Dagkaartjes Vicky

Gestart door heijdenv, januari 01, 2013, 21:05:43 PM

heijdenv

Hoi Suus, ben idd bezig mijn woonkamer te veranderen, dingen op te ruimen, dingetjes anders neer te zetten en zo. Gesprekken en boodschappen die me geluk brengen moeten nog komen denk ik. Ben me wat op aan het winden over mijn werk over wat ik moet of kan doen en ik voel me inderdaad oververmoeid.
Liefs, Vicky

heijdenv

Vandaag de kaartjes gelegd met de vraag wat me te wachten staat op liefdesgebied :).
Dit is het resultaat:

Anker 35 - Vogels 12 - Hond 18 = Dame 29 / mc Weg 22
Roede 11 - Lelie 30 - Roede 11
Boom 5 - Boom 5
Zeis 10

Behoefte aan zekerheid, stabiliteit en trouw?
Er komen gesprekken over die kracht geven om een nieuwe weg in te slaan. Komt er een verzoening voort uit de gesprekken? Een vrouw geeft me advies en staat me bij?
Ben heel benieuwd naar de duiding :)!

Vicky

Sweetie

Hoi Vicky,

Anker 35 - Vogels 12 - Hond 18 = Dame 29 / mc Weg 22
Roede 11 - Lelie 30 - Roede 11
Boom 5 - Boom 5
Zeis 10

je zit wat vastgeroest vandaag , je moet je wat voortslepen vandaag , voel je je ziekjes vandaag en moet je naar een arts of naar een apotheek om je wat beter te kunnen voelen

Suzy

heijdenv

Hey Suus,

Dat is wel een hele andere benadering dan de mijne  ;D

Ben niet ziek, wel verkouden aan het worden en weinig puf, dus het klopt wel ja. En ik wilde nog wel mijn ramen wassen vandaag. Morgen sollicitatiegesprek dus vooral rustig aan doen vandaag.

Dank je meis :).

:-* Vik

Sweetie

Ja dat zijn 2 heel verschillende duidingen  ;D

Ramen lappen , u spons gaat eraan vriesen meid !, je mag san naar de restjes kijken tot het terug dooit hihi

Suus :-*

heijdenv

Tja... :-\, ben aan het wachten op het zonnetje  ;D.

Sweetie

 :D :D vandaag of binnen een paar maanden  :D

heijdenv

Het zonnetje heeft zich toch nog even laten zien, mijn raampjes zijn weer schoon :). Kan ik morgen tenminste zien dat sneeuw echt wit is  ;).

Sweetie

En hij is echt wit ! zeker 6 cm dik op verschillende plaatsen 10 cm dus dit kan al tellen .

Suus

heijdenv

De kaartjes voor zaterdag:

Klaver 2 - Roede 11 - Toren 19 = Maan 32 / MC Zeis 10
Kind 13 - Lelie 30 - Beer 15
Slang 7 - Ruiker 9
Ster 16.

Fijne dag allemaal.

Sweetie

Hallo Vicky,

Klaver 2 - Roede 11 - Toren 19 = Maan 32 / MC Zeis 10
Kind 13 - Lelie 30 - Beer 15
Slang 7 - Ruiker 9
Ster 16

gesprekken die je gelukkig maken en een nieuw begin aangeeft , je overloopt iets ivm werk , zou ik dit breken en wat anders gaan doen ?...
een vernieuwing die toch een verrassende vooruitgang brengt

Suus

heijdenv

Ik laat het je weten Suus. Ben benieuwd naar de gesprekken  ;).
:-*Vicky

heijdenv

De zondagskaartjes:

Slang 7 - Wolken 6 - Roede 11 = Hart 24 / MC Ring 25
Kind 13 - Ooievaar 17 - Anker 35
Lelie 30 - Ster 16
Zeis 10

Ik vroeg voordat ik de kaartjes legde naar kaartjes voor de liefde. Ben benieuwd naar de betekenis :).
Fijne avond.

Gr. Vicky

Sweetie

Hoi Vicky

Slang 7 - Wolken 6 - Roede 11 = Hart 24 / MC Ring 25
Kind 13 - Ooievaar 17 - Anker 35
Lelie 30 - Ster 16
Zeis 10

over de liefde Vic,
dat is onduidelijk ( wolken ) om een vernieuwend begin ( slang - kind ) te maken , de verandering komt er niet door omdat je eerst nog iets moet verwerken in je hartje , je blijft in je kringetje (ring ) draaien ,
maar je bent de hulp van jezelf ( je moet jezelf steunen en begeleiden ( lelie ) ) om vooruitgang ( ster ) te boeken en dan komt het onverwachte .

Suus

heijdenv

Hoi Suus,

dat is raar, je eigen steun zijn om er zo doorheen te komen. Ik hoop maar dat ik snel uit dat kringetje kom en het op de juiste manier aanpak dan. Geen idee wat er nog verwerkt moet worden (kan ik daar een legging op doen)?

:-* Vicky