, vandaag te horen gekregen dat de keuze toch gevallen is op een van andere kandidaten ondanks mijn goede kwalificaties en werkervaring.
De specifieke reden was dat ik te weinig werkervaring had in de advocatuur. Jammer maar helaas. Ik ben wel weer een ervaring rijker en heb weer eens een sollicitatiegesprek mogen oefenen.

Zojuist de volgende kaartjes getrokken:

Leli 30 - Vogels 12 - Ring 25 = Zon 31 / MC Ruiter 1
Wolken 6 - Ruiter 1 - Tuin 20
Slang 7 - Berg 21
Heer 28

Fijne avond!

Gr. Vicky

Sweetie

Hoi Vicky,
Mooi dat je het zo opneemt !

Ze weten niet wat ze missn !

Leli 30 - Vogels 12 - Ring 25 = Zon 31 / MC Ruiter 1
Wolken 6 - Ruiter 1 - Tuin 20
Slang 7 - Berg 21
Heer 28

je zit met onduidelijkheden en praat daar met iemand over , iemand met wie je in verbinding staat , deze is positief ingesteld en brengt er wat moed in
een obstakel met een heer , het geeft spanningen aan

Suus

heijdenv

Dank je Suus, lief van je  :-*!

Heb maandag weer afgesproken met die vriendin die me de vorige keer ook zo goed opgemonterd kreeg, misschien slaan de kaartjes daar op. Het obstakel met een heer wat spanningen geeft kan ik (nog) niet plaatsen.

Bedankt voor je duiding!

Vicky

heijdenv

Vandaag de volgende kaartjes getrokken:

Vogels 12 - Toren 19 - Beer 15 = Zeis 10 / Vissen 34
Zon 31 - Vissen 34 - Ring 25
Vrouw 29 - Mizen 23
Ster 16

Fijne avond allemaal :-)!

Sweetie

Hoi Vicky,

Vogels 12 - Toren 19 - Beer 15 = Zeis 10 / Vissen 34
Zon 31 - Vissen 34 - Ring 25
Vrouw 29 - Mizen 23
Ster 16

Positieve gesprekken in een groot gebouw met een zakelijke heer waarmee je in verbinding staat , er komt iets onverwacht op je af en de eerste indruk denk je van ... en nu ?... daarna klaart het helemaal open

Suus

heijdenv

Hoi Suus,

ik kan de laatste legging tot nu toe niet plaatsen? Misschien dat het nog moet gebeuren  :).

Vandaag de volgende kaartjes getrokken:

Hart 24 - Ster 16 - Vosje 14 = Hond 18 / MC Wolken 6
Huis 4 - Lelie 3 - Maantje 32
Vissen 34 - Boek 26
Hart 24

Fijne avond!

Vicky

Sweetie

Hallo Vicky,

Hart 24 - Ster 16 - Vosje 14 = Hond 18 / MC Wolken 6
Huis 4 - Lelie 3 - Maantje 32
Vissen 34 - Boek 26
Hart 24
je geniet van je huisje en vind steun bij iemand van de familie , of je geeft raad aan die iemand , iemand die het een beetje moeilijk heeft , op het werk ?
ga je je bijscholen of een opleiding doen ?


Suzy

heijdenv

Hoi Suus,

het was raad geven aan een collegaatje op het werk, zij heeft het een beetje moeilijk op het moment.
Ik wil wel gaan bijscholen of een opleiding gaan doen, maar ik weet alleen niet wat. Ik kom er ook niet echt uit...ik loop er al langer mee.

Bedankt voor je duiding, hij was heel accuraat!

Vicky

heijdenv

Voor vandaag weer eens kaartjes getrokken:

Beer 15 - Vrouw 29 - Sleutel 33 = Boom 5 / mc Boek 26
Doodskist 8 - Boek 26 - Klaver 2
Vissen 34 - Heer 28
Boek 26

Fijne avond iedereen!

Vicky